"Δυσάρεστα Νέα"

51 5 20
                                    

Ο Μάνος έχει πάει σπίτι της Αθηνάς και έχει πάρει τα μωρά να τα πάει σπίτι του να τα προσέχει ο Ισίδωρος με την Μαρίνα.

Ο Μάνος πήρε την ειρήνη και την πήγε στο νοσοκομείο. Σκέφτηκε ότι η Αθηνά θα την ήθελε δίπλα της.

Η Αθηνά είχε συνέλθει και όταν άνοιξε τα μάτια της είδε την ειρήνη δίπλα της να της κρατάει το χέρι.

Αθ. Τα παιδιά;
Ε. Είναι στο σπίτι του Μάνου και τα προσέχουν ο κύριος Ισίδωρος με την Μαρίνα.
Αθ. Αα ωραία. Τι σας είπε ο γιατρός;
Ε. Δεν έχει έρθει ακόμα να μας ενημερώσει. Εσύ πως το έπαθες αυτο;
Αθ. Ήμουν στο γραφείο του Μάνου όταν ήρθε ο Αποστόλης για να μου φέρει ένα γράμμα.
Ε. Ο Μιχάλης ήταν;
Αθ. Ναι.
Ε. Και τι σου έλεγε;
Αθ. Ότι σε λίγες μέρες η επιμέλεια των παιδιών αλλά και του μωρού μόλις γεννηθεί θα την έχει αποκλειστικά εκείνος. Και ότι δεν θα επιτρέψει να μεγαλώσουν τα παιδιά του με μια γυναίκα σαν εμένα.
Ε. Μάλιστα. Το τραβάει πολύ. Και θα το μετανιώσει.
Αθ. Δεν με νοιάζει τι θα κάνει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν θα επιτρέψω να μου πάρει τα παιδιά. Αν κάνει κάτι τέτοιο αλήθεια σου λέω θα τον σκοτώσω.
Ε. Ειι Αθηνά τι είναι αυτά που λες;
Αθ. Αυτό που αισθάνομαι. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να με χωρίσει θα από τα παιδιά "ΜΟΥ"..
Την κουβέντα τους την έκοψε ο γιατρός που μπήκε στο δωμάτιο.
Αθ. Γιατρέ πως είναι το μωρό;
Γιατρός. Κυρία Νομικού λυπάμαι.
Αθ. Τι εννοείται γιατρέ;
Γιατρός. Κυρία Νομικού κάναμε ότι μπορούσαμε αλλά δυστυχώς το χάσατε το μωρό.

Η Αθηνά κοίταζε τον γιατρό με θλιμμένο βλέμμα. Τα μάτια της είχαν αρχίσει να μαζεύουν δάκρυα.

Μόλις έφυγε ο γιατρός ή Αθηνά έβγαλε ένα δυνατό ουρλιαχτό και έπεσε στην αγκαλιά της ειρήνης.

Εκείνη την στιγμή μπήκε μέσα ο Μάνος.

Μ. Αθηνά τι έγινε; Γιατί κλαις; (Ο Μάνος την πλησίασε.
Αθ. Το έχασα Μάνο. Το έχασα. (Η Αθηνά έπεσε στην αγκαλιά του Μάνου.
Ο Μάνος προσπαθούσε να την ηρεμήσει αλλά μάταια. Έκανε νόημα στην Ειρήνη να πάει να βρει τον γιατρό.
Μ. Έλα Αθηνά μου ηρέμησε σε παρακαλώ. Πρέπει να σταθείς δυνατή. Δεν πρέπει να λυγίσεις τώρα. Σε περιμένουν τα αγγελούδια σου σπίτι.
Αθ. Θα τον σκοτώσω. Αυτός φταίει. Αυτός φταίει για όλα.
Μ. Σσσσσ μην λες τέτοια Αθηνά. Εσύ δεν μπορείς να κάνεις κακό σε κανέναν...
Αθ.Το έχω κάνει ήδη μια φορά...
Μ. Δεν είναι το ίδιο Αθηνά τότε ήσουν 16 χρονών. Και προσπάθησες να αποτρέψεις το κακό. Όχι με τον καλύτερο τρόπο αλλά τα κατάφερες.
Αθ. Δεν ακούω τίποτα. Το μόνο που θέλω είναι να μου ορκιστείς ότι θα προσέχεις εσύ με την Μαρίνα τα παιδιά.
Μ. Αθηνά.
Αθ. Ορκισου.
Μ. Εντάξει Αθηνά. Στο ορκίζομαι.

Εκείνη την ώρα μπήκε ο γιατρός που φώναξε η Ειρήνη και της έκανε μια ηρεμιστική....

Ο Μάνος ήταν έξω από το δωμάτιο μαζί με την Ειρήνη και συζητούσαν αν πρέπει να το πουν στον Μιχάλη.

Ξαφνικά μπροστά τους εμφανίστηκε ένας άντρας που ο Μάνος δεν πίστευε ότι ήταν αυτός....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora