Ήταν αργά το απόγευμα όταν γύρισαν ο Ιάκωβος με τον Ιασωνα από την καθιερωμένη σκοποβολή.
Όταν μπήκαν στο σπίτι είδαν μόνο την Ειρήνη.Ιακ. Ειρήνη μου μόνη σου είσαι; Η Αθηνά;
Ε. Γύρισε πολύ κουρασμένη. Είναι πάνω κοιμάται.
Ιακ. Κατάλαβα. Θα ταραχτηκε που είδε τον άλλον μετά από τόσους μήνες.
Ε. Όσο να πεις.
Ιασ. Αγάπη μου εσύ πως είσαι; Είχες καμία ενόχληση;
Ε. Όχι όλα καλά.
Ιασ. Τέλεια.
Ιακ. Εγώ πάω να δω τι κάνει η Αθηνά. Να σας αφήσω και εσάς μόνους σας.
Ιασ. Εντάξει. Σε ευχαριστούμε.Ο Ιάκωβος ανέβηκε στο δωμάτιο και είδε την Αθηνά να κάθετε στο κρεβάτι και να κλαιει.
Ιακ. Τι έπαθες αγάπη μου; Γιατί κλαις;
Αθ. Ηρθες; Δεν σε κατάλαβα.
Ιακ. Πριν λίγο γύρισα. Γιατί κλαις; Σου είπε τίποτα αυτό το καθίκι;
Αθ. Όχι. Με εμένα είναι το προβλημα
Ιακ. Δεν σε καταλαβαίνω.
Αθ. Φοβάμαι
Ιακ. Τι αγάπη μου;
Αθ. Ότι θα διαλυθούν όλα εξαιτίας μου επειδή είμαι ηλιθια.
Ιακ. Αθηνά σταματά τις ανοησίες και πες μου τι έγινε.
Αθ. Θα σου πω. Αλλά πρώτα θέλω να ξέρεις ότι το μετάνιωσα την ίδια στιγμή. Θέλω να με πιστέψεις.
Ιακ. Εντάξει. Αν και δεν καταλαβαίνω. Σε πιστεύω.
Αθ. Λοιπόν..Η Αθηνά ξεκίνησε να λέει στο Ιάκωβο από την αρχή ότι έγινε.
Ο Ιάκωβος στην αρχή την άκουγε προσεκτικά και προσπαθούσε να την ηρεμήσει.Ιακ. Αυτό ήταν αγάπη μου;
Αθ. Όχι έχει κι άλλο.
Ιακ. Ωραία σε ακούω.
Αθ. Αφού υπέγραψε το διαζύγιο μου ζήτησε μια τελευταία χάρη.
Ιακ. Τι χάρη;
Αθ. Αχ Ιάκωβε μην με διακόπτες σε παρακαλώ. Δεν μου είναι εύκολο.
Ιακ. Συγνώμη. Συνέχισε.
Αθ. Λοιπόν όπως σου είπα ζήτησε μια χάρη. Στην αρχή νόμιζα ότι ήθελε να του πάω να δει τα παιδιά. Αλλά δεν ήθελε αυτό.Η Αθηνά κατέβασε το βλέμμα και άρχισε να κλαίει;.
Ιακ. Τι ήθελε Αθηνά;
Αθ. Ήθελε να.... Να κάνουμε έρωτα για τελευταία φορά..Ο Ιάκωβος μόλις το άκουσε αυτό της άφησε τα χέρια και σηκώθηκε από το κρεβάτι.
Ιακ. Συνέχισε. (είπε κάπως εκνευρισμενα)
Αθ. Στην αρχή τον έβγαλα τρελό. Σηκώθηκα να φύγω αλλά με σταμάτησε και με κόλλησε στο τοίχο. Άρχισε να με φιλάει,προσπάθησα να αντισταθώ. Αλλά στο τέλος υπέκυψα. Με βρήκε σε μια αδύναμη στιγμή και το εκμεταλευτηκε. Οι ορμόνες μου Ιάκωβε είχαν χτυπήσει κόκκινο. Έφταιγε και ότι εμείς έχουμε να κάνουμε έρωτα μήνες. Δεν άντεξα παρασύρθηκα. Αλλά στο ξανά λέω το μετάνιωσα την ίδια στιγμή. Ντύθηκα και έφυγα τρέχοντας. Σε παρακαλώ πίστεψε με..
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...