Αφού είχε ξυπνήσει η Αθηνά και είχε πάει πια μεσημέρι καθόταν στο κρεβάτι και διάβαζε το βιβλίο που της είχε πάει ο Μιχάλης.
Περίμενε πως και πως να έρθει το βράδυ για να τον δει.
Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα, νόμιζε ότι ήταν ο Μιχάλης αλλά τελικά ήταν η σωφρονιστικη υπάλληλος και κρατούσε ένα φάκελο. Της τον έδωσε και έφυγε.
Η Αθηνά άνοιξε τον φάκελο και άρχισε να διαβάζει το γράμμα που είχε μέσα.
Με το που ξεκίνησε, άρχισε να τις κόβονται τα πόδια είχε γίνει κάτασπρη."Νομικού όσο καλά πέρασες με τον Οικονομεα πέρασες. Ξέρεις το συνηθίζει να το κάνει αυτό. Είναι η τακτική του αυτή. Να γλενταει πρώτα τις κρατουμενες να τις κάνει να τον ερωτευτούν μέχρι να τις κάνει να του ομολογησουν το έγκλημα. Βέβαια δεν το κάνει σε όλες. Μόνο σε αυτές που ενώ υπάρχουν στοιχεία που τις καίνε φωνάζουν ότι είναι αθώες...
Σαν εσένα για παράδειγμα που φωνάζεις ότι είσαι αθώα για τον φόνο του γκομενου σου..
Αν δεν του έχεις ακόμα ομολογήσει το έγκλημα σου θα το κάνεις πολύ σύντομα. Δύο τρεις φορές να σε ρίξει ακόμα στο κρεβάτι θα αρχίσεις να κελαηδάς. Είναι καταφερτζης ο άτιμος. Εκτός από κούκλος...
Στην αρχή θα σε αρχίσει στα παραμύθια δηθεν ότι σε ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που σε είδε ότι σ'αγαπαει ότι σε βάζει πάνω και από την καριέρα του και άλλες τέτοιες γελοιότητες.... Άμα δει όμως ότι περνάνε οι μέρες και δεν ομολογείς θα αρχίσει να σε αποφεύγει με ηλιθιες δικαιολογίες. Δήθεν ότι προέκυψε κάποια δουλειά και δεν μπορεί να έρθει και άλλα τέτοια..
Αχ και να ξερες πόσες χαζογκομενες σαν και εσένα έχει ρίξει στο κρεβάτι με αυτό το σκοπό με αποτέλεσμα να θέλουν να πεθάνουν γιατί δεν αντέχουν την καζούρα από τις άλλες εδώ μέσα....
Δεν έχω να κερδίσω κάτι, απλά όφειλα να σε προειδοποίησω χάρη στην παλιά μας φιλιά... Βαγγελιώ.Η Αθηνά δεν μπορούσε να πιστέψει όλα αυτά που της έλεγε η Βαγγελιώ. Αλλά δεν μπορούσε κιόλας να το προσπεράσει. Ήδη ειχε ξεκινήσει να έχει Δεύτερες Σκέψεις για κάποια πράγματα που της έκαναν εντύπωση. Όπως για παράδειγμα για το πόσο ψύχραιμος ήταν ο Μιχάλης κάθε φορά που πήγαινε κρυφά για να την δει.
Είχε βραδιάσει η Αθηνά καθόταν ακόμα στο κρεβάτι και σκεφτόταν όλα αυτά που έλεγε το γράμμα. Από τις σκέψεις την έβγαλε η φωνή του Μιχάλη.
Μ. Αγάπη μου ήρθα.
Αθ. Γειά σου Μιχάλη.(ο Μιχάλης πήγε να την αγκαλιάσει αλλά αυτή απομσκρυνθηκε)
Μ. Τι έγινε Αθήνα μου γιατί είσαι τόσο ψυχρή;
Αθ. Τίποτα όλα καλά.
Μ. Αθηνά δεν μπορείς να μου κρυφτείς λεγε.
Αθ. Καλά. Θα σου πω.
Μ. Ακούω.
Αθ. Να φοβάμαι.
Μ. Γιατί αγάπη μου;
Αθ. Γιατί είναι επικίνδυνο όλο αυτό δεν μπορεί να μην το καταλαβαίνεις. Εσύ δεν φοβάσαι;
Μ. Όχι Αθηνά δεν φοβάμαι και ξέρεις γιατί;
Αθ. Γιατί;
Μ. Γιατί δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο πέρα από το να σε βλέπω, απ'το να περνάω χρόνο μαζί σου, απ' το να κοιμάμαι μαζί σου. Κατάλαβες;
(Η Αθηνά δεν μίλησε κατέβασε το κεφάλι και κοίταζε το πάτωμα μέχρι που ο Μιχάλης γύρισε και της ειπε) :
Μ. Τέλος πάντων πρέπει να φύγω. Ήρθα για λίγο να σε δω να σε πάρω μια αγκαλιά. Αλλά από ότι φαίνεται δεν έκανα καλά.
(με το που το άκουσε αυτό η Αθηνά αρχισε να σκέφτεται αυτό που έγραφε το γράμμα για τις δικαιολογίες)
Αθ. Γιατί να φύγεις εσύ το πρωί πριν φύγεις μου είπες ότι το βράδυ θα το περνάγαμε μαζί. Τι άλλαξε τώρα;
Μ. Το ξέρω Αθηνά μου αλλά προέκυψε μια δουλειά και δεν μπορώ να την αναβάλλω πάλι. Συγγνώμη.
Αθ. Καλά Μιχάλη πηγαινε δεν θέλω να στέκομαι εμπόδιο στην δουλειά σου.
Μ. Δεν είσαι καθόλου εμπόδιο. Κοίταξε με. Δεν θέλω να μου κρατάς μούτρα. Σου υπόσχομαι ότι αύριο θα περάσουμε μαζί όλο το απόγευμα και όλη την νύχτα. Εντάξει;
Αθ. Εντάξει Μιχάλη...Ο Μιχάλης έφυγε και η Αθηνά έμεινε πίσω να βασανίζεται με τις σκέψεις της ότι ίσως αυτά που της έλεγε η Βαγγελιώ να ήταν αλήθεια.
Από την άλλη σκεφτόταν ότι δεν γίνεται να πιάστηκε πάλι κορόιδο.
Αποφάσισε μετά από πολύ σκέψεις ότι αύριο που θα έβλεπε τον Μιχάλη ότι θα του έλεγε για το γράμμα και για τα όσα λέει μέσα. Από την αντίδραση του θα καταλάβαινε πολλά......
VOCÊ ESTÁ LENDO
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanficΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...