Η Αθηνά γύρισε σπίτι και πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της.
Η Ειρήνη καταλαβε ότι κάτι έγινε και την ακολούθησε.
Ανέβηκε στο δωμάτιο της Αθηνάς και όταν μπήκε μέσα την είδε να κλαίει..Ε. Αθηνά τι έγινε; Γιατί κλαις.
Αθ. Τον έχασα. Τον έχασα για πάντα.
Ε. Μη μου πεις ότι...
Αθ. Ναι. Του τα είπα όλα.
Ε. Ποτε;Η Αθηνά έκανε νόημα στην Ειρήνη να πάει να κάτσει κοντά της στο κρεβάτι.
Αθ. Θα σου πω. Λοιπόν σήμερα το πρωί του είπα να έρθει μόλις τελειώσει με της δουλειές του από το ελαιοτριβιο. Αυτός ήρθε τον πήγα στο γραφείο και του ζήτησα για τα τελευταία φορά να κάνουμε έρωτα.
Ε. Και μετα;
Αθ. Αφού κάναμε έρωτα του είπα ότι θελω να του μιλήσω. Και ξεκίνησα να του λέω όλη την αλήθεια.
Ε. Και πως αντέδρασε;
Αθ. Έτσι όπως φοβόμουν...Την συζήτηση την διέκοψε το κλάμα των μωρών.Η ειρήνη πήγε και τα πήρα και τα πήγε στο δωμάτιο της Αθηνάς και τα έβαλε πάνω στο κρέμα τι ανάμεσα τους.
Ε. Συνέχισε.
Αθ. Τι να συνεχίσω. Μου είπε ότι δεν γίνεται να παντρεύτηκε μια φόνισσα. Και το χειρότερο λέει δεν είναι που με παντρεύτηκε αλλά ότι έκανε και παιδιά μαζί μου... Επίσης μου είπε λίγο πριν φύγει τρελαμένος ότι δεν μπορεί να χωνέψει ότι τσακώθηκε με τόσο κόσμο για χάρη μου επειδή με έλεγαν φόνισσα.. Και άλλα τέτοια. Εγώ του φώναζα, τον παρακαλούσα να με καταλάβει. Αλλά αυτός τίποτα μου έριξε ένα βλέμμα μίσους μπήκε στο αυτοκίνητο και έφυγε. Τον ακολούθησα αλλά κάποια στιγμή τον έχασα. Έτσι γύρισα. Ειρήνη τον έχασα δεν πρόκειται να με συγχώρεση. Δεν μπορεί να το χωνέψει. Αλλά δεν του ρίχνω άδικο.
Ε. Αθηνά ήσουν σε άμυνα. Ήσουν 16 χρονών και είχες ένα κτήνος από πάνω σου.
Αθ. Δεν έχει σημασία. Με είπε ψυχρή δολοφόνο.
Ε. Πάνω στα νεύρα του το είπε. Μόλις ηρεμήσει θα καταλάβει και θα έρθει πίσω να σου ζητήσει συγνώμη.
Αθ. Δεν νομίζω. Αφού είπε να μην τον ξανά πλησιάσω. Και κυρίως ότι δεν θέλει να με ξέρει.Η Αθηνά κλαίγοντας έπεσε στην αγκαλιά της ειρήνης.
Αθ. Ειρήνη μπορείς να μείνεις εδώ σήμερα; Δεν θέλω να μείνω μόνη μου.
Ε. Εννοείται. Θα πάω να στρώσω στον ξενώνα.
Αθ. Αν δεν έχεις πρόβλημα μπορείς να κοιμηθείς εδώ μαζί μου. Και μαζί με τα μωρά. Θέλω να έχω κάποιον δίπλα μου.
Ε. Κανένα πρόβλημα. Θα κοιμηθούμε οι πέντε μας μαζί. Βάζω και το μωράκι στην παρέα.Η Αθηνά γέλασε και σηκώθηκε να δώσει πιτζάμες στην Ειρήνη....
Όλη νύχτα η Αθηνά έκλαιγε κάποια στιγμή την πήρε ο ύπνος.Βέβαια δεν ήξερε τι θα της ξημέρωνε η επόμενη μέρα.....
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...