"Είμαι Ερωτευμένη "

36 3 11
                                    

Ο Μιχάλης όλη νύχτα δεν είχε κοιμηθεί καθόταν και την κοίταζε.
Κόντευε να ξημερώσει όταν τον πήρε ο ύπνος.
  Μάτα από μια ώρα η Αθηνά ξύπνησε. Είδε τον Μιχάλη να κοιμάται δίπλα της, δεν το ξύπνησε δεν έκανε τίποτα. Του χάιδεψε απαλα το μάγουλο, τον πήρε αγκαλια και ξανά κοιμήθηκε.

Η ώρα είχε πάει 10 όταν ξύπνησε ο Μιχάλης από τον ήχο του κινητού του που τον έψαχναν. Σηκώθηκε προσεκτικά χωρίς να ξυπνήσει την Αθηνά μάζεψε τα πράγματα του και πριν φύγει την σκέπασε και της έδωσε ένα απαλό φιλί στο στομα. Βέβαια δεν είχε καταλάβει ότι η Αθηνά ήταν ξύπνια.
  Το βράδυ ο Μιχάλης ξανά πήγε αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν μόνος του αλλά με την Μαργαρίτα.

              Flashback
Ο Μιχάλης έχει πάει στους ελαιώνες για να βρει την Μαργαρίτα.

Μ. Καλημέρα κυρία Τυπάλδου. Με θυμάστε;
Μαρ. Καλημέρα. Πως σας θυμάμαι είστε ο εισαγγελέας από την δική της Αθηνάς.
Μ. Ακριβώς.
Μαρ. Τι γυρεύετε εδώ; Έπαθε κάτι ή Αθηνά;
Μ. Οχι, όχι μην αγχώνεστε η Κυρία Νομικού είναι καλύτερα από ποτέ. Μια χάρη θα ήθελα από σας για εκείνη.
Μαρ.οτι θέλετε για την Αθηνά και στην παρανομία βγαίνω.
Μ. Αυτό ακριβώς θέλω.
Μαρ. Δεν σας κατάλαβα.
Μ. Θα σας εξηγήσω. Λοιπόν το βράδυ γύρω στις 12 θέλω να έρθετε και να με περιμένετε έξω από την φυλακή.Θα έρθω εγώ και θα σας περάσω κρυφά μέσα και θα σας πάω εκεί που είναι η ξαδέρφη σας. Έχει νομίζω ανάγκη να σας δεις και να σας μιλήσει.
Μαρ. Είστε σίγουρος ότι δεν έχει πάθει κάτι ή Αθηνά;
Μ. Ναι σας διαβεβαιώνω ότι η ξαδέρφη σας είναι καλά.
Μαρ. Εντάξει κύριε εισαγγελέα θα έρθω.
Μ. Ωραία.Για μια ώρα όμως για να σας ξανά βγάλω έξω μετά. Δώστε μου το τηλέφωνο σας και θα σας κάνω μια κλήση για να έρθω να σας βγάλω....
 
    Τέλος flashback.

Η Αθηνά μόλις είδε την Μαργαρίτα τα χάσε.

Αθ. Μαργαρίτα τι κάνεις εδώ; πως;
Μ. Κυρία Τυπάλδου όπως είπαμε μια ώρα.
Μαρ. Εντάξει κύριε εισαγγελέα.
Αθ. Πως γίνεται εσείς οι δύο μαζί;
Μαρ. Θα σου εξηγήσω.

Η Μαργαρίτα άρχισε να εξηγεί στην Αθηνά τι έγινε με την ίδια ξαφνικά να χαμογελάει στο άκουσμα του Μιχάλη. Κάτι που το παρατήρησε και η Μαργαρίτα και δεν γινόταν να μην το αφήσει ασχολίαστο.

Μαρ. Τι έγινε Αθηνά γιατί χαμογελας;
Αθ. Μαργαρίτα κρατας μυστικό;
Μ. Ταφος.
Αθ. Νομίζω είμαι Ερωτευμένη.
Μαρ.Αντε.Δεν το'χουμε καταλάβει.
Αθ. Μη με κοροϊδεύεις. Μαργαρίτα φοβάμαι.
Μαρ. Τι φοβάσαι παιδάκι μου;
Αθ.τωρα σοβαρά με ρωτάς;. Κοίτα που βρίσκομαι αρχικά. Μετά είναι ότι δεν θέλω πάλι να κάνω τα ίδια λάθη και στο τέλος να φάω τα μούτρα μου όπως με τον Δημήτρη. Άσε που του ρίχνω και κάποια χρόνια εδώ που τα λέμε.
Μαρ. Ποια ίδια Αθηνά; Ερωτευμένη είσαι δεν έχεις κανει έγκλημα. Και σιγά η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός σταμάτα επιτέλους να το σκέφτεσαι αυτό.
Αθ. Ναι έγκλημα δεν έκανα. Αλλά το θέμα είναι με ποιον είμαι Ερωτευμένη.
Μαρ. Για πες. Αν και κάπου πάει το μυαλό μου.
Αθ. Με τον Μιχάλη.
Μαρ. Τον Εισαγγελέα;
Αθ. Ναι.
Μαρ. Πως γίνετε αυτό; Εσύ μόνο κατάρες που δεν του έριχνες.
Αθ. Ναι ήμουν εκνευρισμενη μαζί του αλλά τώρα. Βασικά από τις μέρες που ήμουν στο νοσοκομείο κάτι άλλαξε μέσα μου...
Ειναι τόσο γλυκός και τρυφερός που αν μου ζητήσει το οτιδήποτε μετά από όλα αυτά που έχει κάνει για μένα  δεν θα του αρνηθώ.. Θα κλείσω τα μάτια και θα το ζήσω..
Μαρ. Κάτσε Αθηνά τι ακριβώς έχει κάνει για σένα; Εκτός ότι σε καταδίκασε και σε ξεφτίλισε στην δική.
Αθ. Μαργαρίτα μου η δουλειά του είναι αυτή.
Μαρ. Όπα τον υπερασπίζεσαι κιόλας;
Αθ. Ναι.
Μαργαρίτα έπρεπε να δεις πως έκανε όταν με είδε μεσ'τα αίματα. Τρελάθηκε...Το βράδυ που έφυγε από το νοσοκομείο ήρθε μου χαϊδέψει τα μαλλιά με φίλησε. Τον κατάλαβα.Ημουν ξύπνια. Άσχετα αν μετά σε ρώτησα αν ήσουν εσύ.
Μαρ. Μάλιστα κάνουμε και τέτοια.
Να σου πω μπας και έγινε και τίποτε άλλο;
Αθ. Εε ναι έγινε.
Μαρ. Μιλά χριστιανή μου θα με σκάσεις.
Αθ. Να εχθές το απόγευμα ήρθε από 'δω και έτσι όπως τον είδα πήγα να του ορμήξω γιατί είχα νεύρα μαζί του,παραπατησα και έπεσα στην αγκαλιά του. Τα στόματα μας ήταν σε απόσταση αναπνοής.
Μαρ. Παρακάτω δεν έχει;.
Αθ. Εχει...
Μαρ. Λεγε καλέ.
Αθ. Για να μην στα πολυλογώ με φίλησε.
Μαρ. Και;
Αθ. Μετά πήγε να φύγει αλλά τον παρακάλεσα να μείνει. Ε και έμεινε.
Μαρ. Φοβάμαι να ακούσω το παρακάτω. Χαχα
Αθ. Δεν έγινε τίποτα. Ακόμα δηλαδή. (Είπε κάπως πονηρά η Αθηνά).
Αφού κάποια στιγμή έφυγε και όταν ξαναγύρισε έφερε να δούμε ταινία.
Μαρ. Όπα ο κύριος εισαγγελέας.
Αθ. Το πρωί όταν ξύπνησα κάποια στιγμή ήταν δίπλα μου κοιμόταν. Αχ Μαργαρίτα μου να τον έβλεπες πόσο όμορφος είναι όταν κοιμάται.
Μαρ. Όχι ότι δεν είναι όταν είναι ξύπνιος.
Μετα τι έγινε;
Αθ. Το πρωί κάποιος τον πήρε τηλέφωνο έφυγε αλλά πρώτα με σκέπασε και μετά με φίλησε. Νόμιζε ότι κοιμόμουν...

Ξαφνικά χτύπησε το κινητό της Μαργαρίτας έπρεπε να φύγει....

Όσο μίλαγαν ο Μιχάλης ήταν έξω από την πόρτα με ένα τεράστιο χαμόγελο. Τα είχε ακούσει όλα....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin