"Πρώτη Μας Βόλτα"

38 5 4
                                    

Το επόμενο πρωί...
Η Αθηνά και ο Μιχάλης είναι ακόμα στο δωματίων των μωρών και τους έχει πάρει ο ύπνος αγκαλιά στον καναπέ...
Η Μαρία έκανε ησυχία όταν μπήκε στο δωμάτιο να δει τα μωρά.
Μετα πήγε να ξυπνήσει την Αθηνά για να την χαιρετήσει γιατί θα έφευγε για Σούνιο...
Μ.Μ. Αθηνά μου.
Αθ.Μμμμ
Μ.μ. Τι είσαι παιδι μου και μουγκριζεις;
Αθ. Έλα ρε μαμά τι έγινε;
(ξύπνησε και ο Μιχάλης)
Μ. Καλημέρα σας.
Μ.Μ. Συγνώμη θέλετε να μου πείτε ότι βολευεστε έτσι όπως κοιμάστε;
Μ. Με την κόρη σας ακόμα και στα χώματα θα βολευόμουν να ξαπλώσω. (και γύρισε και κοίταξε με νόημα την Αθηνά)
ΑΘ. Το κατάλαβα το υπονοούμενο Μιχάλη μου και η απάντηση είναι οπότε θες. (Και του δώσε ένα φιλί με πάθος)
Μ. Μ. Αχου σας έχει βαρέσει η καψούρα στο κεφάλι και δεν ξέρετε τι λέτε.
Αθ. Αμάν ρε μαμά τι εκφράσεις είναι αυτές; (είπε χαμηλόφωνα και βγήκε έξω από το δωμάτιο. Με τον Μιχάλη να την κρατάει από το χέρι.)
Μ. Μ. Ναι μωρέ οι εκφράσεις μου σε πείραξαν οχι τα ρεζιλίκια σας.
Αθ. Τι εννοείς μαμά μου;
Μ. Μ. Εννοώ ότι μέχρι εχθές εγώ δεν είχα για παιδί την Αθηνά αλλά τον Ορέστη Μάκρη. (είπε και γέλασε)
Μ. Τόσο πολύ έπινες για μένα; (και την φίλησε στο λαιμό)
Αθ. Αν δεν μου πέταγαν τα μπουκάλια αυτή την στιγμή θα ήμουν για απεξάρτηση....
Μ. Χμμ άρα σου έλειψα;
Αθ. Θα... (Η Αθηνά σταμάτησε απότομα γιατι την έκοψε η Μαρία.)
Μ.Μ.θα του δείξεις μετά πόσο σου έλειψε και ελπίζω να μην το κάνεις πάλι κάτω από καμιά ελιά.
Αθ. Τι εννοείς μαμά;
Μ. Μ. Ξέρεις καλά τι εννοώ. (την κοίταξε με νόημα)
Αθ. Πως ξέρεις;
Μ. Μ. Μου τα είπε η Μαργαρίτα που της τα είπε ένας εργάτης. Που σας είδε. Αλλά ευτυχώς δεν είδε όλο το εργακι.
Αθ.Μεχρι που είδε δηλαδή; Για να ξέρω πότε να πάω να πουλήσω τις μετοχές μου και να πάω να κλειστώ σε κανένα μοναστήρι.
Μ. Μ. Μέχρι εκεί που ήσουν κρεμασμένη στην ελιά. Μετά έφυγε.
Αθ. Πάλι καλά. (και έσκυψε το κεφάλι από ντροπή.)
Μ. Μ. Τώρα σε έπιασαν οι ντροπές;
Αθ. Μαμά σταματά.Εσυ θα πεις τίποτα η θα κάθεσαι να μας κοιτάς;
Μ. Όχι θα πω.
Αθ. Για να ακούσω.
Μ. Πρώτον μήπως να περνάμε τα μωρά να πηγαίναμε καμία βόλτα σήμερα;
Αθ. Ωραία ιδέα αλλά πρώτα θα περάσουμε από το ελαιοτριβιο να παρω κάτι φακέλους που θέλω.
Μ. Εντάξει κανένα πρόβλημα.
Αθ. Για να ακούσω και το δεύτερο.
Μ. Μήπως να σου έκανα δώρο την στολή της καλόγριας;
Αθ. Μιχάλη μαζέψουν
Μ.Μ Άστον αγάπη μου να εκφραστεί ελεύθερα. Μπράβο γαμπρε. (και του έκλεισε το μάτι)
Αθ. Πάμε να ετοιμάσουμε τα μωρά.
Μ. Πάμε.

Μία ώρα μετά η Αθηνά έχει πάει στο ελαιοτριβιο με τον Μιχάλη.

Ισ. Αθήνα μου πως από εδώ;
Αθ. Ήρθα να παρω κάτι φακέλους και θα πάμε βόλτα μετά τα μωρά.
Ισ. Αα ωραία.
Αθ. Ο Μάνος που ειναι;
Ισ. Έχει πάει σε κάτι δουλειές το μεσημέρι θα έρθει.
Αθ. Ωραία όταν έρθει πες του να μην φύγει θα έρθουμε από εδώ να του πούμε κάτι.
Ισ. Εντάξει. Αθηνά να σου ζητήσω μια χάρη;
Αθ. Ότι θες.
Ισ. Να πάρω κρατήσω λίγο την μπέμπα;; Αν δεν βιάζεστε.
Αθ. Και το ρωτάς έλα πάρτην. (Και του έδωσε το μωρό)
Ισ. Καλά ε ίδια εσύ είναι. Μιχάλη συγνώμη αλλά μόνο μια φιλική συμμετοχή είδες.
Μ. Το ξερω Ισίδωρε. Αλλά χαίρομαι που είναι ίδια η γυναίκα μου...
Αθ. Ο μικρός όμως είναι ίδιος ο μπαμπάς του.
Ισ. Μωρέ και τα δύο θα κάψουνε καρδιές όταν μεγαλώσουν. Αλλά η μπέμπα θα έχει τις περισσότερες κατακτήσεις. Σαν την μάμα της.
Μ. Οποίος πληγώσει την κόρη μου θα του κόψω τα πόδια.
Ισ. Ωχ Αθηνά με το όπλο θα τους κυνηγάει. (και γέλασαν όλοι)
Να σας πω πότε με το καλό θα γίνει ο γάμος;
Μ. Να μεγαλώσουν λίγο ακόμα τα μωρά και θα κάνουμε και τον γάμο και την βάφτιση.
Ισ. Αντε ωραία. Ελπίζω να με καλέσετε.
Αθ. Πρώτος από όλους θα είσαι εσύ. Λοιπόν φεύγουμε και θα τα πούμε το μεσημέρι. Γειά σου Ισίδωρε.

Η Αθηνά με τον Μιχάλη φύγανε και πήγανε μια μεγάλη βόλτα με τα μωρα  και γύρισαν όλη την Αρεόπολη.

Όσο όμως περπατούσαν και είχαν τα μωρά στα μάρσιπο πέσανε πάνω στην αρετή.
Και ξέσπασε ένας μεγάλος καυγάς.......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now