"Πρώτη Φορά"

73 3 15
                                    

Ο Μιχάλης αφού φυγάδευσε την Μαργαρίτα γύρισε στην Αθηνά. Πριν ανοίξει όμως στάθηκε έξω από την πόρτα και την άκουγε που τραγουδούσε.
Όταν μπήκε μέσα την είδε να κάθεται στο κρεβάτι και να χαμογελάει.

Μ. Τι έγινε Κυρία Νομικού γιατί είστε τόσο χαρούμενη; (ρώτησε δήθεν ανήξερα.
Αθ. Χάρηκα παρα πολύ που είδα την Μαργαρίτα και τα είπαμε, Κύριε εισαγγελέα και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Μ. Να σου πω μήπως να κόψουμε αυτόν το γελοίο πλυθηντικο; Εξάλλου μόνοι μας είμαστε.
Αθ. Έχεις δίκιο.
Μ. Λοιπόν ώστε χάρηκες που είδες την ξαδέρφη σου.
Αθ. Ναι πάρα πολύ. Μιλήσαμε κιόλας για διάφορα θέματα της δουλειάς,αλλα είπαμε και κάποια πιο προσωπικά. Που νόμιζα ότι δεν τα ήξερε αλλά τελικά τα'χε πάρει χαμπάρι.(Γέλασε αμήχανα)
Μ. Μάλιστα. (ο Μιχάλης δεν μπόρεσε να κρατηθεί άλλο)
Μ. Μήπως θα μπορούσες να μου τα πεις και εμένα αυτά τα πιο προσωπικά αν και τα ξέρω, απλά αυτή την φορά να με κοιτάς στα μάτια;
Αθ. Τι εννοείς Μιχάλη;
Μ. Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αλλά εντάξει αν δεν θες να μου πεις θα το σεβαστό.
Λοιπόν φεύγω για να σ'αφησω να το σκεφτείς αν θες να μου μιλήσεις.
Πάντως να ξέρεις ότι όσα είπες στην Μαργαρίτα τα αισθάνομαι και εγώ δέκα φορές παραπάνω. Καληνύχτα Αθηνά.
(ο Μιχάλης πήγε να φύγει αλλά το χέρι της Αθηνάς τον σταμάτησε.
Αθ. Μιχάλη μην φεύγεις σε παρακαλώ κάτσε να το συζητήσουμε.
Μ. Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να μείνω. Όσο κι αν το θέλω.
Αθ. Γιατί δεν είναι καλή ιδέα;
Μ. Γιατί αν μείνω δεν νομίζω ότι θα μπορέσω να μείνω μόνο στην συζήτηση.
Αθ. Και που ξέρεις ότι εγώ θέλω να συζητήσουμε μόνο;
Μ. Τι εννοεις;
Αθ. Τίποτα. Κάτσε να κάνουμε μια προσπάθεια κι αν δεν τα καταφέρουμε τότε φεύγεις.
Μ. Εντάξει θα κάτσω. Αλλά για λίγο.
Αθ. Ωραία. Λοιπόν άκου...
(Ο Μιχάλης έβαλε το χέρι του και της έκλεισε απαλά το στόμα.)
Μ. Μη μιλάς. Τώρα θα μιλήσω εγώ.
Λοιπόν. Μπορεί να νομίζεις ότι είμαι ένας τύπος που τον ενδιαφέρει μόνο η δουλειά και η καριέρα του. Αυτό ισχύει. Βασικά ίσχυε. Μέχρι που σε είδα στο δικαστήριο την πρώτη μέρα να με κοιτάς με αυτά τα μάτια σου. Τα έχασα. Πρώτη φορά ένιωθα έτσι. Ούτε με την πρώην γυναίκα μου δεν το'παθα αυτό.(την τράβηξε κοντά του απ' το χέρι και την έβαλε να κάτσει πάνω στα πόδια του.)
Αθήνα δεν ξέρω αν θα με συγχωρέσεις ποτέ για όλα τα σκληρά και χυδαία λόγια που είπα στην δική για σένα. Δεν ξέρω καν αν τα εννοούσες όλα αυτά που είπες στην μαργαρίτα ή απλά νιώθεις τώρα έτσι επειδή είσαι κλεισμένη εδώ. Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω να περνάω χρόνο μαζί σου. Να μαθαίνω πράγματα για σένα. Και το κυριότερο θέλω να σε βλέπω. Για όσο κρατήσει αυτό. Εμένα μου αρκεί αυτό. Επίσης θέλω να ξέρεις ότι έχω ξεκινήσει κάποιες ενέργειες κρυφά από όλους και ψάχνω να βρω το κάθαρμα που σε παγίδευσε και είσαι τώρα σε αυτή την θέση. Και να είσαι σίγουρη θα τον βρω.
Αθ. Μιχάλη γιατί δεν τα αφήνεις τα πράγματα έτσι όπως έχουν. Γιατί ρισκάρεις τόσο πολύ για μένα; έχεις σκεφτεί ότι θα χάσεις την δουλειά σου. Θα καταστρέψεις την καριέρα σου. Και το κυριότερο ότι μπορεί να κινδυνέψει η ζωή σου; Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί που είχε παρτίδες ο Δημήτρης.
(Η Αθηνά του χαϊδέψει το μάγουλο και τα πρώτα δάκρυα κύλησαν)
Μ. Δεν με νοιάζει τίποτα από αυτά που είπες. Εμένα με νοιάζει να βγεις από δω μέσα και να σε βλέπω χαρούμενη. Και ας είναι να πεθάνω. Θα ξέρω ότι έβγαλα από την κόλαση την γυναίκα που αγαπάω και την βάζω πάνω από όλα. Ακόμα και πάνω απ'την ζωή μου....
Αθ. Μιχάλη μην τολμήσεις να το ξανά πεις αυτό. (και τον χτύπησε στο στήθος.) Αν μαγαπας θα μου υποσχεθείς τώρα ότι δεν θα βάλεις σε κίνδυνο την ζωή σου. Αν πάθεις κάτι θα πεθάνω..
Μ.Σσσσσ όσο περνάει από το χέρι μου δεν θα πάθεις τίποτα. Και στο υπόσχομαι ότι και εγώ θα προσέχω. Μόνο όμως για έναν λόγο.
Αθ. Για ποιον;
Μ. Για να μπορώ να βλέπω τα γαλάζια σου μάτια και να ταξιδεύω...
(Η Αθηνά δεν μίλησε. Τύλιξε τα χέρια της γύρω από το λαιμό του και έκανε κίνηση να τον φιλήσει.
Ο Μιχάλης την έσπρωξε απαλά και της ειπε:

Μ. Αθηνά είσαι σίγουρη ότι το θες;
Αθ. Δεν έχω υπάρξει στην ζωή μου πότε πιο σίγουρη.Εκτος αν εσύ δεν....
(Η Αθηνά δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση της και ο Μιχάλης της έκλεισε το στόμα με ένα παθιασμένο φιλί. Την πήρε στην αγκαλιά του και προσεκτικά την άφησε στο κρεβάτι χωρίς να σταματήσει να την φιλάει ούτε λεπτό.
Μ. Αθηνά θέλω να σου πω..
Αθ. Μη μιλάς μόνο φίλα με.
Μ. Σε παρακαλώ άσε με να σου πω.
Αθ. Όχι Μιχάλη άστα όλα για μετά.
(Ο Μιχάλης υπάκουσε και δεν είπε τίποτα το φιλί του άρχισε να γίνεται πιο παθιασμένο και πιο κτητικό. Κατέβηκε στο λαιμό της και της άφηνε μικρές δαγκωματιες.
Η Αθηνά κατέβασε τα χέρια της στην πλάτη του και άρχισε να τον χαϊδεύει μέχρι που του έβγαλε το πουκάμισο. Με της ίδιες ακριβώς κινήσεις της έβγαλε και αυτός τα ρούχα.)
Αθ. Μιχάλη
Μ. Μη μιλάς
Αθ. Φοβάμαι
Μ. Τι πράγμα;
Αθ. Φοβάμαι ότι όλο αυτό είναι ψέμα, είναι ονειρο και θα ξυπνήσω.
Μ. Αγάπη μου αν είναι όνειρο τότε βλέπουμε το ίδιο. (Με αυτά τα λόγια ο Μιχάλης μπήκε μέσα της με την Αθηνά να βγάζει ήχους ηδονής. Άρχισε να τον δαγκώνει στο λαιμό για να καλύψει τις κραυγές της. Δεν την ένοιαζε αν θα του άφηνε σημάδι. Ούτε και αυτόν...
Μετα απο ώρα ο Μιχάλης τελείωσε μέσα της και έπεσε απαλά πάνω της κλείνοντας της για μία ακόμα φορά το στόμα με ένα παθιασμένο φιλί. Ήταν και οι δύο τόσο ευτυχισμένοι και εξουθενωμένοι που δεν πήραν χαμπάρι ότι τους είχε δει η σωφρονιστικό υπάλληλος.
(ο Μιχάλης γύρισε και κοίταξε την Αθηνά.)
Μ. Αγάπη μου;
Αθ. Ναι
Μ. Τι έπαθες;
Αθ. Τίποτα. Απλά φοβάμαι.
Μ. Τι πράγμα καρδιά μου;
Αθ.Φοβαμαι να πω ότι είμαι ευτυχισμένη και πολύ ερ...
Μ. Τι έγινε γιατί σταμάτησες.
Αθ. Τίποτα άστο.
Μ. Σε παρακαλώ πες το. Από την ωρα που ήρθα περιμένω να με κοιτάξεις με τις ματαρες σου και να μου το πεις.
Αθ. Να ξέρεις. Ότι είμαι Ερωτευμένη. (Η Αθηνά γύρισε και τον κοίταξε μέσα στα μάτια. Σαν να φοβόταν ότι θα της απαντούσε κάτι που δεν ήθελε να ακούσει.
Μ. Αγάπη μου να μην φοβάσαι. Γιατί αν είναι έτσι να αρχίσω να φοβάμαι και εγώ για το ίδιο πράγμα.
Αθ. Θες να πεις ότι και εσύ είσαι ερωτευμένος;
Μ. Νομίζω στο έδειξα με τον καλύτερο τρόπο.
(Η Αθηνά δεν του απάντησε. Ανέβηκε πάνω του και άρχισε να τον φιλάει στο στήθος. Ο Μιχάλης κατάλαβε τι ήθελε η Αθηνά και με μια απότομη κίνηση την γύρισε από κάτω του γαργαλωντας την στα πλευρά.
Αθ. Σαγαπαω...

Και κύλησαν πάλι κάτω από τα σεντόνια και κάνανε έρωτα.....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang