"Ενοχές"

36 3 8
                                    

Η Αθηνά με την μαργαρίτα και τον Λυκούργο γύρισε επιτέλους σπίτι της.
Ο Λυκούργος τις πήγε μέχρι το σπίτι και μετά έφυγε. Ήθελε να τις αφήσει μόνες.
Η Αθηνά πήγε έκανε μπάνιο και κλείστηκε στο δωμάτιο της.
Η Μαργαρίτα ανησύχησε που ήταν εξαφανισμένο τόση ώρα και πήγε πάνω να δει τι γίνεται. Όταν μπήκε στο δωμάτιο είδε την Αθήνα να κάθεται σε εμβρυακή στάση στο κρεβάτι και να μην μπορεί να πάρει ανάσα από το κλάμα και τους λυγμούς.
Μ. Αθήνα μου τι έπαθες πάλι; (και πήγε και έκατσε κοντά της)
Αθ. Είμαι χαζή αυτό έπαθα.
Μ. Γιατι κορίτσι μου. Εσύ έπρεπε να χαίρεσαι που επιτέλους βρέθηκε ο ένοχος και είσαι σπίτι σου και ελεύθερη.
Αθ. Δεν μπορώ να χαρώ μαργαρίτα. Όταν ξέρω με τι τίμημα βρέθηκα εγώ ελεύθερη.
Μ. Αθήνα τι εννοείς;
Αθ. Ξέρεις πως βρήκανε τον πραγματικό ένοχο;.
Μ. Ναι. Έγινε μια συμπλοκή και σε μια αποθήκη και με το όπλο που τραυμάτισαν έναν άνθρωπο ήταν το όπλο που σκότωσαν τον Δημήτρη.
Αθ. Μπράβο. Μήπως ξέρεις και ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που τραυμάτισαν;
Μ. Οχι. Γιατι ξέρεις εσυ;
Αθ. Ο Μιχάλης.
Μ. Τι πράγμα; πως;
Αθ. Είναι μεγάλη ιστορία. Και έχουν συμβεί πολλά από την τελευταία φορά που με είδες τότε στην απομόνωση. (χαμογέλασε)
Μ. Πες τα μου όλα έχω άπλετο χρόνο. Εκτός αν δεν θες να τα θυμάσαι.
Αθ. Αυτές οι στιγμές στην απομόνωση δεν θέλω να της ξεχάσω μαργαρίτα μου. Ήταν οι ωραιότερες στιγμές.
Μ. Λοιπόν ακούω.
(Η Αθηνά άρχισε να της λέει όλα όσα είχαν συμβεί όσο ήταν στην απομόνωση με τον Μιχάλη μέχρι και για την τελευταία φορά που βρέθηκαν και είπανε αντίο.)
Μ. Βρε Αθηνά μου λογικό είναι που αντέδρασες έτσι. Στο κάτω κάτω δεν το ήξερες κι από χθες.
Αθ. Δεν τον ήξερα. Έχεις δίκιο.
Αλλά όταν μου έλεγε ότι μ'αγαπαει όταν κάναμε έρωτα ήξερα ότι το εννοούσε. Με κοίταγε στα μάτια και το έλεγε.....
Μ.ωραια τώρα όμως είσαι έξω και μπορείς να πας να τον βρεις και να του ζητήσεις συγνώμη.
Αθ. Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό
Μ. Γιατι;
Αθ. Γιατι όπως σου είπα ο Μιχάλης ήταν αυτός που πυροβολησαν.
Μ. Ναι.
Αθ. Ο Μιχάλης μαργαρίτα εδώ και ένα μήνα είναι σε κώμα. Δεν έχει δείξει κανένα σημάδι βελτίωσης. Μέχρι που θέλανε να τον αποσυνδεσουν από την μηχανική υποστήριξη. Ο Γιώργης τους σταμάτησε
Μ. Πως γίνεται αυτό;Αφού στα κανάλια είπαν ότι ο ασθενής τα καταφερε
Αθ.Τιποτα δεν κατάφερε. Και το χειρότερο είναι ότι για την κατάσταση του φταίω εγώ και μόνο εγώ και ότι χάλασε την καριέρα του.
Μ. Δεν φταις εσύ Αθηνά.
Αθ. Άκου που σου λέω φταίω.
Μ. Γιατι;
Αθ. Γιατι όταν τελειώσαμε ο Μιχάλης έφυγε καταρρακωμένος πήγε σπίτι του άδειασε ένα μπουκάλι ουίσκι πήγε στους ανώτερους του, τους είπε ότι κάνει κρυφά έρευνα ζήτησε βοήθεια δεν του την έδωσαν εκνευρίστηκε και παραιτήθηκε. Μόνο ο Γιώργης τον βοήθησε. Αυτός τον βρήκε δηλαδή. Αλλά ήταν αργά...
(Η Μαργαρίτα άκουγε όλα όσα της έλεγε η Αθηνά και δεν μπορούσε να το πιστέψει)
Αθ. Μαργαρίτα μου το'χε πει.
Μ. Ποιο πράγμα;
Αθ. Ότι θα εδινε και την ζωή του αν χρειαζόταν για να με βγάλει από την κόλαση.
Μ.Το είπε και το' κάνε.
Αθ. Μαργαρίτα αν δεν τα καταφέρει δεν ξέρω και εγώ που είμαι ικανή να φτάσω.
Μ. Αθήνα σταματά τις βλακειες
Αθ. Τον αγαπάω μαργαρίτα. Δεν μπορώ χωρίς αυτόν. Αν δεν τα καταφέρει δεν θα τα αντέξω θα φύγω μαζί του το επόμενο λεπτό.
(η Αθηνά έπεσε στην αγκαλιά της μαργαρίτας και ξέσπασε σε κλάματα.. Ώσπου κάποια στιγμή την πήρε ο ύπνος ήταν τόσο εξαντλημένη.
Η Μαργαρίτα δεν έφυγε λεπτό από κοντά της. Φοβόταν ότι μπορεί να έκανε κάτι ακραίο. Ακόμα και κακό στον εαυτό της.)

Την επόμενη μέρα.......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now