Η ώρα ήταν 1 το μεσημέρι.
Η Αθηνά με τον Ιάκωβο κοιμόντουσαν αγκαλιά στον καναπέ..
Ήταν και οι δύο εξαντλημένοι...Στο σπίτι της Αθηνάς εντωμεταξύ επικρατούσε ένας μικρός πανικός...
Ιασ. Βρε αγάπη μου ηρέμησε.
Ειρ. Ιάσωνα μη μου λες να ηρεμήσω. Δεν μπορώ. Η Αθηνά δεν έχει γυρίσει ακόμα και δεν σηκώνει και το κινητό της.
Ιασ. Τον Ιάκωβο τον πήρες μήπως είναι μαζί;
Ειρ. Έχω πάρει και τους δύο πάνω από πενήντα φορές. Δεν το σηκώνει κανένας.
Ιασ. Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να είναι μαζί και απλά να έχουν χαμηλωμενα τα κινητά τους;
Ειρ. Αυτό δεν παίζει. Την ξέρεις την Αθηνά. Όπου κι αν είναι με όποιον κι αν είναι κάθε μία ώρα παίρνει τηλέφωνο να ρωτήσει για τα παιδιά. Κάτι άλλο έχει συμβεί.
Ιασ. Σαν τι;
Ειρ. Δεν ξέρω. Εχθές το βράδυ που έφυγε να πάει να βρει τον Ιάκωβο ήταν πολύ ταραγμένη. Συν ότι έξω έκανε κατακλυσμό. Αν είχε κάποιο ατύχημα;
Ιασ. Έλα σε παρακαλώ μην κάνεις τέτοιες σκέψεις.
Ειρ. Και τι θες να κάνω;
Ιασ. Πρώτον να ηρεμήσεις. Δεύτερον άσε να περιμένουμε λίγο ακόμα κι αν δούμε ότι δεν έχουμε νέα θα πάμε να κοιτάξουμε στο ελαιοτριβείο και στο σπίτι του Ιακώβου.
Ειρ. Δεν έχω να περιμένω τίποτα....Η Ειρήνη πήρε το κινητό της και κάλεσε την Μαρία....
Μ. Μ. Καλησπέρα Ειρηνακι μου.
Ειρ. Καλησπέρα. Μήπως ενοχλώ;
Μ. Μ. Όχι κορίτσι μου. Τι συμβαίνει;
Ειρ. Θέλω μια χάρη.
Μ. Μ. Πες μου.
Ειρ. Μπορείς να έρθεις από το σπίτι της Αθηνάς να κρατήσεις τα παιδιά;
Μ. Μ. Εννοείται. Αλλά ποια παιδιά εννοείς;
Ειρ. Την μικρή μου και τα εγγόνια σου.
Μ. Μ. Γιατι είναι εκεί τα παιδιά;
Ειρ. Έλα από εδώ και θα σου πω.
Μ. Μ. Καλά έρχομαι.. Τα λέμε..
Ιασ. Είσαι σοβαρή; την κυρία Μαρία πήρες να την ανησυχήσεις χωρίς λόγο;
Ειρ. Μην αγχώνεσαι δεν θα της πω τίποτα. Θα βρω ένα ψέμα.
Ιασ. Δηλαδή;
Ειρ. Δε ξέρω. Θα αυτό σχεδιάσω. Παράτα με τώρα. Πάμε να ντυθούμε..
Ιασ. Καλάα...Μετα απο είκοσι λεπτά χτύπησε το κουδούνι..
Μ. Μ. Γειά σου Ειρήνη μου.
Ειρ. Γειά. Σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες.
Μ. Μ. Τίποτα κορίτσι μου. Γειά σου Ιάσωνα μου.
Ιασ. Γειά σας.
Μ. Μ. Θα μου πείτε γιατί είναι εδώ τα παιδιά;
Ειρ. Η Αθηνά με τον Ιάκωβο μας τα έφεραν εχθές το απόγευμα.
Μ. Μ. Γιατι;
Ειρ πήγαν μια εκδρομή μέχρι το Γύθειο και είπαν θα μείνουν εκεί. Αλλά εμείς πρέπει να πάμε σε μια δουλειά.
Μ. Μ. Και γιατί δεν τους πήρατε τηλέφωνο; όχι ότι έχω πρόβλημα. Χαρά μου να μείνω με τα παιδιά.
Ιασ. Εεε δεν καταλαβαίνετε τώρα. Δεν θέλαμε να ενοχλήσουμε και να τους το χαλάσουμε.. (και της έκλεισε πονηρά το μάτι)
Μ. Μ. Χμμ κατάλαβα. Όπως κατάλαβα και κάτι άλλο.
Ειρ. Ιασ. Τι; (είπαν συγχρόνως)
Μ. Μ. Ότι με την φορά που έχουν πάρει σύντομα θα έχουμε πάλι εγκυμοσύνες.. (είπε και γέλασε)
Ειρ. Χάχα ποτέ μη λες ποτέ. Λοιπόν εμείς φεύγουμε δεν θα αργήσουμε. Αν γίνει κάτι πάρε τηλέφωνο.
Μ. Μ. Εντάξει. Στο καλό παιδιά μου.
Ιασ. Γειά σας...
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...