"Μου Ελειψες"

41 5 13
                                    

Ο Μιχάλης δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της.Ετσι αποφάσισε να την τρομάξει.
Κρύφτηκε πίσω από ένα δέντρο και με το που γύρισε η Αθηνά την πλάτη της πήγε από πίσω της σιγά για να μην τον καταλάβει και την τράβηξε από την κοιλιά.
Αθ. Ααα (γύρισε απότομα και τον χτύπησε στο κεφάλι)
Μ. Εγώ είμαι μην βαρας.
Αθ. Είσαι σοβαρός παιδί μου (και γέλασε)
Μ. Όχι.
Αθ. Κάτι έχω καταλάβει.
Μ. Ούτε σοβαρός είμαι ούτε τίποτα.
Αθ. Και τι είσαι;
Μ. Τρελός για σένα.(και έκανε κίνηση να την φιλήσει)
Αθ. Μιχάλη μαζέψου δεν ειμαστε μόνοι μας.
Μ. Ναι δεν είμαστε.
Αθ. Έτσι μπράβο.
Μ. Παιδιά ελάτε λίγο
Όλοι οι εργάτες μαζεύτηκαν κοντά τους και πρώτες πρώτες η Άννα με την ευτυχία.
Αθ. Μιχάλη μαζέψου.
Μ. Λοιπόν θέλω να σας πω ότι σε λίγο καιρό που θα παντρευτουμε είστε όλοι καλεσμένοι.
Επίσης θέλω να σας πω κάτι που δεν το ξέρετε.
Εγώ για την Αθηνά είμαι τρελός. Και όποιος την πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου. Καταλάβατε;
Ο Μιχάλης άρπαξε την Αθηνά και της έδωσε ένα φιλί στο στόμα με τόσο πάθος που κόντεψε να της κόψει την ανάσα.
Η Αθηνά τον κοίταξε μέσα στα μάτια.
Αθ. Παιδάκι μου πας καλά;
Μ. Οχι και για αυτό θα σε κλέψω τώρα.
Την άρπαξε από το χέρι και άρχισε να τρέχει.
Η Άννα με την ευτυχία τους έβλεπαν και καμάρωναν. Ποιο πολύ όμως χαιροντουσαν για την Αθηνά..
Ο Μιχάλης και η Αθηνά είχαν φτάσει σε κάτι χωράφια που δεν υπήρχε άνθρωπος τριγύρω.
Αθ. Χριστιανέ μου είσαι στα καλά σου; Τι με έφερες εδώ;
Μ. Θέλω να ξεμοναχιασω λίγο την γυναίκα μου πειράζει;
Αθ. Μωρέ δεν πειράζει αλλά έχουμε και σπίτι να σου θυμίσω.
Μ. Το θυμάμαι αλλά άλλη χάρη έχει στην φύση και άλλο στους τέσσερις τοίχους.
Αθ. Τι εννοείται κύριε Οικονομεα. Τι έχετε σκοπό να κάνετε.
(και έδεσε τα χέρια της γύρο από το λαιμό του)
Μ. Μπα τίποτα άστο δεν είναι καλή ιδέα.πάμε να φύγουμε.
Αθ. Ναι ωραίος είσαι εσύ. Με φτιάχνεις καλά καλά. Και μετά μου λες να φύγουμε.
Μ. Τι σε κάνω αγάπη μου; Σε φτιάχνω;
Αθ. Ναι.
Μ. Από ποτέ μιλας εσύ έτσι;
Αθ.απο τότε που βρέθηκες εσύ στον δρόμο μου... Λοιπόν θα μου πεις τι είχες στο μυαλό σου. Η να σου πω τι έχω εγώ στο μυαλό μου;
Μ. Λέω να ξεκινήσω εγώ....
Ο Μιχάλης έτσι όπως ήταν η Αθηνά την σήκωσε αγκαλιά και την κόλλησε πάνω σε ένα δέντρο η Αθηνά άφησε τα χέρια της από το λαιμό του και κρατήθηκε απο ένα μεγάλο κλαδι. Ο Μιχάλης την φιλαγε στο λαιμό. Με το ένα χέρι την κρατούσε και με το άλλο τις ξεκουμπωσε το πουκάμισο.
Μετα απο λίγο την κατέβασε και την ξάπλωσε στο έδαφος. Άρχισε να της δαγκωνει απαλά στον λαιμό αφήνοντας της αχνά σημάδια. (που σίγουρα δεν θα μένανε απαρατήρητα)
Η Αθηνά του ξεκουμπωσε το παντελόνι και τον τράβηξε πάνω της. Ο Μιχάλης κατέβηκε στην κοιλιά της και της άφηνε απαλά φιλιά. Την κοίταξε μέσα στα μάτια και με μια απαλή κίνηση μπήκε μέσα της. Η Αθηνά λύγισε προς τα πίσω την μέση της και έβγαζε ήχους ηδονής. Ο Μιχάλης της έκλεισε το στόμα με το χέρι του κάτι που "άναβε" την Αθηνά πάρα πολύ. Μετά απο μια ώρα σχεδόν ο Μιχάλης τελείωσε μέσα της. Ο Μιχάλης πήρε το πουκάμισο του και σκέπασε το γυμνό της στήθος. Η Αθηνά τον πλησίασε και όλο νόημα του ειπε:
Αθ. Μπορει να είσαι τρελός, αλλά αυτό να το κάνεις πιο συχνά.
Μ. Ποιο;
Αθ. Να έρχεσαι να με παίρνεις από τα χωράφια και να ερχόμαστε εδώ.
Μ. Ώστε σας αρέσουν αυτά κυρία Νομικού.
Αθ. Αν με ρώταγε κάποιος άλλος θα του έλεγα όχι. Αλλά επειδή με ρωτάς εσύ θα σου πω ναι.
Μ. Εντάξει λοιπόν θα έρχομαι πιο συχνά. Την άλλη φορά θα έρθω με τα απαραίτητα πράγματα.
Αθ. Δηλαδή;
Μ. Ε καμία κουβερτούλα για κάτω ασπουμε.Μην λες μετά ότι σε κύλησα στον βούρκο (είπε γελώντας και δίνοντας της ένα φίλη στο λαιμό.)
Αθ. Λοιπόν παμε; Πρέπει να γυρίσω στα χωράφια.
Μ. Πάμε αγάπη μου.

Ο Μιχάλης και η Αθηνά γύρισαν στα χωράφια. Σε όλη την διαδρομή κράταγε ο ένας το χέρι του άλλου. Η Αθηνά πηγε να φύγει αλλά ο Μιχάλης την σταμάτησε.
Αθ. Τι έγινε;
Μ.Κατι ξεχασες
Αθ. Τι πράγμα;
Μ. Αυτό. (και της έδωσε ένα φιλί όλο πάθος στο στόμα.)
Αθ. Σαγαπαω.
Μ. Θα τα πούμε μετά. Θα έρθω να σε πάρω εγώ.
Αθ. Εντάξει αγάπη μου.
Η Άννα και η ευτυχία την κοίταζαν καλά καλά γιατί παρατήρησαν τα τρία σημάδια που είχε στο λαιμό της.
Δεν μίλησαν μόνο χαμογέλασαν αλλά της ετοίμαζαν καζούρα....

Αφιερωμένο κουμπάρα ❤️❤️❤️

Απρόσμενος έρωτας ❤️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant