Εξηγήσεις.

40 3 10
                                    

Η Αθηνά ανταποκρίθηκε στο φιλί του Μιχάλη λες και το περίμενε.
Βέβαια δεν ήθελε να του δώσει θάρρος. Το έσπρωξε και έβαλε τα δάχτυλα της στα χείλη....

Αθ.τι κάνεις;
Μ. Συγνώμη δεν το'θελα. Βασικά το ήθελα αλλά όχι έτσι. Για άλλο λόγο ήρθα.
Αθ. Τι εννοείς το ήθελες αλλά όχι έτσι;
Μ. Δεν είναι ώρα. Τέλος πάντων φεύγω όταν βρω την δύναμη θα ξανά' ρθω να σου πω αυτό που ήθελα. Συγγνώμη και πάλι.
Ο Μιχάλης πήγε να φύγει αλλά η Αθηνά τον σταμάτησε κρατώντας το χέρι του.
Αθ. Σε παρακαλώ μην φύγεις. Κάτσε λίγο ακόμα σε παρακαλώ μόνο πέντε λεπτά.
Μ. Είναι καλύτερο να φύγω.
Αθ. Πέντε λεπτά μόνο τι ψυχή έχουν;
Η Αθηνά ήθελε στα αλήθεια να μείνει είχε ανάγκη την παρουσία του χωρίς να το ξέρει και η ίδια.
Τα μάτια της άρχισαν να γεμίζουν από δάκρυα.
Η Αθηνά προσπάθησε πολύ να τον πείσει να μείνει και στο τέλος τα κατάφερε. Και τα πρώτα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν

Μ. Εντάξει. Θα μείνω για 5 λεπτά ακόμα αλλά σε παρακαλώ σταματά να κλαις.
Της σκούπισε τα δάκρυα και έκατσε στην καρέκλα απέναντι της.
Αθ. Θα προσπαθήσω. (είπε αμήχανα) Τι ήθελες να μου πεις;
Μ. Είσαι σίγουρη πως είσαι σε θέση να ακούσεις;
Αθ. Έπαθε κάτι ή μάνα μου;; Λεγε.
Μ. Ηρέμησε Αθηνά η μητέρα σου είναι καλά.
Αθ. Και εσύ πως το ξέρεις;
Μ. Θα σου εξηγήσω άλλη φορά τώρα άλλο είναι το θέμα και έχει να κάνει με εσένα.
Αθ. Ωραία ακούω.
Μ. Λοιπόν. Όπως λογικά σε ενημέρωσαν εγώ έδωσα εντολή να σε κλείσουν στην απομόνωση μετα από ότι βρέθηκε στο κελί σου.
( Η Αθηνά πήγε να τον διακόψει αλλά δεν την άφησε.) Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος τα έβαλε γιατί απο την στιγμή που βγήκες από το νοσοκομείο είχα ζητήσει από την διευθύντρια να σε παρακολουθεί. Ήθελα να ξέρω κάθε σου κίνηση. Για να μπορώ να σε προστατέψω με κάθε τρόπο. Κυρίως από τις παρέες που κάνεις. Μετά έκανα μια μικρή έρευνα και τα κατάλαβα όλα..
Αθ. Μιχάλη. Στο ορκίζομαι δεν ήταν δικά μου. Αλήθεια σου λέω. Πες μου τι θες να κάνω για να με πιστέψεις...
(Η Αθηνά ξέσπασε πάλι σε κλάματα)
Μ. Αθήνα μου το ξέρω ότι δεν είναι δικά σου ηρέμησε σε παρακαλώ.
Αθ. Τότε γιατί με τιμωρείς έτσι;
Μ. Για το καλό σου και κυρίως για την ασφάλεια σου.
Αθ. Τι εννοείς;
Μ. Όπως σου είπα ήθελα να σε προστατέψω κυρίως από τις παρέες που κάνεις.
Αθ. Μα εγώ....
Μ. Αθηνά θυμάσαι ποια σε μαχαίρωσε;
Αθ. Ναι και να ήθελα δεν μπορώ να το ξεχάσω. Για πολλούς λόγους. (είπε αμήχανα).
Ο Μιχάλης το κατάλαβε και έριξε ένα αχνό χαμόγελο...
Μ. Μήπως ξέρεις ποια έδωσε εντολή να σε μαχαιρωσουν αλλά και να σε καταντήσουν σε αυτή την κατάσταση;
Αθ. Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω.
Μ. Εγώ όμως ξέρω. Και σου λέω ότι η απομόνωση προσωρινά είναι ο καλύτερος τρόπος για να είσαι προστατευμενη. Από την.....
Ο Μιχάλης δεν μπορούσε να της πει για την Βαγγελιώ.
Αθ. Για ποια; Λεγε. Γιατί σταμάτησες Λεγε.
Μ. Αθηνά η Βαγγελιώ είχε δώσει και τις δύο εντολές βέβαια για να σε φάνε. Φθηνά την γλύτωσες.
Αθ. Τι λες; Αποκλείεται η Βαγγελιώ...
Μ. Η Βαγγελιώ Αθηνά είναι η αρχηγός της συμμορίας εδώ και 10χρονια.Αυτη είναι η τακτική της πλησιάζει τις καινούριες κανονίζει με τις υπόλοιπες σου στήνουν ενέδρα και όλος τυχαία είναι πάντα εκεί για να σε σώσει.
Αθ. Δεν γίνεται αυτό είμαι τόσο χαζή;
Η Αθηνά σηκώθηκε και πήγαινε πάνω κατω και παραμιλάγε. Με δυσκολία βέβαια. Ο Μιχάλης δεν είπε τίποτα καθησε εκεί στην καρέκλα και περίμενε να ξεσπάσει η Αθηνά. Κάτι που δεν έγινε αμέσως γιατί έσβησαν όλα....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now