Η Αθηνά με τον Ιάκωβο είχαν φτάσει σπίτι. Μόλις μπήκαν και έκατσαν στο σαλόνι χτύπησε το τηλέφωνο της Αθηνάς.
Αθ. Έλα μαμά μου.
Μ. Μ. Τι έγινε Αθηνά μου φτάσατε;
Αθ. Μόλις τώρα.
Μ. Μ. Ωραία. Δεν μου λες η Ειρήνη πως είναι;
Αθ. Καλύτερα την βλέπω.
Μ. Μ. Χαίρομαι. Να σου πω κάτι;
Αθ. Τι είναι;
Μ. Μ. Όσο την γνωρίζω καλύτερα αυτή την κοπέλα μου θυμίζει πολύ εσένα όταν ήσουν μικρή..
Αθ. Αληθεια μαμά μου;
Μ. Μ. Ναι. Μέχρι και στις εκφράσεις και στις αντιδράσεις της είστε ίδιες.
Αθ. Δεν το είχα παρατηρήσει. Αλλά για να το λες.
Μ. Μ. Τέλος πάντων κόρη μου σας αφηνω να ξεκουραστείτε.. Κυρίως εσύ. Και μην αρχίσετε τις τρελές με τον Μελλοντικό πατέρα.
Αθ. Αμάν βρε μαμά. Δεν υποφερεσε πια. Είπε και γέλασε.Η Αθηνά έκλεισε το τηλέφωνο και πλησίασε τον Ιακωβο. Κάπως πονηρά.
Ιακ. Τι συμβαίνει Αθηνά μου.;
Αθ. Τίποτα. Απλά μου είπε κάτι ή μαμά μου και έλεγα μηπως το κάναμε πράξη για να γιορτάσουμε και τα ευχάριστα νέα.
Ιακ. Χμμμ. Να το γιορτάσουμε Αθηνά μου αλλά όχι τώρα.
Αθ. Γιατί;
Ιακ. Γιατί αν δεν πάμε μαζί στο γιατρό να ακούσω με τα αυτιά μου ότι δεν θα σε επηρεάσει στην εγκυμοσύνη εγώ δεν θα κάνω τίποτα μέχρι να γεννήσεις. Μην σου πω ότι θα κοιμάμαι και στο σαλόνι.
Αθ. Αυτό που κάνεις δεν είναι ωραίο.
Ιακ. Δεν με νοιάζει. Και να μου θυμώσεις πάλι δεν με νοιάζει. Εγώ δεν θα βάλω σε κίνδυνο τις γυναίκες της ζωής μου.
Αθ. Είσαι τόσο σίγουρος ότι θα είναι κορίτσι;
Ιακ. Ναι. Και σε πάω και στοίχημα άμα θες. Σου υπογράφω και συμβόλαιο κιόλας.
Αθ.χμμμ. Εντάξει κύριε Βρεττακε.... Αλλά να ξέρετε ότι όσο νωρίς κι αν είναι η γυναίκα το απολαμβάνει περισσότερο... Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά θέλει προσοχή!!
Ιακ. Δεν με νοιάζει.. Εγώ δεν θα σε αγγίξω αν δεν μου το επιβεβαιώσει ο γιατρός..Τέλος..
Αθ. Μάλιστα... Ότι πείτε..
Ιακ. Έτσι μπράβο.
Αθ. Ένα φιλί τουλάχιστον μπορώ να σου δώσω;
Ιακ. Ένα φιλί στο επιτρέπω.Η Αθηνά κόλλησε το σώμα της πάνω στον Ιάκωβο και άρχισε να του φιλάει τον λαιμό και στην συνέχεια να του αφήνει αχνά σημάδια.
Ήξερε ότι ήταν κάτι που δεν θα μπορούσε να αντισταθεί.
Ιακ. Αθηνά σταματά.
Αθ. Γιατί Αγάπη μου; Αυτό δεν επηρεάζει πουθενά.
Ιακ. Αθηνά είπα σταματά γιατί.
Αθ. Γιατί τι αγάπη μου; πες το.
Ιακ. Γιατί δεν θα συγκρατηθώ άλλο. Για αυτό.
Αθ. Αυτό θέλω και εγω.Η Αθηνά συνέχισε να τον φιλάει στο λαιμό και σιγά σιγά κατέβηκε στο στερνό του.
Ανέβηκε προσεκτικά πάνω του και άρχισε να του ξεκουμπωνει το πουκάμισο.Ιακ. Παίζεις βρώμικα. Και θα το πληρώσεις.
Αθ. Χμμμ πως;
Ιακ. Ετσι.Ο Ιάκωβος την έσφιξε με προσοχή πάνω του και την σήκωσε στην αγκαλιά του. Την οδήγησε μέχρι την σκάλα και την κατέβασε.
Πήγαν στο δωμάτιο τους, κλείδωσε την πόρτα και την έριξε με προσοχή στο κρεβάτι.Έβγαλε το πουκάμισο του και άρχισε να την φιλάει..
Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχε βρεθεί ανάμεσα στα πόδια της. Άρχισε να την φιλάει στο εσωτερικό των μηρών της με την Αθηνά να το απολαμβάνει καθώς με το χέρι του την χαιδευε κοντά στην περιοχή της.
Αθ. Ιάκωβε.
Ιακ. Μι μιλάς καθόλου. Σου είπα θα μου το πληρώσεις.
Αθ. Σε θέλω τόσο πολύ, μου έλειψες.Ο Ιάκωβος με το που τελείωσε την φράση της η Αθηνά της έκλεισε το στόμα με παθιασμένο φιλί.
Η Αθηνά άπλωσε τα χέρια της και του κατέβασε το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο.
Ο Ιάκωβος άρχισε να τρίβετε πάνω της μέχρι να την φτάσει στα όρια της.
Μόλις το κατάφερε με μια απαλή κίνηση μπήκε μέσα της και άρχισε να κινείτε ήρεμα για να μην την πονεσει.Αθ. Μην φοβάσαι. Κάνε αυτό που πρέπει κανονικά. Αλλιώς μην το κάνεις καθόλου.
Ο Ιάκωβος της έκλεισε το στόμα με το χέρι του και άρχισε να κινείτε μέσα της αυτή την φορά πιο δυνατά και πιο γρήγορα.
Η Αθηνά είχε φτάσει στην απόλυτη έκταση και άρχισε να βγάζει ήχους ηδονής..
Το τράβηξε πάνω της και άρχισε να τον δαγκώνει στο λαιμό για να καταφέρει να καλύψει τους ήχους ηδονής που έβγαζε για να μην τους ακούσει η Ειρήνη που ήταν στο διπλανό δωμάτιο και έπαιζε με τα παιδιά.
Μετά από αρκετή ώρα και αφού ο Ιάκωβος δεν την άφησε ούτε ένα λεπτό να κάνει παιχνίδι κατάφερε και τον γύρισε από κάτω.
Ανέβηκε από πάνω του και έβαλε τα χέρια της στο στήθος του ώστε να στηρίζεται.
Άρχισε να κουνιέται πάνω του με τον Ιάκωβο να το απολαμβάνει.Μετα από ώρα ο Ιάκωβος ξανά πήρε το πάνω χέρι και αφού βρισκόταν πάλι από πάνω της μετά από λίγο τελείωσε μέσα της όπως και η Αθηνά..
Έπεσε μαλακα πάνω της την φίλησε και της είπε..Ιακ. Αυτό που έκανες σήμερα θα μου το πληρώσεις για τα καλά μόλις γεννήσεις. Δεν ξεμπερδέψες ακόμα.
Αθ. Χμμ και ποιος σου είπε εσένα ότι θέλω να ξεμπλεξω; Άμα θες μπορεις να βάλεις και τόκο. Για να σε ξεπληρωνω μια ζωή.
Ιακ. Μη μου βάζεις ιδέες....Η Αθηνά τον φίλησε και κουρνιασε στην αγκαλιά του. Ο Ιάκωβος την σκέπασε για να μην του κρυώσει και σχεδόν αμέσως απόκοιμηθηκαν..
Στο διπλανό δωματιο η Ειρήνη είχε βάλει τα παιδιά να κοιμηθούν και έπεσε και η ίδια δίπλα τους.
Είχε σκοπό όμως το πρωί να τους κάνει καζούρα. Κυρίως στον Ιάκωβο.....
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
ספרות חובביםΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...