Ο Ιάκωβος πήρε μια βαθιά ανάσα και ξανά πήγε στο δωμάτιο της Αθηνάς.
Άνοιξε σιγά την πόρτα και πήγε καθησε κοντά της. Άπλωσε το χέρι του και άρχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά.. Η Αθηνά άνοιξε τα μάτια της και του χαμογέλασε.
Αλλά ξαφνικά το χαμόγελο σβήστηκε από το προσωπο της.Αθ. Ιακωβε τι έγινε;;
Ιακ. Τίποτα αγάπη μου γιατί;
Αθ. Γιατί είσαι τότε συννεφιασμενος;
Ιακ. Όχι αγάπη μου όλα καλά είναι.
Αθ. Ιάκωβε έπαθε κάτι το παιδί; Και πήγε να σηκωθεί από το κρεβάτι.
Ιακ. Όχι αγάπη μου ηρέμησε όλα καλά με την μικρούλα μας απλά θα πρέπει να μείνει στην θερμοκοιτίδα.
Αθ. Τότε τι συμβαίνει;
Ιακ. Τίποτα απλά είμαι λίγο κουρασμένος
Αθ. Ιάκωβε δεν με ξεγελάς τι έγινε;;
Ιακ. Ουφ.... Εντάξει κάτι έγινε αλλά θέλω να παραμείνεις ψύχραιμη εντάξει;
Αθ. Λεγε.. Είπε φωνάζοντας.Ο Ιάκωβος πήρε μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησε να της λέει τι έχει συμβεί με την μητέρα της..
Ιακ. Αυτά... Τώρα είναι ο Μάνος με την Μαργαρίτα στο Σούνιο και προσπαθούν να την βγάλουν...
Αθ. Δεν το πιστεύω. Η μάνα μου έμπλεξε με τον τζόγο. Έτσι στα ξαφνικά.
Ιακ. Εε εντάξει όχι και ξαφνικά.
Αθ. Το εννοείς;;
Ιακ. Ο Μάνος είπε ότι η μητέρα σου έχει δεσμό με έναν κύριο και μαζί ξεκίνησαν να πηγαίνουν στην παράνομη λέσχη.
Αθ. Έχει η μάνα μου γκομενο;
Ιακ. Έλα μωρέ Αθηνά γιατί το λες έτσι; Άνθρωπος είναι και η μητέρα σου έχει δικαίωμα και αυτή στον έρωτα.. (προσπαθούσε να κρατηθεί για να μην γελάσει)
Αθ. Ιάκωβε με κοροϊδεύεις; Αυτός έμπλεξε την μάνα μου και τώρα είναι στο τμήμα.
Ιακ. Εε εντάξει Αθηνά μου σιγά... Μικρή είναι και κάνει λάθη. Είπε και έσκασε στα γέλια..
Αθ. Ιάκωβε σταματά να γελάς με εκνευρίζεις..Και σηκώθηκε από το κρεβάτι.
Ιακ. Που πας;
Αθ. Έξω να μου πει ο Ισίδωρος που είναι πιο σοβαρός τι άλλο του είπε ο Μάνος....Αθ. Ισίδωρε;
Ισι. Αθηνά μου να σου ζήσει η κόρη..
Αθ. Σε ευχαριστώ.
Ισι. Γιατί σηκώθηκες όμως;
Αθ. Ήρθα να μάθω τι σου είπε ο Μάνος γιατί με τον αδερφό σου δεν βγάζω άκρη.
Ισι Μάλιστα. Θα σου πω αλλά κάτσε μην είσαι όρθια.
Αθ. Εντάξει.... Σε ακούω...Ισι. Λοιπόν... Η μητέρα σου έχει μπλέξει με ένα κύριο και το τελευταίο διάστημα πηγαίνουν μαζί σε μια παράνομη λέσχη...
Εχθές το βράδυ όσο εσύ γεννούσες μπήκε η αστυνομία και τους συνέλαβε όλους... Από τις καταθέσεις τον υπολοίπων μάθαμε ότι η μητέρα σου πήγαινε το τελευταίο μήνα στην λέσχη με αυτόν τον κύριο..... Αυτά μάθαμε..
Αθ. Μάλιστα... Αν είναι δυνατόν η μάνα μου έμπλεξε με τον τζόγο. Δεν μπορώ να το πιστέψω...
Ισι. Ηρέμησε Αθηνά μου. Η γυναίκα απλά ερωτεύτηκε. Και όπως ξέρεις καλά όταν ερωτεύεσαι δεν υπολογίζεις τίποτα και κανέναν. (και γέλασε)
Αθ. Αντε πάλι.... Να σας πω οι βρεττακοι έχετε βαλθεί σήμερα να μου σπάσετε τα νεύρα; δεν είναι όλα αστεία...
Και όσο αφορά αυτό που είπες ότι εγώ ξέρω καλύτερα πως είναι όταν ερωτεύεσαι. Έχεις δίκιο ξέρω. Και επίσης αν ήταν σπόντα αυτό επειδή δεν υπολόγισα τίποτα και τα έφτιαξα με τον αδερφό του συγχωρεμένου του άντρα μου και μάλιστα έκανα και παιδί μαζί του και σας πρόσβαλα στην κοινωνία της Μάνης και βρωμησα το όνομα σας,πες το μου τώρα στα ίσια χωρίς σποντουλες.....
Και στην τελική δεν θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν βαρέθηκα να δίνω σημασία στο τι θα πει ο κόσμος.
Ισι. Αθην...
Αθ.Και κάτι τελευταίο Ισίδωρε. Ο Αδερφός σου δεν ήταν κανένα ανήλικο που τον παρέσυρα. Οπότε μην τα ρίχνεις όλα πάνω μου. Να το κάνεις και σε αυτόν.
ESTÁS LEYENDO
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanficΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...