"Διπλή Έκπληξη"

31 3 3
                                    

Η Μαρία μπήκε μέσα με σκοπό να τσακωθεί με την κόρη της που δεν της είπε τίποτα για την εγκυμοσύνη. Αλλά μόλις ειδε την κόρη της τόσο ευτυχισμένη στην αγκαλιά του Μιχάλη τα ξέχασε όλα. Τους πλησίασε και τους δύο και τους φίλησε.
Αθ. Τι έπαθες μαμά μου;
Μ. Μ. Εσύ μαϊμού μη μιλάς.
Μιχάλη. Μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό;
Μ. Βέβαια.
Μ. Μ. Ωραία λοιπόν. Ήρθα με σκοπό να σας βρίσω και τους δύο. Αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα μου χαρίσετε το καλύτερο δώρο και το ποιο πολύτιμο.Απο δω και πέρα τα ξεχνάω όλα. Αρκεί να μου τους προσέχεις και να τους αγαπάς και τους δύο. Αλλιώς θα έχεις να κάνεις μαζί μου. Καταλαβες;
Μ. Δεν χρειαζόταν να μου το πεις αυτό. Θα το έκανα και από μόνος μου. Θα ήμουν βλακας άμα άφηνα την κόρη σου να φύγει από δίπλα μου..
Αθ. Συγνώμη αλλά είμαι και εγώ εδώ. (είπε με δάκρυα στα μάτια)
Μ.Γιατι κλαις;
Αθ. Τίποτα απλά έχω γίνει ευσυγκίνητη τώρα με τις ορμόνες.
Μ. Μ. Ναι σε ξέραμε και πριν.
(η Αθηνά γέλασε και κρύφτηκε στην αγκαλιά της μαμάς της.)

Είχαν περάσει τρεις μήνες και αφού ο Μιχάλης είχε βγει από το νοσοκομείο και είχε αναρρώσει πλήρως κανόνισε με την Αθηνά να πάμε στον γιατρό για να μάθουν το φύλο του μωρού. Η Αθηνά δεν ήθελε να το μάθει πιο πριν ήθελε να πάει μαζί με τον Μιχάλη..
Όταν φτάσανε στον γιατρό ή Αθηνά ξάπλωσε και ξεκίνησε η εξέταση.
Ο Μιχάλης ήταν δίπλα της και της κράταγε το χέρι.
Ξαφνικά ο γιατρός γύρισε και είπε.
Γιατρός. Αα αυτό δεν το είχαμε δει.
Μ. Ποιο γιατρέ υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Γιατρός. Αντιθέτως κύριε Οικονομεα. Εγκυμοσύνη της κυρίας Νομικού πηγαίνει πολύ καλά. Αν και με δύο μωρά.
Αθ. Τι εννοείται γιατρέ;
Γιατρός. Έχετε δίδυμα κυρία νομικού.
(Ο Μιχάλης άρχισε να φωνάζει από την χαρά του φιλούσε συνέχεια την Αθηνά. Μέχρι και τον γιατρό.)
Μ. Γιατρέ μπορούμε να μάθουμε το φύλο;
Γιατρό. Ναι είναι σε πολύ καλή θέση και τα δύο.
Μ. Λοιπόν;
Γιατρός. Έχετε ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι.
Μ.αγαοη μου τ'ακουσες θα πραγματοποιηθούν και τον δύο οι επιθυμίες (είπε γελώντας)
Αθ. Είμαι τόσο ευτυχισμένη. Δεν μπορώ να στο περιγράψω.

Αφού φύγανε από το γιατρό στο δρόμο για την επιστροφή αποφάσισαν να κάνουνε ένα τραπέζι και να τους φωνάξουν όλους για τους ανακοινώσουν τα ευχάριστα.
Το απόγευμα ήταν όλα έτοιμα είχαν έρθει όλοι και καθησαν  στο τραπέζι
Ο Μιχάλης έπιασε το χέρι της Αθηνάς και σηκώθηκαν όρθιοι.
Μ. Λοιπόν ήρθε η ώρα τώρα να μάθετε και εσείς τι περιμένουμε.
Αθ. Λοιπόν σε λίγο καιρό εδώ μέσα θα κυκλοφορούν. Ένα αγοράκι
Μ. Και ένα κοριτσάκι. Γιατι έχουμε δίδυμα.
(όλοι ξαφνιαστικαν ευχάριστα η Μαρία σηκώθηκε και πήγε και αγκάλιασε την κόρη της και μετά πήγε και πείραξε τον Μιχάλη.
Μ. Μ. Άτιμε μας βγήκες καρπερος
Αθ. Ρε μαμά σταματά.
Μ. Άστην αγάπη μου.εχει πλάκα. Με μια εγκυμοσύνη θα γίνει δύο φορές γιαγιά. Αν και δεν της φαίνεται καθόλου.
Μ.Μ. Τέτοια έλεγες και στην κόρη μου και την τρέλανες;
Μ. Στην κόρη σου έλεγα αλλά που θα στα πω όταν θα ήμαστε μόνοι μας.
(της έκλεισε το μάτι)
Αθ. Μήπως να σταματήσετε γιατί νιώθω άβολα.
Μ. Ότι πείτε αφεντικό. (και της έκλεισε το στόμα με ένα φιλί όλο πάθος...

Αφου έφυγαν όλοι πηγαν να ξαπλωσουν ο Μιχάλης έβαλε το κεφάλι του πάνω στην κοιλιά της και ένιωσε να κλωτσάει. Έτσι έμεινε όλο το βράδυ. Η Αθηνά τον χάζευε και χαμογέλαγε γιατί ήταν σίγουρη ότι θα γίνει ο πιο τρελός χαζομπαμπας......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang