Η Αθηνά γύρισε σπίτι φανερά εκνευρισμένη. Αλλά προσπάθησε να το κρύψει.
Έβγαλε το παλτό της και χωρίς να μίλησε στον Ιάσωνα και την Ειρήνη ανέβηκε πάνω να δει τα παιδιά.Ιασ. Δεν μου αρέσει που γύρισε έτσι η Αθηνά.
Ειρ. Ούτε εμένα.
Ιασ. Τι λες να έγινε;
Ειρ. Δεν ξέρω. Αλλά θα πάω να μάθω.
Ιασ. Όχι. Αστην καλύτερα. Μόλις ηρεμήσει θα κατέβει κι αν θέλει θα μας πει.
Ειρ. Έχεις δίκιο.Η Αθηνά ήταν στο δωμάτιο των παιδιών. Προσπάθησε να ηρεμήσει αλλά αυτό ήταν αδύνατο.
Καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα που ο Ιακωβος δεν την είχε πάρει ακόμα τηλέφωνο.. Το μυαλό της έκανε διαφορα σενάρια....Από τις σκέψεις την έβγαλε ο ήχος του κινητού.
Αθ. Παρακαλώ;
Ιακ. Αγάπη μου.
Αθ. Έλα βρε αγάπη μου που είσαι ανησύχησα.. (είπε όσο πιο ψύχραιμα)
Ιακ. Ήμουν στο καφενείο με τον Λυκούργο και ξεχάστηκα συγνώμη.
Αθ. Δεν πειράζει. Μου αρκεί που είσαι καλά... Γύρισες σπίτι τώρα; Να πάρω τα παιδιά και να έρθουμε;
Ιακ. Όχι αγάπη μου. Έχω έρθει μέχρι το ελαιοτριβείο για μια δουλειά που επείγει. Μόλις τελειώσω θα έρθω να σας πάρω εγώ.
Αθ. Εντάξει Ιάκωβε μου. Θα σε περιμένουμε. Τα λέμε.
Ιακ. Αθηνά μου.
Αθ. Πες μου.
Ιακ. Σαγαπαω.... Πολύ.
Αθ. Και εγώ Ιάκωβε.Η Αθηνά έκλεισε το τηλέφωνο και κατέβηκε κάτω.
Ειρ. Αθηνά μου όλα καλά;
Αθ. Εξαρτάται.
Ιασ. Από τι;
Αθ. Από το αν μου είπε την αλήθεια ο Ιακωβος.
Ιασ. Τι εννοείς;
Αθ. Θα δεις. Περίμενε.Η Αθηνά πήρε τηλέφωνο στο ελαιοτριβείο. Μόλις το σήκωσε ο Ιακωβος η Αθηνά το έκλεισε χωρίς να μιλήσει..
Ειρ. Τι έγινε;
Αθ. Μπορείτε να κρατήσετε για λίγο τα παιδιά;
Ειρ. Εννοείται αλλά θα μας πεις τι έγινε;
Αθ. Θα σας πω μετά. Τώρα δεν προλαβαίνω.Η Αθηνά σηκώθηκε και πήγε πάνω να ετοιμαστεί. Ευτυχώς είχε αφήσει κάποια ρούχα στο σπίτι της...
Μετα απο δέκα λεπτά ήταν έτοιμη...Αθ. Λοιπόν εγώ φεύγω. Αν γίνει κάτι με τα παιδιά με παίρνεις κατευθείαν τηλέφωνο.
Ειρ. Εντάξει Αθηνά μου..
Ιασ. Αθηνά.
Αθ. Έλα.
Ιασ. Πρόσεχε στον δρόμο. Ετοιμάζεται για βροχή.
Αθ. Μην ανησυχείς Ιάσωνα μου. Θα προσέχω. Γειά σας...
Ειρ. Που να πηγαίνει τέτοια ώρα;
Ιασ. Δεν έχω ιδέα....Η Αθηνά είχε φτάσει έξω από το ελαιοτριβείο. Η μπόρα είχε ξεκινήσει...
Βγήκε από το αμάξι και πήρε τηλέφωνο τον Ιάκωβο..Ιακ. Έλα αγάπη μου
Αθ. Βγες είμαι απέξω.Ο Ιάκωβος δεν πρόλαβε να απαντήσει γιατί του το έκλεισε.
Η Αθηνά καθησε πάνω στο καπό και περίμενε να βγει ο Ιάκωβος.. Είχε γίνει μούσκεμα αλλά δεν την ένοιαζε...
Ο Ιάκωβος βγήκε κρατώντας μια ομπρέλα και την πλησίασε..
CITEȘTI
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...