Μόλις έφτασαν στο νοσοκομείο οι γιατροί πήραν τον Ιάκωβο κατευθείαν στο χειρουργείο.
Η Αθηνά καθησε σε μια καρέκλα και περίμενε. Δεν σταμάτησε λεπτό να κλαιει..
Στο σπίτι του Ιακώβου ο Μάνος ταραγμενος προσπαθούσε να μάθει τι έγινε από την Ειρήνη. Αλλά ήταν δύσκολο γιατί έκλαιγε με λυγμούς.
Μ. Ειρήνη σταματά σε παρακαλώ να κλαις και πες μου τι έγινε.
Ε. Καθόμασταν όλοι μαζί και παίζαμε με τα παιδιά. Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα. Είπα να πάω να ανοίξω αλλά ο κύριος Ιάκωβος δεν με άφησε και πήγε εκείνος.
Μ. Και; τι έγινε μετά.
Ε. Ηταν ο Μιχάλης είχε έρθει αγριεμένος. Ήθελε Να πάρει με το ζόρι την Αθηνά και τα παιδιά... Προφανώς και δεν του τα δώσαμε.. Τα πήρα εγώ μέσα αφού τον έβρισα πρώτα.
Μ. Και μετά;. Μιλά χριστιανή μου με το τσιγκέλι θα στα βγάζω;
Ε. Όσο ήμουν μέσα άκουγα που φώναζαν ο Μιχάλης με τον κύριο Ιάκωβο. Από ότι μου είπε η Αθηνά όταν πήγα μέσα αυτός έβγαλε όπλο και το κόλλησε στο κεφάλι του. Η Αθηνά τρόμαξε και μπήκε μπροστά. Βέβαια από ότι κατάλαβα τον εκνεύρισε περισσότερο όταν του είπε ότι ο μόνος άντρας που αγάπησε ήταν, είναι, και θα είναι ο Ιάκωβος... Μετά ο κύριος Ιάκωβος όταν είδε τον Μιχάλη αυτή τη φορά να σημαδεύει την Αθηνά την έσπρωξε και έφαγε αυτός την σφαίρα..
Μ. Μάλιστα. Δηλαδή αν δεν την έσπρωχνε ο θείος θα της είχε τινάξει τα μυαλά.
Ε. Μάνο.
Μ. Τι;
Ε. Γίνεται να πάμε τα παιδιά σπίτι σου και να πάμε στο νοσοκομείο; Η Αθηνά μας χρειάζεται κοντά της.
Μ. Φύγαμε..Ο Μάνος με την Ειρήνη πήραν τα παιδιά και τα πήγαν σπίτι του. Χωρίς να δώσουν εξηγήσεις σε κανέναν έφυγαν τρέχοντας για το νοσοκομείο.
Όταν έφτασαν το χειρουργείο είχε τελειώσει. Είχαν καταφέρει να το σώσουν προς το παρόν αν και είχε χάσει αρκετό αίμα.
Η Αθηνά καθόταν και περίμενε να την ειδοποιήσουν για να πάει να τον δει.Οσο περίμενε στο μυαλό της στριφογυρνουσε η σκηνή του πυροβολισμόυ.
Όταν έφτασαν κοντά της Ο Μάνος και η Ειρήνη την είδαν να παραμιλάει.Μ. Αθηνά πως είναι ο θείος;
Αθ. Το χειρουργείο τελείωσε. Περιμένω να με ειδοποιήσουν για να πάω να τον δω.
Ε. Εσύ έχεις ηρεμήσει καθόλου;
Αθ.πως θες να ηρεμήσω; Εγώ φταίω για όλα. Και του το είχα πει ότι θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα αν πάμε να μείνουμε μαζί του.
Ε. Αθηνά μου δεν φταις εσύ. Ο άλλος φταει...
Μ. Ναι Αθηνά μου μην σκέφτεσαι έτσι.
Αθ. Και πως θες να σκέφτομαι Μάνο; Όταν ξέρω ότι έφαγε σφαίρα για να με σώσει. Δεν έπρεπε να με σπρώξει.
Ε. Θα σε είχε σκοτώσει Αθηνά.
Αθ. Δεν με νοιάζει. Ας μου είχε τινάξει τα μυαλά στον αέρα. Έτσι κι αλλιώς αν μου πάρει τα παιδιά θα πεθάνω. Οπότε ας το έκανε μια ώρα αρχύτερα.
Μ. Κάνεις δεν θα σου πάρει τα παιδιά. Εχω ειδοποιήσει ήδη τον Γιώργη και τον ψάχνουν παντού. Δεν θα την γλυτώσει Αθηνά...Την κουβέντα τους την διέκοψε ο Γιατρός.
Γιατρός. Κυρία Νομικού;
Αθ. Μάλιστα.
Γιατρός. Μπορειται να μπείτε να τον δείτε.
Αθ. Σας ευχαριστώ πολύ.Η Αθηνά πήγε στο δωμάτιο που είχαν τον Ιάκωβο και πήρε την καρέκλα και έκατσε δίπλα του.
Του έπιασε απαλά το χέρι και άρχισε να του μιλάει.
Αθ. Γιατί Ιάκωβε; Γιατί αγάπη μου. Δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό... Σε παρακαλώ γίνε καλά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ακόμα δεν σε βρήκα θα σε ξανά χάσω. Γίνε καλά σε χρειάζομαι.. Έχουμε να φτιάξουμε καινούριες αναμνήσεις. Μαζί όπως είπες και εσύ....
Όσο η Αθηνά ήταν στο δωμάτιο ο Μάνος δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από το σπίτι.
Μ. Έλα ρε πατέρα τι έγινε;
Ισ. Μάνο πρέπει να έρθεις από το σπίτι.
Μ. Έγινε κάτι;
Ισ. Τα μωρά έχουν ανεβάσει πυρετό και είμαι μόνος μου και δεν ξέρω τι να κάνω. Λείπει και η Νταρνα με την Μαρίνα και δεν σηκώνουν και τα τηλέφωνα.
Μ. Καλά ρε πατέρα έρχομαι..
Ε. Τι έγινε;
Μ.Τα μωρά ανέβασαν πυρετό. Πρέπει να φύγω.
Ε. Θα έρθω και εγώ.
Μ. Όχι κάτσε εσύ εδώ με την Αθηνά. Χρειάζεται κάποιον δίπλα της. Μην της πεις τίποτα ακόμα. Κάτσε να πάω να δω και θα σε ενημερώσω αν είναι κάτι σοβαρό.
Ε. Εντάξει. Πρόσεχε.
Μ. Θα προσέχω. Ότι γίνει εδώ με παίρνεις τηλέφωνο.Ο Μάνος έφυγε και η Ειρήνη σηκώθηκε δειλά δειλά και πήγε στο δωμάτιο του Ιακώβου. Χτύπησε την πόρτα απαλά και άνοιξε.
Ε. Να μπω η Να φύγω;
Αθ. Έλα μέσα.
Ε. Πως είναι τα πράγματα;
Αθ. Τόση ώρα του μιλάω καμία αντίδραση.
Ε. Υπομονή Αθηνά μου. Θα γίνει καλά.. Σε αγαπάει πολύ για να φύγει από κοντά σου.
Η Ειρήνη πλησίασε και έβαλε το χέρι της πάνω στο αριστερό χέρι του Ιακώβου.
Ε. Κύριε Ιάκωβε γίνεται καλά. Η Αθηνά σας χρειαζεται..
Αθ. Αυτό του είπα και εγώ αλλά δεν είχα καμία αντίδραση..Μόλις τελείωσε η Αθηνά την φράση της ένιωσε το χέρι του Ιακώβου να σφίγγει το δικό της..
Στο πρόσωπο της Αθηνάς σχηματίστηκε ένα τεράστιο χαμόγελο.
Αθ. Μου έσφιξε το χέρι ειρήνη... Πάω να φωνάξω τον γιατρό.
Ε. Κάτσε εδώ εσύ. Θα πάω εγώ.Η Ειρήνη πήγε φώναξε τον γιατρό και με την σειρά του τις έβγαλε έξω..
Όλα έδειχναν ότι τελικά ο Ιάκωβος θα γινόταν καλά για χάρη της Αθηνάς.......
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...