Μια ώρα μετά και αφού έχει μεταφερθεί η Αθηνά στο δωμάτιο της μπαίνει μέσα η Μαρία.
Μ. Μ κορίτσι μου τα κατάφερες.
Αθ. Ναι μαμά μου.Αν και αργά τα κατάφερα.
Μ. Μ. Δεν έχει σημασία κόρη μου αν τα κατάφερες αργά. Σημασία έχει ότι έφερες στον κόσμο δύο υπέροχα πλασματακια και θα τους δώσεις όλη την αγάπη που κρύβεις μέσα σου.
Αθ. Ναι μαμά μου. Και μακάρι να τα καταφέρω.
Μ. Μ. Γιατι να μην τα καταφέρεις;
Αθ. Δεν ξέρω φοβάμαι..
Μ.μ.να μην φοβάσαι τίποτα. Έχεις και τον Μιχάλη δίπλα σου τώρα. Που σ'αγαπαει και σας βάζει πάνω από την ζωή του..
Αθ.Τωρα που τον ανέφερες. Που είναι ο Μιχαλης γιατί δεν είναι εδώ;
Μ.Μ. Εγώ τον παρακάλεσα να με αφήσει να μπω πρώτη να σε δω. Θες να τον φωνάξω.
Αθ. Ναι μαμά μου.
(Η Μαρία πήγε να φωνάξει τον Μιχάλη και καθησαν μαζί.)
Μ. Αγάπη μου; πως είσαι;
Αθ. Τώρα που είσαι εδώ καλύτερα.
Μ. Μ. Α έτσι εε.
Αθ. Και εσύ μαμά μου τώρα που είσαι εδώ είμαι καλύτερα.
Μ. Μ. Έτσι μπράβο.
Αθ. Σας ανησύχησα πολύ;
Μ. Όχι καρδιά μου.
Μ. Μ. Γαμπρε μην λες ψέμματα τα έμαθα τα κατορθώματα σου.
Αθ. Τι έγινε;
Μ. Μ. Ο κύριος από εδώ μόνο που δεν σάπισε τον γιατρό στο ξύλο μόλις του είπε ότι ίσως να μην τα καταφέρεις.
Αθ. Αλήθεια αγάπη μου;
Μ. Χμμ ναι... (είπε αμήχανα ο Μιχάλης)
Αθ. Ελα εδώ.
(Ο Μιχάλης την πλησίασε και η Αθηνά τον άρπαξε από το λαιμό και τον φίλησε με πάθος στο στόμα)
Μ. Μ. Οπα παιδιά είμαι και εγώ εδώ. Περιμένετε να φύγω και κάντε μετά τα δικά σας.
(Η Μαρία σηκώθηκε και βγήκε από το δωμάτιο και τους άφησε μόνους τους)
Μ. Τώρα τα δύο μας.
Αθ. Τι εννοείται κύριε Οικονομεα.(του είπε πονηρά)
Μ. Όχι πάντως αυτό που εννοείται εσείς κυρία Νομικού.
Αθ. Χμμ ακούω τότε. (είπε κάπως στεναχωρημενα η Αθηνά)
Μ. Μην στεναχωριέσαι κάτσε να σαραντησεις και θα σου πω εγώ μετά.
Αθ. Εντάξει. (είπε και γέλασε)
Μ. Λοιπόν. Η μαμά σου που είπε ότι φοβάσαι. Για ποιο λόγο;
Αθ. Μιχάλη δεν ξέρω. Μου είπε ο γιατρός ότι θέλει να μου κάνει κάποιες εξετάσεις γιατί δεν το βρήκε φυσιολογικό που έχανα συνέχεια τις αισθήσεις μου.
Μ. Ποτέ στο είπε αυτό.
Αθ. Αφού έφυγες και πήγες να ενημερώσεις τους άλλους ότι γέννησα
Μ. Μάλιστα. Θες να πάω να του μιλήσω να δούμε τι θα μου πει;
Αθ. Οχι. Θέλω να μείνεις εδώ. Σε λίγο θα φέρουν τα ζουζούνια μας.
Μ. Εντάξει αγάπη μου.Μετα απο λίγο φέρανε τα μωρά.
Μ. Στο είπα ότι η κόρη μου θα μοιάζει σε σένα;
Αθ. Από τότε που έμαθες ότι είμαι έγκυος μου το έχεις πει εκατό φορές. Αλλά και ο γιος μου είναι ίδιος εσύ. Δεν έχω παράπονο.
Μ. Σας αγαπώ πολύ και τους τρεις να το θυμάσαι και να μην φοβάσαι για τίποτα.Δύο μέρες μετά ο γιατρός αφού έκανε τις εξετάσεις στην Αθηνά της είπε:
Αθ. Τι συμβαίνει γιατρέ;
Γιατρός. Θα δούμε κυρία νομικού. Ίσως να μην είναι τίποτα αλλά αν είναι θα πρέπει να προσέξετε πολύ να μην ξανά μείνετε έγκυος. Γιατι δυστυχώς μπορεί να μην τα καταφέρετε.
Αθ. Τι εννοείται;
Γιατρός. Εννοώ ότι λόγο της προχωρημένης ηλικίας ίσως να μην αντέξει ο οργανισμός σας τόση πίεση. Αλλά δεν είναι τίποτα σίγουρο. Μόλις βγουν οι εξετάσεις θα ξέρω και θα σας πω.
Αθ. Εντάξει γιατρέ. Ευχαριστώ πολύ.
Η Αθηνά βγήκε από το γραφείο του γιατρού και έφυγε με τον Μιχάλη που την περίμενε για να πάνε σπίτι τους με τα μωρά τους.
Σε όλη την διαδρομή δεν έβγαλε λέξη....
Ο Μιχάλης κατάλαβε ότι κάτι άσχημο της είπε ο γιατρός και είχε τεράστια αγωνία. Αλλά δεν ρώτησε τίποτα θα περίμενε να του πει η ίδια....
KAMU SEDANG MEMBACA
Απρόσμενος έρωτας ❤️
Fiksi PenggemarΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...