"Η Παρεξήγηση Κι Ο Χωρισμός"

38 5 6
                                    

Η Αθηνά είχε φτάσει έξω από το γραφείο του Μιχάλη. Δεν μπήκε αμέσως γιατί άκουσε την φωνή του Μιχάλη και μιας γυναίκας...
Μ. Παρατάμε ήσυχο επιτέλους
Β. Γιατι αφού ξέρω ότι σου αρέσει και σενα.
Μ. Τα μόνα άγγιγματα που μου αρέσουν εμένα είναι αυτά της γυναίκας μου.
Β. Έλα τώρα. Τι μπορεί να σου προσφέρει αυτή.. Σιγά την γυναίκα κιόλας μια χωριάτισσα είναι που έχει κάνει και φυλακή. Και εδώ που τα λέμε είναι και του δρόμου. Ακου να βάλει τον γκομενο της μέσα στο σπίτι του άντρα της και να τον παρουσιάζει για γιο της..
Ο Μιχάλης έχασε την ψυχραιμία του και έπιασε από το λαιμό την Βαλια και την κόλλησε στον τοίχο.
Μ. Πρόσεχε πως μιλάς για την Αθηνά γιατί δεν το έχω σε πίσω να σε σπάσω στο ξύλο..κςταλαβες;
Η Βαλια έσπρωξε τον Μιχάλης και του είπε.
Β. Σιγα τα αίματα. Όπως θέλω θα μιλάω για την φόνισσα.
Ο Μιχάλης της έδωσε ένα δυνατό χαστούκι. Και μετά καθησε στην καρέκλα.
Β. Χμμ ξανά καντο μου αρεσει να σε φτάνω στα όρια σου. Γίνεσαι ακόμα πιο όμορφος. Και εγώ μένα με φτιάχνεις ακόμα πιο πολύ.
Η Βαλια πήγε και έκατσε στην καρέκλα πάνω του και του έδωσε ένα φιλί στο στόμα. Εκείνη την ώρα μπήκε μέσα η Αθηνά.
Αθ. Μιχάλη;
Μ. Αθηνά άσε με να σου εξηγήσω.
Αθ. Με σένα δεν έχω να πω τίποτα. Αλλά εσύ δεν θα μου την γλυτώσεις.
Η Αθηνά ορμηξε πάνω στην Βαλια και της έδωσε ένα δυνατό χαστούκι.Την άρπαξε από τα μαλλιά και την κοπανησε πάνω στον τοίχο. Ο Μιχάλης προσπαθούσε να απομακρύνει την Αθηνά.
Μ. Αθήνα ηρέμησε. Αστην.
Αθ. Γιατι φοβάσαι μην της χαλάσω την μούρη της γκόμενά σου;
Μ. Όχι Αθηνά γιατι θα την σκοτώσεις.
Αθ. Τουλάχιστον τώρα θα το έχω κάνει όντως το έγκλημα.
Και την κοπανησε ακόμα μια φορά με αποτέλεσμα να τρέχουν αίματα από την μύτη της.
Μ. Αθηνά φτάνει.
Αθ. Ναι φτάνει. Τώρα η σειρά σου. (και του έδωσε ένα δυνατό χαστούκι)
Μ. Χτυπά με όσο θες μόνο άσε με να σου εξηγήσω.
Αθ. Δεν θέλω να μου εξηγήσεις τίποτα. Τα άκουσα και τα είδα όλα μια χαρά.
Μ. Αθηνά το παρεξήγησες
Αθ. Δηλαδή έπρεπε να σας πιάσω γυμνούς πάνω στο γραφείο για να μην το παρεξηγησω.
Μ. Όχι αγάπη μου.
Αθ. Κομμένα τα αγάπη μου. Μην τολμήσεις να με ξανά πλησιάσεις και πάρε κι αυτό. (Η Αθηνά έβγαλε το δαχτυλίδι της και το κοπανησε πάνω στο στήθος του)
Δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί σου.
Μ. Αθηνά περιμενε
Αθ. Κάτσε να περιθαλψεις την κοπέλα και μετά κάνε ότι έκανες και μαζί μου.Και μην τολμήσεις να έρθεις από το σπίτι. Τα παιδιά θα τα δεις μόνο όταν θέλω εγώ. Και αν δεν σου αρέσει κάνε μου μήνυση. Τελειώσαμε κύριε Εισαγγελεα. Αι σιχτιρ.
Η Αθηνά έφυγε τρέχοντας και γύρισε στο ελαιοτριβιο μπήκε κατευθείαν στο γραφείο της και δεν μίλησε σε κανέναν. Μπήκε και άρχισε να κλαίει και να σπάει ότι έβρισκε μπροστά της.
Ο Μάνος με τον Ισίδωρο ακούσανε την φασαρία και έτρεξαν να δουν τι γίνεται μόλις μπήκαν μέσα αντίκρισαν την Αθηνά σε άσχημη κατάσταση. Το χέρι της ήταν μέσα στα αιματα από τα γυαλιά που πετάχτηκαν όσο έσπαγε πράγματα.
Ισ. Αθήνα τι έγινε;.
Αθ. Παράταμε και εσύ. Παρατήστε με όλοι σας όλοι είστε ίδιοι.
Ισ. Αθην...(Τον έκοψε ο Μάνος που του έκανε νόημα να βγει έξω.)
Μ. Αθηνά μου έλα να κάτσουμε. Είσαι γεμάτη με αιματα.
Αθ. Δεν με νοιάζει τίποτα. Μακάρι να μην έβγαινα ποτέ από την φυλακή. Λιγότερο πόνο ένιωθα εκεί μέσα.
Μ. Αθηνά μου αν δεν έβγαινες από την φυλακή δεν θα είχες τώρα τα δύο τα αγγελούδια που σε περιμένουν σπίτι. Ούτε τον..
Αθ. Μην τολμήσεις να το πεις.
Μ. Καλά ηρέμησε. Θες να μου πεις τι έγινε;
Αθ. Όλοι ίδιοι είστε...
Μ.και εγώ;
Αθ. Γιατι εσυ μήπως δεν έκανες τα ίδια με την Στέλλα. Δεν τα είχες παράλληλα με την Στέλλα και την Μαρίνα;
Μ.εχεις δίκιο. Αλλά ο Μιχάλης που κολλάει;
Αθ. Τα ίδια έκανε και ο κύριος εισαγγελέας.
Μ. Δηλαδή;
Αθ. Το πρωί υποτίθεται μου έκανε πλάκα ότι δεν θα καλύψει τα σημάδια στο λαιμό του για να μην αγχώνομαι ότι τον πολιορκεί καμία. Μετά ήρθε από εδώ και μύριζε γυναικείο άρωμα και προσπαθούσε να με πείσει ότι δεν είναι τίποτα. Και τώρα τον έπιασα να είναι η άλλη από πάνω του και να τον φιλάει. Και αυτός να μην κάνει τίποτα.
Μ. Και τι έκανες;
Αθ. Της ορμηξα την χαστουκισα και μετά την κοπάνησα πάνω στον τοίχο.
Μ. Την σάπισες με λίγα λόγια.
Αθ. Να ξερες πως το ευχαριστήθηκα.
Μ. Αυτόν έτσι τον άφησες;
Αθ. Οχι... Τον χαστουκισα του έδωσα το δαχτυλίδι. Και του είπα ότι τελειώσαμε.
Μ. Μάλιστα. Αθηνά μου να σε ρωτήσω κάτι;
Αθ. Τι;
Μ. Είσαι σίγουρη ότι θες να τελειώσετε χωρίς να τον αφήσεις να σου εξηγήσει;
Αθ. Ναι Μάνο είμαι σίγουρη.
Μ. Γιατι;
Αθ. Γιατι φοβάμαι ότι αν κάτσω να τον ακούσω θα το πιστέψω και μετά θα γίνουν πάλι τα ίδια. Όπως έγινε και με τον Δημήτρη.
Μ. Ναι αλλά ο Δημήτρης σου έστησε ολόκληρο παιχνίδι από την αρχή. Ενώ ο Μιχάλης σ'αγαπησε και σ' αγαπάει.
Αθ. Με ωραίο τρόπο μου έδειξε ότι μ'αγαπαει. Γενικά εσείς οι άντρες έχετε ιδιαίτερο τρόπο να δείχνετε ότι αγαπάτε την γυναίκα σας.
Μ. Αυτός Αθηνά μου σ' αγαπάει και αυτός δεν μένει μόνο στα λόγια αλλά το δείχνει και με τις πράξεις του. Μην ξεχνάς ότι κόντεψε να πεθάνει για σένα για να σε βγάλει από την φυλακή.
Αθ. Δεν το ξεχνάω.
Μ. Δωστου μια ευκαιρία να σου εξηγήσει. Του το οφείλεις Αθηνά μου.
Αθ. Σε κανέναν δεν οφείλω τίποτα. Μόνο στα παιδιά μου.Θα πάω σπίτι να ηρεμήσω. Μπορείς να κάνεις εσύ τα ραντεβού μου;
Μ. Να πας Αθηνά και μην ανησυχείς όλα υπό έλεγχο εδώ πέρα. Αλλά σκέψου αυτό που σου είπα. Εντάξει;
Αθ. Εντάξει. (και τον πήρε αγκαλιά)
Η Αθηνά με το που γύρισε σπίτι μάζεψε τα πράγματα του Μιχάλης και του τα άφησε έξω από την πόρτα.
Η Ειρήνη δεν ρώτησε τίποτα. Περίμενε να ηρεμήσει η Αθηνά πρώτα.
Μετα απο λίγο ήρθε ο Μιχάλης.....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora