Η Αθηνά είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Μετά από δύο ώρες είχε συνέλθει από την νάρκωση και στο πλευρό της όπως πάντα ήταν η Μαργαρίτα.
Αθ. Μαργαρίτα μου τι κάνεις εδώ;
Μ.τωρα σοβαρά με ρωτάς;; Υπήρχε περίπτωση να μην έρθω;
Αθ. Σε ευχαριστώ μαργαρίτα μου.
Μ. Μην μου λες ευχαριστώ θέλω και είμαι εδώ.
Αθ Να σε ρωτήσω η μάνα μου το έμαθε;
Μ. Είσαι σοβαρή καλέ τι θες να έρθει και να στήσει αντίσκηνο έξω από το δωμάτιο.
Αθ. Καλά κάνατε και δεν της είπατε τίποτα δεν θα άντεχε και αυτό.Αύριο που δεν θα γίνει η δίκη τι δικαιολογία θα της πείτε;
Μ. Μην αγχώνεσαι την έχει ενημερώσει ήδη ο Λυκούργος και της είπε ότι αρρώστησε ο εισαγγελέας.
Αθ. Μάλιστα...Η Αθηνά στο άκουσμα του εισαγγελέα φωτίστηκε ολόκληρη και στο πρόσωπο της σχηματίστηκε ένα αχνό χαμόγελο κάτι που το παρατήρησε και η Μαργαρίτα. Και δεν το άφησε ασχολίαστο.
Μ. Τι έγινε Αθηνά γιατί φωτίστηκε έτσι το προσωπάκι σου μόλις είπα για τον εισαγγελέα;
Αθ. Τι είναι αυτά που λες παιδάκι μου δεν φωτίστηκε καθόλου είμαι πάρα πολύ εκνευρισμενη με αυτόν τον κύριο. Ο Θεός να τον κάνει.
Μ. Αθήνα άστα αυτά σε μένα. Όλες τις μέρες της δίκη είμαι εκεί σ'εχω δει πως τον κοιτάζεις όπως έχω δει και αυτός πως σε κοιτάζει.
Αθ. Τι λες παιδί μου είσαι σοβαρή;
Μ. Για να μην σχολιάσω αυτό που μου είπε και ο Λυκούργος.
Αθ. Τι σου είπε δηλαδή;
Μ. Ότι όταν ξεκίνησε η δική ενώ είχες όλη την ώρα το κεφάλι κάτω με το που τον άκουσες τον κάρφωσες με το βλέμμα σου. Όπως και εκείνος.
Αθ. Δεν θα κατάλαβε καλά ο Λυκούργος.
Τέλος πάντων θα μου κάνεις μια χάρη;
Μ. Ότι θες.
Αθ. Επειδή θα μείνω μέρες μπορείς να μου φέρεις κανένα ρούχο από το σπίτι;.
Μ. Και το συζητάς το είχα έτσι κι αλλιώς στο μυαλό μου.
Αθ. Σε ευχαριστώ πολύ μαργαρίτα μου
Μ. Λοιπόν φεύγω για να ξεκουραστείς και θα τα πούμε αύριο.Η Αθηνά με το που έφυγε η Μαργαρίτα και έγειρε το κεφάλι της στο μαξιλάρι αποκοιμήθηκε κατευθείαν....
To be continue
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Απρόσμενος έρωτας ❤️
Hayran KurguΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...