"Στιγμές Ευτυχία Και Η Αγωνία Κορυφώνεται"

57 5 1
                                    

Ο Ιάσωνας με την Ειρήνη πήγαν προς το δωμάτιο της Αθηνάς αλλά τελευταία στιγμή άλλαξαν γνώμη....

Ιασ. Ειρήνη που πάμε;
Ειρ. Τι που πάμε παιδάκι μου; Στην Αθηνά.
Ιασ. Ναι έτσι θα πάμε;Με άδεια χέρια;
Ειρ. Ωχ έχεις δίκιο. Πάμε να παρουμε κανένα δωράκι και πάμε μετά στην Αθηνά..

Ο Ιάσωνας με την Ειρήνη πιάστηκαν χέρι χερι και κατευθύνθηκαν προς το μαγαζί με τα δώρα.....

Ιακ. Μαργαρίτα την Μαρία την βρήκες;
Μαρ. Όχι Ιάκωβε δεν την έχω βρει.. Την έχω πάρει πάνω από δεκαπέντε φορές και το έχει κλειστό.. Ανησυχώ. Τι θα πούμε στην Αθηνά θα την θέλει δίπλα της.
Ισι. Λοιπόν ακούστε. Θα πάει ο Μάνος με την Μαργαρίτα στο Σούνιο να δείτε τι γίνεται και αν χρειαστεί οτιδήποτε πάρτε μας τηλέφωνο.
Μ. Ωραία έλα Μαργαρίτα πάμε.
Μαρ. Ναι πάμε και άμα γίνει κάτι πάρτε τηλέφωνο.
Ιακ. Μισό λεπτό ρε παιδιά. Γιατί να πάει ο Μάνος και όχι εγώ;
Ισι. Γιατί Ιάκωβε θα υποψιαστεί η Αθηνά ότι κάτι συμβαίνει και θα ξεσηκώσει όλο το νοσοκομείο στο πόδι... Δεν γίνεται να γεννήθηκε η κόρη σου και εσύ να μην είσαι εδώ δίπλα στην Αθηνά..
Μ. Καλά σου λέει θείε.. Η γυναίκα σου είναι πανέξυπνη αμέσως θα το καταλάβει.
Ιακ. Μόνο έξυπνη είναι; Και πανέμορφη είναι και η πιο γλυκιά μανούλα είναι και....
Μ. Ναι και η γαλανοματα μάγισσα σου είναι.. Τα ξέρουμε αυτά.. Είπε γελώντας...
Τέλος πάντων πάμε Μαργαρίτα..
Μαρ. Γειά σας....

Η Ειρήνη με τον Ιασωνα επέστρεψαν και πήγαν στο δωμάτιο της Αθηνάς. Η Ειρήνη κρατούσε ένα τεράστιο ροζ αρκουδο και ο Ιάσωνας μια μεγάλη ανθοδέσμη με κρίνα.
Χτύπησαν την πόρτα και μπήκαν μέσα..

Ιασ. Τι κάνει η ομορφότερη μανούλα του κόσμου.;
Αθ. Ψηλέ άστα αυτά και ελάτε εδώ... (Ανασηκωθηκε από το κρεβάτι και τους έκανε νόημα με το χέρι της να πάνε να κάτσουν δίπλα της.)
Ειρ. Αθηνά μου τι έγινε σε κόλλησε ο Ιάκωβος;; Θα τον λες και εσύ ψηλό; Είπε γελώντας..
Αθ. Όχι αγαπούλα μου. Από σήμερα λέω να τον φωνάζω γιο μου.. Όπως και εκείνος με αποκαλεί μητέρα του... Είπε και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια της.
Ιασ. Αθηνά να σου εξηγήσω.
Αθ. Δεν χρειάζεται... Ήταν πολύ γλυκό όλο αυτό. Και ο Ιάκωβος μου είπε ότι ήσουν πολύ ταραγμενος και είπες στον γιατρό να κάνει ότι μπορεί για την μητέρα σου και την αδερφή σου. Σωστά;
Ιασ. Σωστά. Και θέλω να ξέρεις ότι τα εννοούσα όλα.. Την μπέμπα σαν αδερφή μου θα την έχω και εσύ θα είσαι η Μαμά μου. Αν το θέλεις βέβαια..
Αθ. Και βέβαια το θέλω... Ξέρεις πολύ καλα και εσύ αλλά και η μικρή από εδώ ότι σας έχω σαν παιδιά μου και εγώ και ο Ιάκωβος...
Ειρ. Να σου πω δεν αλλάζουμε κουβέντα γιατί θα μας πάρουν τα ζουμιά;
Αθ. Έχεις δίκιο. Ελάτε εδώ μωρέ.... (και έσπασαν και οι δύο στην αγκαλιά της.)....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now