"Εξιτήριο"

34 4 11
                                    

Έφτασε η μέρα που η Αθηνά θα έπαιρνε εξιτήριο.
Η Μαργαρίτα ήταν από νωρίς στο νοσοκομείο για να βοηθήσει την Αθηνά να μαζέψει τα πράγματα της. Καθώς ήθελε να μιλήσουν και λίγο πριν ξαναγυρίσει στην φυλακή.
Ο Μιχάλης ολες τις μέρες που ήταν η Αθηνά στο νοσοκομείο δεν έφυγε ούτε στιγμή από εκεί. Ήθελε να μαθαίνει πρώτος για την πορεία της υγείας της. Βέβαια δεν τολμούσε να μπει στο δωμάτιο της ένιωθε αμήχανα μετά την συνάντηση τους και τα όσα της είχε πει.

"στο δωμάτιο"

Αθ. Μαργαρίτα μου πάλι εδώ; Δεν έπρεπε να αφήσεις τις δουλειές σου για να έρθεις.
Μ. Τι λες μωρέ Αθηνά. Από την ώρα που με ειδοποίησαν ότι ξανά μπήκες στο χειρουργείο κόντεψα να τρελαθώ. Συν ότι δεν με άφηναν να σε δω και τρελαίνουν ακόμα περισσότερο. Μόνο σήμερα με άφησαν επειδή θα βγεις.
Αθ. Όπως και να'χει θα μπορούσες να έρθεις στο επισκεπτηριο.
Μ. Στο επισκεπτήριο όμως δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε άνετα.
Τέλος πάντων θα μου πεις τι έγινε και σε ξανά έβαλαν στο χειρουργείο;.
Αθ. Τίποτα σοβαρά απλά έτσι όπως κοιμόμουν ένιωθα έντονους πόνους και ξύπνησα και είδα ότι είχαν σπάσει όλα τα ράμματα επίσης βρήκαν και μια εσωτερική αιμορραγία. Άρχισα να φωνάζω από τους πόνους μπήκε η αστυνομικός μέσα με είδε και πήγε και φώναξε τον γιατρό. Αυτό.
Μ. Μάλιστα. Αθηνά μήπως μου κρύβεις κάτι;
Αθ. Τι να σου κρύβω παιδάκι μου;.
Η Αθηνά χαμήλωσε αμήχανα το βλέμμα σαν να έχει κάνει αταξία.
Μ. Τέλος πάντων. Να σου πω κάτι λες ο εισαγγελέας να είναι ενημερωμένος;
Είπε δήθεν άσχετα η Μαργαρίτα και είδε την Αθηνά να χαμογελάει στο άκουσμα του.
Αθ. Που θες να ξέρω. Λογικά θα έχει ενημερωθεί γιατί πρέπει να συνεχιστεί η δική.
Μ. Ναι σωστά.
Αθ. Γιατί ρωτάς εσύ;.
Μ. Να μωρέ όταν ήρθα το βράδυ που με ειδοποίησαν ήταν κι αυτός εδώ και ήταν πολύ αγχωμένος κόντεψε να ανοίξει τρύπα στο πάτωμα από τα πέρα δώθε.
Αθ. Αλήθεια;
Μ. Ναι
Αθ. Μάλλον ήρθε για να σιγουρευτεί ότι δεν πέθανα για να μπορεί στην δική να πει κι άλλα όσο αφορά το ποιόν μου.
Είπε κάπως εκνευρισμενα η Αθηνά με την Μαργαρίτα να κοιτάζει ύποπτα και να χαμογελάει...

Τρεις ώρες μετά το εξιτήριο ήταν έτοιμο. Πριν φύγει η Μαργαρίτα η Αθηνά της είπε:

Αθ.μαργαριτα μου θα τα πούμε πάλι στο επισκεπτήριο.
Μ. Ναι Αθηνά μου. Όμως σε παρακαλώ τώρα που θα γυρίσεις πίσω να προσέχεις μην μας βρει κι άλλο κακό.
Αθ. Μαργαρίτα λύσε μου μια απορία.
Μ. Τι είναι πες μου.
Αθ. Πριν μου είπες ότι όταν σε ειδοποίησαν μετά δεν σε άφησαν να έρθεις να με δεις.
Μ. Ναι δεν με άφησαν. Γιατί γελάς;
Αθ. Βρε σατανά πως τρυπωσες μεσ'το δωμάτιο;
Μ. Εεε;;
Η Μαργαρίτα το έπαιζε ανήξερη αλλά είχε καταλάβει που ήθελε να κατάληξη η Αθηνά.
Αθ. Μην μου κάνεις την χαζή αφού μου χαιδευες τα μαλλιά και πριν φύγεις με φιλησες στο μέτωπο. Σε είδα άνοιξα τα μάτια μου και είδα που έκλεισες την πόρτα.
Μ. Αθηνά μου εγώ με το που μου είπαν ότι δεν μπορώ να σε δω έφυγα κατευθείαν. Εξάλλου και να ήθελα να μπω κρυφά δεν μπορούσα γιατί έξω από την πόρτα σου ήταν ο Εισαγγελέας. Μάλλον θα το φαντάστηκες.
Αθ. Ναι μάλλον.
Η Αθηνά ήξερε ότι δεν ήταν η Μαργαρίτα εκείνο το βράδυ στο δωμάτιο. Απλά ήθελε να σιγουρευτεί ότι δεν ήταν όνειρο όλο αυτό....

Σε όλη την διαδρομή για την επιστροφή της στις φυλακές σκεφτόταν όλα όσα είχαν συμβεί τις τελευταίες μέρες στο νοσοκομείο και όσα της είπε η Μαργαρίτα για την αντίδραση του Μιχάλη. Ξαφνικά κατέβασε το κεφάλι της και χαμογέλασε.......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now