Οι μέρες έχουν περάσει, ο Ιάκωβος με την Αθηνά είναι καλύτερα από ποτέ,και ετοιμάζονται να πάνε στον γάμο του Στάθη και της Ιουλίας.
Το ίδιο και ο Ιάσωνας με την Ειρήνη.Οι άντρες ήταν έτοιμοι και περίμεναν τα κορίτσια τους.
Ιακ. Αθηνά μου όλα καλά; αργείτε;
Αθ. Όχι αγάπη μου. Σε δύο λεπτά κατεβαίνουμε.
Ιακ. Εντάξει.
Ιασ. Να σου πω δεν πάμε να πιούμε κανένα ουισκακι γιατί δεν το βλέπω να κατεβαίνουν σύντομα. Τελευταίοι θα πάμε.
Ιακ. Καλά λες.. Φαντασου πόσο θα αργήσουν όταν θα είναι οι δικοί τους γάμοι.
Ιασ. Το βλέπω. Θα φάμε τρελό στήσιμο. (Είπε και γέλασε).....Μετα από είκοσι λεπτά κατέβηκαν και τα κορίτσια...
Αθ. Έτοιμες και εμείς.
Ε. Πως σας φαινόμαστε;
Ιακ. Είστε κούκλες και οι δύο.
Ιασ. Θα συμφωνήσω αλλά αγάπη μου να σου πω κάτι;
Ε. Ωχ τι;
Ιασ. Τίποτα. Απλά να. Νομίζω ότι η Αθηνά είναι λίγο καλύτερη από σένα. Θα έχει όλα τα βλέμματα πάνω της.
Ε. Το ξέρω. Αυτός ήταν ο σκοπός.
Ιακ. Συγνώμη αλλά η γυναίκα μου πάντα τραβάει όλα τα βλέμματα.
Αθ. Εε παιδιά είμαι και εγώ εδώ... Πάμε;
Ιακ. Ναι αγάπη μου φύγαμε.....Μετά από μισή ώρα είχαν φτάσει στην εκκλησία.
Κατέβηκαν από το αυτοκίνητο και πήγαν κοντά στον Στάθη.Ιακ. Αντε ρε Στάθη ήρθε επιτέλους η Ώρα.
Σ. Ήρθε Ιάκωβε;
Ιακ. Ναι. Γιατί το λες έτσι ρε;
Σ. Εγώ γιατί πιστεύω ότι η Ιουλια θα το βάλει στα πόδια μόλις δει την Αθηνά;
Αθ. Γιατί βρε Στάθη. Της έχω κάνει τίποτα και δεν το ξέρω;
Σ. Μωρέ δεν της έχεις κάνει τίποτα αλλά μόλις σε δει θα την κομπλαρεις. Τόσο όμορφη που είσαι σήμερα.. Θέα είσαι. Τελικά η εγκυμοσύνη σε ομορφαίνει επικίνδυνα. Έχε χάρη που σε έχει καπαρωσει ο Ιάκωβος.
Αθ. Τι είναι αυτά που λες βρε Στάθη μου;
Ιακ. Καλά σου λέει. Για μαζέψου γιατί θα στα κόψω τα πόδια.
Σ. Μην αγχώνεσαι η Αθηνά είναι δική σου. Βέβαια τι σου βρήκε δεν ξέρω αλλά εντάξει.
Ιακ. Ρε αι...
Αθ. Ιάκωβε ντροπή. Έξω από την εκκλησία.
Ιακ. Έχε χάρη... Είπε και γέλασε..Την στιγμή την διέκοψαν τα κορναρισματα.
Ο Ισίδωρος κατέβηκε και άνοιξε την πόρτα στην Ιουλια και την παρέδωσε στον Στάθη.
Ισ.κακομοιρη μου να την προσέχεις.
Σ. Έχεις τον λόγο μου.Όλοι μπήκαν μέσα και ξεκίνησε το μυστήριο. Η Άννα με την Αφροδίτη ήταν οι κουμπαρες...
Μόλις τελείωσε το μυστήριο ξεκίνησαν όλοι για την δεξίωση στην ταβέρνα του Χρήστου....
Ο Ιάκωβος με την Αθηνά και ο Ιάσωνας με την Ειρήνη καθησανε όλοι μαζί στο οικογενειακό τραπέζι.
Μετά από απαίτηση της Ιουλίας και του Στάθη...
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...