"Τα Γενέθλια Και Η Πρόταση Γαμου"

38 4 8
                                    

Έχει έρθει η άνοιξη και πλησιάζουν τα γενέθλια της Αθηνάς..
Ο Μιχάλης πάει στο καφενείο του πότη μαζί με τον Γιώργη και τον Λυκούργο. Για να τους πει να ότι θέλει να κάνει έκπληξη στην Αθηνά αλλά και ότι θέλει να της κάνει και πρόταση γάμου.
Μ. Λοιπόν βοηθήσετε;
Γ. Εγώ είμαι μέσα.
Λ. Και εγώ. Θα πούμε και στην Χάιδω να φτιάξει κανένα φαγητό. Και στην Αναστασία να φτιάξει καμία πίτα..θα προλάβεις όμως να το οργανώσεις χωρίς να σε πάρει χαμπάρι;
Μ.για αυτό θέλω την βοήθεια σας.θελω να συνεννοηθείς εσύ με τις γυναίκες Λυκούργο. Και εσύ Γιώργη να με βοηθήσεις να πάμε να πάρουμε δαχτυλίδι και ότι άλλο είναι για να κάνουμε την πιο υπέροχη πρόταση που έχει υπάρξει στην Μάνη.
Λ. Πάει σε έχει τρελάνει τελείως.
Μ. Είναι να μην τρελενομαι ρε λυκουργε όταν κάθε πρωί ξυπνάω και κοιμάται αυτή η γυναίκα δίπλα μου.
Λ. Έχεις και εσύ τα δικιά σου. Ξέρεις πόσοι την κυνηγούσαν όταν πρώτο ήρθε στην Μάνη για να τους ρίξει μόνο ένα βλέμμα με αυτά τα μάτια που είναι σαν απέραντες θάλασσες.
Γ. Λυκούργο μην του λες τέτοια δεν τον βλέπεις ζορίζεται (είπε πειράζοντας τον.)
Λ. Καλά κάνει και ζορίζεται τέτοια γυναίκα πρέπει να την προσέχει σαν τα μάτια του....
Μ.λοιπον πάμε να ξεκινήσουμε; γιατί αν κάτσουμε λίγο ακόμα θα πείτε κι άλλα και θα σφαχτούμε.
Λ. Κάντε πάμε.
Οι άντρες ανέλαβαν κατευθείαν δράση.
26 Μαρτίου  είχε φτάσει η μέρα τον γενεθλίων όλοι είχαν μαζευτεί στο καφενείο και περίμεναν να εμφανιστεί η Αθηνά.
Κανένας δεν της είπε χρόνια πολλά ούτε η Μαρία. Αλλά ούτε ο Μιχάλης. Της είχε αφήσει μόνο ένα σημείωμα που τις έλεγε:
Αγαπη μου πριν φύγεις για την δουλειά περνά από του πότη να πάρεις μια γαλατοπιτα... Και έτσι έκανε.
Όταν έφτασε η Αθηνά στου πότη δεν ήταν κανένας η πόρτα ήταν ανοιχτή αλλά δεν είχε φως καθόλου. Ξαφνικά έτσι όπως πήγε να φύγει άναψε το φως και τους είδε όλους μαζεμενους. Ξεκίνησαν να της τραγουδανε και την πλησίασε ο Μιχάλης με τον Μάνο με μια τεράστια τουρτα που πάνω είχε δύο μωράκια που συμβολιζαν τα μωρά τους.
Η Αθηνά ξέσπασε σε δάκρυα φίλησε με πάθος τον Μιχάλη και έπεσε στην αγκαλιά του.
Αφού έφαγαν ο Μιχάλης ο Λυκούργος ο Μάνος και ο Γιώργης πήγαν να ετοιμάσουν την δεύτερη εκπληξη που ετοίμαζαν στην Αθηνά.
Ο Μιχάλης την πλησίασε γονάτισε μπροστά της και της είπε.
Μ:είσαι ότι πολυτιμότερο έχω στην ζωή μου εσύ και αυτά τα δύο πλασματακια(φίλησε την κοιλιά της)
Σας βάζω πάνω και από την ίδια μου την ζωή και το ξέρεις..Για αυτό λοιπόν θέλω να σου κάνω την πιο απλή ερώτηση.
Αθηνά Νομικού θες να γίνεις γυναίκα μου;
(Η Αθηνά δεν του απάντησε τον άρπαξε και του έδωσε ένα φιλί όλο πάθος.)
Λ. Να το πάρουμε για ναι αυτό;(την ρώτησε γελώντας)
Αθ. Ναιι
Είπε η Αθηνά και ο Μιχάλης πέρασε στο δάχτυλο της το μονόπετρο. Ο Μάνος με τον Γιώργη βγήκαν έξω και άρχισαν να πετάνε βεγγαλικά..
Αργά το βράδυ που γύρισαν σπίτι ανέβηκαν πάνω στο δωμάτιο για να αλλάξουν. Η Αθηνά φορούσε ένα μπλε νυχτικο και κοιτούσε τον εαυτό της στον καθρέφτη. Μέχρι που είδε τον Μιχάλη να την κοιτάζει.
Αθ. Μιχάλη να σε ρωτήσω κατι;
Μ. Ότι θες
Αθ. Σου αρέσω έτσι όπως έχω γίνει;
Μ. Τι εννοείς αγάπη μου. (και την αγκάλιασε από πίσω δένοντας τα χέρια του πάνω στην φουσκωμένη κοιλιά της.
Αθ. Έχω παχύνει πάρα πολύ. Δεν αρέσω ούτε σε μένα. Αποκλείεται να σου αρέσει αυτή η εικόνα.
Μ. Χμμμ τι έγινε Αθήνα μου; νομίζεις ότι δεν μου αρέσεις;
Αθ. Δεν είμαι χαζή Μιχάλη το έχω καταλαβει ότι δεν σου αρέσει αυτή η εικόνα. Ξέρεις πόσο καιρο έχουμε Να κάνουμε έρωτα;
Μ. Αρκετό. Αλλά δεν είναι ότι δεν μ'αρεσεις είναι ότι φοβάμαι να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα στην εγκυμοσύνη σου.
Ο Μιχάλης άρχισε να την φιλάει στον λαιμό και κόλλησε από πίσω της.
Αθ. Τώρα δεν είπες ότι φοβάσαι;
Μ. Μη μιλάς.
Ο Μιχάλης την κόλλησε πάνω του και την γύρισε να κοίταει τον τοίχο. Στην Αθηνά ξύπνησαν αναμνήσεις. Και είπε να κάνει παιχνίδι.
Γύρισε απότομα και τον κοίταξε μέσα στα μάτια και τον έσπρωξε παμω στο κρεβάτι. Ανέβηκε από πάνω του προσεκτικά και άρχισε να του ξεκουμπωνει το πουκάμισο. Ο Μιχάλης δεν την άφησε για πολύ να έχει το πάνω χέρι και με μια μαλακή κίνηση την έβαλε από κάτω του. Άρχισε να της ανεβάζει το νυχτικο και να την φιλάει ανάμεσα στα πόδια. Ανέβηκε προς την κοιλιά της και άρχισε να την φιλάει. Ξαφνικά η Αθηνά έκανε ένα επιφώνημα πόνου.
Μ. Τι έπαθες;
Αθ. Τα παιδιά σου αντιδράσανε
Μ. Χμμ δεν ξέρω ποιο από τα δύο κλώτσησε την μάμα αλλά αν γίνεται να το ξανά κάνετε για να μάθει να μην με ταλαιπωρεί.
Αθ. Κανόνισε να μην σου δώσει η μαμά τους καμία κλωτσιά.(και του τράβηξε μαλακά τα μαλλιά)
Μ. Έτσι ε;Τώρα θα σου δείξω εγώ
Ο Μιχάλης ορμησε πάνω στα χειλη της και της έκλεισε το στόμα με ένα φιλί με τοσο πάθος μέσα που κόντεψε να της κόψει την αναπνοή.
Δεν την άφησε ούτε λεπτό να κάνει παιχνίδι. Μπήκε μέσα της απαλά και την έκανε να βγάζει ήχους ηδονής.
Μετα απο ώρα τελείωσε μέσα της και πλησίασε το κεφάλι του στην κοιλιά της.
Η Αθηνά κουρνιαξε στην αγκαλιά του και πριν κλείσει τα μάτια της για να κοιμηθεί του ειπε:
Αθ. Μου είχες λείψει τόσο πολύ.
Μ. Εμένα να δεις.
Αθ. Τότε να σου κάνω πιο συχνά παράπονα.
Μ. Δεν θα με ξαναριξετε τόσο εύκολα Κυρία νομικού. Μέχρι να γεννησετε τουλάχιστον.
Αθ. Τι εννοείται κύριε Οικονομεα;
Μ. Θα δείτε μόλις γεννησετε.
Αθ:με απειλείται;
Μ. Σας προειδοποιώ
Αθ. Μάλιστα κάτι μου θυμίζει αυτή η συζήτηση. Αλλά τέλος πάντων.
Μ. Και εμένα. Άλλο τότε όμως άλλο τώρα.
Και την γαργαλισε στα πλευρά. Η Αθηνά ακούμπησε το κεφάλι της στο στήθος του και αποκοιμήθηκε....

Αφιερωμένο στην Νονά Ειρήνη ❤️❤️

Απρόσμενος έρωτας ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora