"Ο Τσακωμός Και Το Αντιο"

43 3 13
                                    

Η Αθηνά όλη νύχτα δεν μπορούσε να πιστέψει ότι την πάτησε πάλι και έγινε για ακόμα μια φορά το παιχνιδάκι κάποιου.
Νωρίς το πρωί κατάφερε να την πάρει επιτέλους ο ύπνος.. Όταν ξύπνησε ήταν πια νωρίς το απόγευμα.
Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και είδε μπροστά της τον Μιχάλη. Ένιωσε το αίμα να της ανεβαίνει στο κεφάλι. Τα ματιά της πετάγανε σπίθες....
Μ. Αγάπη μου τι έχεις γιατί με κοιτάζεις έτσι;
Αθ. Αγάπη μου; (η Αθηνά τον πλησίασε και του έδωσε ένα δυνατό χαστούκι) Μην τολμήσεις και με ξανά πεις έτσι.
Μ. Αθηνά πας καλά τι έπαθες.;
Αθ. Τα έμαθα όλα αυτό έπαθα.
Μ. Ποια όλα Αθηνά θα μου εξηγήσεις επιτέλους;
Αθ. Αυτά κύριε εισαγγελέα. (η Αθηνά πήρε το γράμμα και το κοπάνησα με δύναμη πάνω στο στήθος του.)
Ο μιχαλης  άνοιξε το γράμμα με το που ξεκίνησε να το διαβάζει έγινε κατακόκκινος από θυμό τα μάτια του σκοτεινιασαν.
Μ. Αθηνά είναι ψέμματα δεν ισχύει κάτι τέτοιο αλήθεια σου λέω.
Αθ. Αλήθεια εδώ μέσα αλλά γράφει.
Μ. Σοβαρά τώρα πιστεύεις μια γυναίκα που θέλει να σε σκοτώσει και δεν πιστεύεις εμένα;
Αθ. Γιατί να σε πιστέψω. Αυτή θέλει να με σκοτώσει και εσύ με δικιά σου πρόταση με έχωσες ισόβια. Τι διαφορά έχεις εσύ από αυτήν;
Μ. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ σαγαπαω Αθηνά.
Αθ. Σε πόσες το έχετε πει αυτό κύριε εισαγγελέα; Με πόσες έχετε παίξει;
Μ. Σε καμία δεν το χω πει.(ο Μιχάλης την πλησίασε.)
Αθ. Μην τολμήσεις να με ξαναπλησιασεις(Η Αθηνά τον έσπρωξε και πήγε να το ξανά χαστούκισει. Ο Μιχάλης τις έπιασε τα χέρια και την έσπρωξε προς τα πίσω μέχρι που την κόλλησε στο τοίχο.
Η Αθηνά άρχισε να φωνάζει.
Αθ. Παρατάμε. (η Αθηνά προσπαθούσε να αντισταθεί αλλά καταβαθος όλο αυτό το είχε ανάγκη και το κατάλαβε όταν άρχισε να την φιλάει στο λαιμό και να τις αφήνει αχνά σημάδια.
Μ. Αθηνά σαγαπαω. Πες μου τι θες να κάνω και θα το κάνω. (Της είπε ενω ταυτόχρονα της έβγαλε την μπλούζα.
Αθ. Δεν σε πιστεύω εξάλλου δεν μου είσαι τίποτα για να σε πιστέψω.
(Ο Μιχάλης με μια απότομη κίνηση την γύρισε Να κοιτάει προς τον τοίχο)
Μ. Δεν σου είμαι τίποτα έτσι;
Αθ. Ναι τίποτα δεν μου είσαι (Και γύρισε και άρχισε να του ξεκουμπωνει το πουκάμισο και το παντελόνι)
Μ. Και αυτά που έλεγες ότι είσαι Ερωτευμένη;
Αθ. Δεν ισχύει τίποτα.
Μ. Έτσι ε;
Αθ. Ναι.
(ο Μιχάλης την τράβηξε και την έσπρωξε προς το κρεβάτι. Έπεσε απαλα πάνω της και άρχισε να της φιλάει όλο το σώμα. Η Αθηνά άρχισε να τον δαγκώνει στο λαιμό για να καλύψει τους ήχους ηδονής που έβγαζε....
Μετα απο αρκετή ώρα ο Μιχάλης για μια ακόμα φορά τελείωσε μέσα της και έπεσε απαλά πάνω της δίνοντας της ένα παθιασμένο φιλί στο στόμα.
Κανένας δεν μίλησε προσπαθούσαν να ηρεμήσουν και οι δύο.
Ξαφνικά η Αθηνά γύρισε τον κοίταξε και του ειπε:
Αθ. Ωραία κύριε εισαγγελέα πήρατε αυτό που θέλατε. Μπορείτε να φύγετε τώρα;
Μ. Σοβαρά τώρα Αθηνά;
Αθ. Ναι.
Μ. Εντάξει Κυρία Νομικού θα φύγω.
Αθ. Ωραία.
Μ. Αλλά να ξέρετε ότι από δω και πέρα για ότι συμβεί θα είστε υπεύθυνη εσείς.
Αθ. Τι εννοείς;
Μ. Θα το καταλάβετε όταν ακούσετε για την "φίλη σας" την Βαγγελιώ.
Αθ. Πρώτον δεν είναι φίλη μου. Δεύτερον τι θα κάνεις;
Μ. Θα κάνω πράξη όλα αυτα που σου είχα πει την πρώτη φορά που κοιμήθηκαμε μαζί.
Αθ. Μιχάλη τι πας να κάνεις;
Μ. Να μην σε νοιάζει. Αλλά να ξέρεις   η Βαγγελιώ θα το πληρώσει αυτό.
Ο Μιχάλης όσο ντυνόταν και μιλαγε στην Αθηνά είχε βουρκωσει. Μέχρι που δεν άντεξε και ξέσπασε φεύγοντας.
Μ. Να ξέρεις ότι εγώ σε αγάπησα, σαγαπω και θα σαγαπαω ότι κι αν κάνεις ότι και να πεις. Αλλά μάλλον εγώ είμαι ο ηλιθιος που πίστεψα ότι μπορείς να με αγαπήσεις μετά από ότι σου έκανα...αλλα δεν πειράζει. Το μόνο που θέλω να ξέρεις είναι ότι εγώ θα συνεχίζω να ψάχνω το πραγματικό ένοχο και θα σε βγάλω από εδώ μέσα. Και όχι μόνο επειδή έχω τύψεις για σένα αλλά και γιατί μαζί σου πέρασα τις ομορφότερες στιγμές.
Αντίο Κυρία Νομικού.....
Η Αθηνά με το που έφυγε ο Μιχάλης ξέσπασε σε λυγμούς. Έβριζε τον εαυτό της που αμφέβαλλε για εκείνον... Τώρα όμως ήταν αργά δεν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now