Όταν μπήκαν σπίτι είδαν ένα νεαρό να κάθετε στο καναπέ αγκαλιά με την Ειρήνη.
Δεν τους είχαν πάρει χαμπάρι.Αθ. Ειρήνη;
Ε. Αθηνά; Ιάκωβε;
Ιασ. Εγώ να φεύγω.
Ιακ. Σωστή απόφαση.
Ιασ. Γειά σας και συγνώμη.
Ε. Να σας εξηγήσω.
Ιακ. Ειρήνη πόσο καιρο γίνεται αυτο;
Ε. Σας ορκίζομαι ήταν η πρώτη φορά.
Ιακ. Και η τελευταία.
Αθ. Ιάκωβε. Ηρέμησε.
Ιακ. Τι να ηρεμήσω Αθηνά. Λείπουμε από το σπίτι και μπαίνει ο κάθε άσχετος μέσα.
Αθ. Ιάκωβε είπα.
Ιακ. Καλά.
Αθ. Ειρήνη τι έγινε;
Ε. Να είχα κανονίσει να βγω αλλά μου είπατε τελευταία στιγμή ότι θα φύγετε και δεν ήθελα να σας το χαλάσω και δεν σας είπα τίποτα. Τελευταία στιγμή αποφάσισα να φωνάξω τον Ιάσωνα εδώ.Ο Ιάκωβος άρχισε να γελάει.
Αθ. Γιατί γελάς;
Ιακ. Τελικά σου μοιάζει. Και σε αυτό.
Αθ. Γιατί το λες αυτό; εμείς δεν μοιάζουμε καθολουΗ Αθηνά με την Ειρήνη ταυτόχρονα έκαναν μια κίνηση με τα χέρια.
Ιακ. Ναι το βλέπω. Καθόλου. Άνετα θα μπορούσατε μαμά και κόρη.
Η Αθηνά με την Ειρήνη κοιταχτηκαν μέσα στα μάτια.
Ιακ. Ακόμα και στους άντρες.
Αθ. Δεν καταλαβαίνω.
Ιακ. Διαλέγει άντρες που το όνομά τους ξεκινάει με <Ι>. Όπως εσύ..
Αθ. Αμάν μωρέ Ιάκωβε
Ιακ. Τέλος πάντων.
Αθ. Μπορείς να φύγεις;
Ιακ. Που να πάω;
Αθ. Πήγαινε κοιμήσου.
Ιακ. Ναι αλλά.
Αθ. Δεν έχει αλλά. Μπορεί να γίνει άλλη στιγμή αυτό που σκεφτόσουν.
Ιακ. Καλά... Καληνύχτα.Ο Ιάκωβος έφυγε και ανέβηκε στην κρεβατοκάμαρα.
Αθ. Αμάν μωρέ ειρήνη. Αν μου το έλεγες θα είχα φροντίσει να καθυστερουσαμε να γυρίσουμε ή θα σε είχα ειδοποιήσει ότι γυρνάμε.
Ε. Σε ντράπηκα.
Αθ. Γιατί;
Ε. Γιατί δεν μπορούσα να σου πω να πάρετε τα παιδιά μαζί σας επειδή εγώ ήθελα να βγω με τον Ιάσωνα. Δεν ήθελα να σας το χαλάσω.
Αθ. Αγάπη μου γλυκιά δεν είναι ντροπή αυτό. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Είσαι νέα ακόμα. Επειδή σε έχουμε εδώ για να φιλάς τα παιδιά δεν σημαίνει ότι θα σε κρατάμε κλειδωμένη εδώ μέσα και θα αφήσεις την προσωπική σου ζωή.
Ε. Δεν με υποχρέωσε κάνεις. Θέλω και το κάνω. Σας νιώθω οικογένεια.
Αθ. Είμαστε οικογένεια Ειρήνη μου.
Ε. Συγνώμη Αθηνά.. Αν ο Ιάκωβος θέλει να φύγω θα το καταλάβω. Ελπίζω μόνο να με αφήσει να έρχομαι να σας βλέπω.Η Ειρήνη έβαλε τα κλάματα και έσκυψε το κεφάλι.
Αθ. Δεν έχεις να πας πουθενά. Κάνεις δεν θα σε διώξει. Και αν του περάσει τέτοια σκέψη από το μυαλό έχω τον τρόπο μου να την ξεχάσει. Έλα σε παρακαλώ σταματά να κλαις.
Ε. Δεν θέλω να τσακωθείτε για μένα.
Αθ. Μην ανησυχείς τίποτα δεν θα γίνει. Έλα πάμε για ύπνο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Απρόσμενος έρωτας ❤️
ФанфикΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...