"Η Γέννα, Η Ανησυχία Και Η Χαρούμενη Κατάληξη"

100 5 7
                                    

Ο Ιάκωβος πλησίασε τον γιατρό...

Ιακ. Τι έγινε γιατρέ, η Αθηνά μου;
Γιατ. Κύριε Βρεττάκο θέλω να φανείτε ψύχραιμος.

Ο Ιάκωβος ξεροκαταπιε και είπε.

Ιακ. Σας ακούω.
Γιατ.Η κυρία Νομικού....

Ο Ιάκωβος  τον έπιασε από τον γιακά..
Ιακ. Λεγε που να σε πάρει ο διάολος. ΜΙΛΆ.
ΛΥΚ. Ιάκωβε ηρέμησε. Ηρέμησε σε παρακαλώ.
Ιακ. Παρατα με και εσύ.. (είπε και τον έσπρωξε.)
Ισι. Πείτε μας γιατρέ τι συμβαίνει.;
Γιατ. Η κατάσταση είναι κρίσιμη και για τους δύο.
Μαργ. Τι εννοείται;
Γιατ. Λόγω του πρόωρου τοκετού η κυρία
Νομικού λόγω και της προχωρημένης ηλικίας αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα. Χάνει συνέχεια τις αισθήσεις της. Αλλά και η πίεση της και οι παλμοί της πέφτουν συνεχώς.. Δεν.... Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε. Να...
Μαν. Τι δεν ξέρετε;
Γιατ. Ίσως χρειαστεί ο κύριος Βρεττάκος να βρεθεί στην δύσκολη θέση να πάρει μια απόφαση.
Ιουλ.Τι απόφαση;
Γιατ. Θα πρέπει να διαλέξει ποιον από τους δύο θέλει να σώσουμε. Το μωρό ή την κυρία Νομικού.
Σταθ. Τι λέτε; είστε σοβαροί;
Ιακ. Πας καλά ρε; τι λες;. Και τους δύο θα σώσεις. Αλλιώς θα μλουκαρω με την καραμπίνα και θα σου τιναξω τα μυαλά στο αέρα. Κατάλαβες..
Σταθ. Έλα Ιάκωβε ηρέμησε. Όλα καλά θα πάνε. Η Αθηνά είναι δυνατή. Ηρέμησε.

Ο γιατρός πήγε να φύγει αλλά ο Ιάσωνας τον σταμάτησε.

Ιασ. Γιατρέ μισό λεπτό.
Γιατ. Σας ακούω.
Ιασ. Σας παρακαλώ γιατρέ κάντε ότι μπορείτε να σώσετε και την.... Και την μητέρα μου αλλά και την αδερφή μου. Σας παρακαλώ...
Γιατ. Σας υπόσχομαι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου.
Ιασ. Σας ευχαριστώ...
Ε. Γιατρέ πείτε της ότι την περιμένουμε όλοι. Και ότι την αγαπάμε....

Όλοι είχαν γυρίσει και κοίταξαν συγκινημένοι τον Ιασωνα.

Ο Ιάκωβος το πλησίασε και τον αγκάλιασε.

Ιακ. Τώρα καταλαβαίνω την αντίδραση σου...ψηλε....

Ο Ιάσωνας πήγε να απαντήσει αλλά ο Ιάκωβος δεν τον άφησε. Ακούμπησε την πλάτη του πίσω στο τοίχο και άφησε το κορμί του να κυλήσει.
Έκατσε στο πάτωμα και ξέσπασε σε κλάματα.

Ε. Ιάκωβε σε παρακαλώ μη κλαις. Η Αθηνά μας είναι δυνατή... Θα τα καταφέρει και αυτή αλλά και η μπουμπού μας..

Ιακ. Ειρήνη πήγαινε σπίτι σε παρακαλώ δεν κάνει να είσαι εδώ στην κατάσταση σου... Σε παρακαλώ. Στο ζητάω σαν χάρη. Και αν δεν θες να το κάνεις για μένα κάνε το για την Αθηνά.. Ούτε αυτή θα ήθελε να είσαι εδώ.. Μια τέτοια ώρα.

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now