Όταν τελείωσε η ταινία τα αγόρια ξύπνησαν τα κορίτσια για να πάνε στο κρεβάτι τους να κοιμηθούν. Ο Μάνος ξύπνησε και πήρε την Μαρίνα για να πάνε σπίτι...
Το επόμενο πρωί η Αθηνά ξύπνησε νωρίς. Κατέβηκε στην κουζίνα έφαγε πρωινό και έφυγε κατευθείαν για να πάει στον δικηγόρο να υπογράψει.
Μετά από λίγο έφυγε μαζί με τον δικηγόρο και ξεκίνησαν για τις φυλακές στο Ναύπλιο που ήταν ο Μιχάλης.
Δικ. Κυρία νομικού είστε σίγουρη ότι θέλετε να πάτε μόνη σας;
Αθ. Ναι.
Δικ. Εντάξει απλά θα έρθω μαζί σας για να σας αφήσουν να μπείτε. Γιατί ο Μιχάλης είναι στην απομόνωση.
Αθ. Γιατί;
Δικ. Είναι μεγάλη ιστορία.
Αθ. Εντάξει... Πάμε..Η Αθηνά με τον δικηγόρο μπήκαν μέσα στις φυλακές.
Ο Σωφρονιστικός υπάλληλος την συνόδευσε μέχρι την απομόνωση που ήταν ο Μιχάλης.Μιχ. Σε ευχαριστώ.
Σ. Υ. Απλά μην το καθυστέρησετε πολύ. Και του έκλεισε το μάτι.
Αθ. Γειά.
Μιχ. Γειά σου Αθηνά. Έλα κάτσε δεν κάνει να στέκεσαι όρθια.
Αθ. Καλά είμαι και έτσι. Σου έφερα να υπογράψεις το διαζύγιο. Εγώ το έχω κάνει ήδη.
Μιχ. Ναι το ξέρω... Βλέπω δεν έχασες χρόνο ξανά έμεινες έγκυος μετά την αποβολή σου.
Αθ. Ναι.
Μιχ. Σε παρακαλώ κάτσε δεν μπορώ να σε βλέπω όρθια.
Αθ. Καλά... Μόνο υπέγραψε λίγο γρήγορα γιατί πρέπει να γυρίσω σπίτι....
Μιχ. Ναι δεν θα σε καθυστερήσω..Ο Μιχάλης όντως υπέγραψε αμέσως το διαζύγιο.
Ξαφνικά και πήγε πίσω από την Αθηνά.
Μιχ. Αθηνα
Αθ. Τι.
Μιχ. Θέλω μια τελευταία χάρη από σένα.
Αθ. Αν είναι να κάνει με τα παιδιά. Όταν βγεις από δω μέσα πες στον δικηγόρο σου να με ειδοποιήσει να τα φέρω στο επισκεπτηριο.
Μιχ. Όχι δεν είναι αυτό. Αν και θα το ήθελα πολύ. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο κατάλληλος χώρος για παιδιά η φυλακή. Άλλο θέλω να σου ζητήσω.
Αθ. Τι πράγμα;Ο Μιχάλης έσκυψε και της ψιθύρισε στο αυτί.
Μιχ. Θέλω να κάνουμε έρωτα για μια τελευταία φορά.
Αθ. Μιχάλη είσαι τρελός;Η Αθηνά πήγε να φύγει αλλά το χέρι του Μιχάλη την σταμάτησε.
Μιχ. Σε παρακαλώ.. Μια τελευταία φορά. Ξέρω ότι δεν θα σε ξανά δω. Θέλω να αποχαιρετιστουμε έτσι..
Ο Μιχάλης την είχε κολλήσει στον τοίχο. Μόλις τελείωσε την φράση του άρχισε να την φιλάει στο λαιμό.
Η Αθηνά στην αρχή προσπάθησε να αντισταθεί.
Αλλά στο τέλος υπέκυψε.Αθ. Μιχάλη
Μιχ. Σσσσσ μη μιλάς. Προσπάθησε να γυρίσεις στις όμορφες στιγμές που ζήσαμε οι δύο μας εδώ μέσα.
Αθ. Που ήταν ψεύτικες όμως.
Μιχ. Δεν έχει σημασία. Ήταν όμορφες παραδέξου το.
Αθ. Έχεις δίκιο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Απρόσμενος έρωτας ❤️
Fiksi PenggemarΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...