"Το Ατύχημα Και Τα Παιχνιδάκια"

34 5 9
                                    

Η Αθηνά και ο Μιχάλης σηκώθηκαν νωρίς την επόμενη μέρα γιατί είχαν και οι δύο πολλές δουλειές. Ο Μιχάλης έφυγε πρώτος και η Αθηνά έφυγε μετά γιατί περίμενε την ειρήνη.
1 ώρα μετά έφυγε και η Αθηνά και πήγε στο ελαιοτριβιο είχε ραντεβού με έναν πολύ καλό πελάτη που ήθελε να ανανεώσει την συνεργασία του με τους Βρεττάκους και να αυξήσει με μεγαλύτερες ποσότητες λαδιού τις παραγγελίες του. Η Αθηνά ήταν πάρα πολύ χαρούμενη όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο.
Αθ. Παρακαλώ;
Γιατρός. Είστε η κυρία νομικού;
Αθ. Μάλιστα.
Γιατρός. Σας τηλέφωνο από το νοσοκομείο. Ο κύριος Οικονομεας είχε ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο...
Αθ. Έρχομαι αμέσως..
Η Αθηνά ζήτησε συγγνώμη από το πελάτη και πετάχτηκε σαν ελατήριο και έτρεξε στο γραφείο του Μάνου.
Μ. Τι έγινε Αθηνά τι έπαθες;
Αθ. Μάνο χτύπησε ο Μιχάλης με το αυτοκίνητο και πρέπει να πάω στο νοσοκομείο μπορείς να συνεχίσεις το ραντεβού μου;
Μ. Και το ρωτάς βρε Αθηνά. Έχεις φύγει ήδη μόλις μάθεις τι έγινε πάρε με να μου πεις.
Αθ. Εντάξει. Ευχαριστώ..
Η Αθηνά έφυγε τρέχοντας και σε λιγότερο από μια ώρα είχε φτάσει στο νοσοκομείο.
Αθ. Γιατρέ πως είναι ο Μιχάλης;
Γιατρός. Ο κύριος Οικονομεας;
Αθ. Ναι.
Γιατρός. Ευτυχώς είναι καλά. Αλλά θα πρέπει να τον κρατήσουμε δύο - τρεις μέρες για να το παρακολουθούμε.
Αθ. Πάλι καλά παναγία μου. Μπορώ να τον δω;
Γιατρός. Εννοείται.

Η Αθηνά πήγε στο δωμάτιο του Μιχάλη.
Αθ. Αγάπη μου;
Μ. Αθηνά μου.(και άπλωσε το χέρι του)
Αθ. Τι εγινε βρε αγάπη μου;
Μ.δεν ξέρω δεν έπιασαν τα φρένα.
Αθ. Ουφφ έχεις σκοπό να με πεθάνεις εσύ.
Μ. Ανησύχησες πολύ;
Αθ. Εσύ τι λες;
Μ. Χμμ για δειξε μου πόσο πολύ Ανησύχησες.
Αθ. Μιχάλη τρελάθηκες;
Μ. Ναι.. Μάλλον από το χτύπημα θα είναι. (την άρπαξε και την φίλησε με πάθος.)
Αθ. Μιχάλη μαζέψου. Θα μπει κανένας γιατρός και θα γίνουμε ρεζίλι.
Μ. Δεν θα μπει κανείς.
Αθ. Που το ξέρεις;
Μ. Ωωω όλο γκρίνια είσαι.
Αθ. Πες το μου κι αυτό.
Μ. Στο λέω.. Σήκω.

Ο Μιχάλης σηκώθηκε και άρπαξε από το χέρι την Αθηνά και την πηγε στο δωμάτιο τον γιατρών. Μπήκαν μέσα και ο Μιχάλης κλείδωσε την πόρτα.
Αθ. Μιχάλη πας καλά τι κάνεις;
Μ. Μη μιλάς. Απόλαυσε το μόνο.
(της έκλεισε το στόμα με το χέρι του και άρχισε να την φιλάει στο λαιμό και κατέβηκε προς το στήθος.)
Αθ. Μιχάλη αν μας πιάσουν ξέρεις τι έχει να γίνει;
Μ. Τίποτα δεν θα γίνει. Απόλαυσε το. Αφού καταβαθος σου αρέσει και εσένα το παράνομο. (και με μια απότομη κίνηση την σήκωσε στα χέρια και τυληξε τα πόδια της γύρω από την μέση του, και την έβαλε πάνω σε ένα γραφείο.)
Αθ. Νομίζω έχεις δίκιο. Πρέπει να το απολαύσω. Μην σου πω ότι μου έρχονται στο μυαλό ωραίες αναμνήσεις από την απομόνωση.
Μ. Εκει ήθελα να καταλήξω..
Ο Μιχάλης της έβγαλε το παντελόνι και την μπλούζα και μπήκε μέσα της κλείνοντας της το στόμα με το χέρι του. Η Αθηνά άρχισε να τον φιλάει στο λαιμό και να του αφήνει αχνά σημάδια,προσπαθωντας να καλύψει τους ήχους ηδονής που έβγαζε για να μην τους ακούσουν.
Ο Μιχάλης την κατέβασε από το γραφείο και την κόλλησε στο τοίχο και άρχισε να την φιλάει σε όλο το γυμνό σώμα της. Μέχρι που έφτασε στον αφαλό.
Ξαφνικα πριν φτάσει πιο κάτω ο Μιχάλης χτύπησε η πόρτα..
Δεν έδειξε όμως κανένας από τους δύο να ταράζεται μόνο γελασαν και  συνέχισαν να κάνουν έρωτα σαν να ειναι σπίτι τους.
Μετα απο ώρα ο Μιχάλης τελείωσε μέσα της και τις είπε.
Μ. Μαζί σου μου βγαίνει ο κακός μου εαυτός και ο παράνομος.Τι θα κάνω μαζί σου επιτέλους;
Αθ. Εγώ σου φταίω; εσύ μου ορμηξες(του είπε και άρχισε να ντύνεται)
Μ. Αφού δεν μπορώ να κρατηθώ. Ειδικά όταν σε βλέπω ταραγμένη.
Αθ.Να φροντίσουμε τότε να μην με ξανά ταράξεις για να μπορείς να κρατηθείς.
Μ. Αν είναι να κάνουμε έρωτα έτσι. λες και είμαστε 20χρονα μου φαίνεται θα τρακάρω πιο συχνά.
Αθ. Τολμά να ξανά πάθεις τίποτα και θα σε πνίξω.
Μ. Επίσης και όταν θυμώνεις δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σεξυ γίνεσαι.(Και την ξανά κόλλησε στον τοίχο)
Αθ. Μιχάλη μαζέψου .και βρες ένα διακριτικό τρόπο να βγούμε από εδώ μέσα.
Μ. Καλά καλά.Αλλά αυτό πρέπει να το σταματήσεις κάποια στιγμή.. Μόλις πάμε στο δωμάτιο θέλω να σου δώσω κάτι.
Αθ. Ποιο πράγμα να σταματήσω; και τι θες να μου δώσεις;
Μ. Αυτό που από την μία με έχεις απογειώσει σε όλα τα επίπεδα και από την άλλη να με ξενερώνεις.
Αθ.Σας ξενερώνω κύριε Οικονομεα; (είπε κάπως θιγμενα)
Μ. Αγάπη μου. Ακόμα και όταν με ξενερώνεις κάτι ξυπνάει μέσα μου. (της είπε πονηρά)
Αθ. Χμμ το έσωσες κάπως. Αντε δες τώρα πως θα φύγουμε.

Ο Μιχάλης περίμενε περίπου δέκα λεπτά για να βγουν από το γραφείο. μόλις πηγαν στο δωμάτιο έδωσε στην Αθηνά αυτό που ήθελε.
Αθ. Τι είναι αυτό χριστιανέ μου;
Μ. Μια στολή νοσοκόμας.
Αθ. Που την βρήκες;
Μ. Την έκλεψα από το γραφείο.
Αθ. Είσαι σοβαρός;
Μ. Οχι. Στο είπα και πριν μαζί σου μου βγαίνει ο κακός και παράνομος εαυτός μου. Επίσης μόλις γυρίσουμε σπίτι μας. Θα πρέπει να την βάλεις για να με κάνεις καλά. Πάντα με τις οδηγίες του γιατρού.
Αθ. Χμμ. Δεν μας τα είχες πει αυτά κύριε Εισαγγελέα. Σας αρέσουν τα παιχνίδια;
Μ. Έπρεπε να το έχεις καταλάβει από την προηγούμενη φορά στο χωράφι. Που έχουμε πολύ καιρό να πάμε να σου θυμησω.
Αθ. Δεν τα ξανά κάνω εγώ αυτά.
Μ. Αυτό θα το δούμε.
Αθ. Τι εννοείται κύριε εισαγγελέα;
Μ. Θα δείτε μόλις γίνω καλά Κυρία νομικού....
Αθ. Μάλιστα.
Μ. Να σου πω και κάτι άλλο. Μήπως να βάζαμε μπρος να μαγειρεψουμε κανένα παιδάκι ακόμα;
Αθ. Μιχάλη τρελάθηκες;
Μ. Γιατι; Θέλω μια κόρη ακόμα κακό είναι;
Αθ. Κακό δεν είναι αλλα να σου θυμησω ότι δεν είμαι κουνέλι. (είπε και γέλασε)
Μ. Καλά. Αυτό εννοούσα πριν όταν σου έλεγα ότι με ξενερώνεις.
Αθ. Δεν πειράζει θα σου περάσει. (και του έδωσε ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο.)

Είχαν περάσει περίπου 4 ώρες όταν ήρθε ο γιατρός να εξετάσει τον Μιχάλη.Μόλις τελείωσε ο Μιχάλης τον ρώτησε κατευθείαν εάν μπορεί να μείνει μαζί του η γυναίκα του.

Η απάντηση ήταν θετική.

Αφού έφυγε ο γιατρός ή Αθήνα πήγε κοντά στον Μιχάλη και ξάπλωσε δίπλα του. Αφού ενημέρωσε πρώτα την ειρήνη για το τι έχει γίνει....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now