"Η Καζούρα"

41 6 4
                                    

Η Αθηνά παρατήρησε την Άννα και την ευτυχία που την κοίταζαν και γελούσαν και της πλησίασε.
Αθ. Τι έγινε κορίτσια μου γιατί με κοιτάτε και γελάτε;
Α. Τίποτα κυρία Αθηνά δεν γελάμε. Απλά λέγαμε πόσο χαιρόμαστε που σας βλέπουμε τόσο ευτυχισμένη.
Αθ. Να σαι καλά Αννουλα μου.
Ευτ. Σας αγαπάει πολύ κυρία Αθηνά και φαίνεται αυτό. Τελικά είναι άλλος άνθρωπος έξω από τα δικαστήρια.
Αθ. Και εγώ τον αγαπάω. Ναι είναι. Ελπίζω κάποια στιγμή και η Άννα να μαλακώσει απέναντι του.
Α. Τόσο πολύ σας νοιάζει η άποψη μου;
Αθ. Ναι Άννα μου. Γιατι μπορεί στο σπίτι να έχω πλέον τα παιδιά μου αλλά εσείς θα είστε πάντα τα πρώτα. (και τις αγκάλιασε.
Λοιπόν πάμε να μαζέψουμε ελιές γιατί θα βάλω τα κλάματα.(η Αθηνά προχώρησε μπροστά αλλά σταμάτησε όταν άκουσε την Άννα.
Α. Μπορείτε κυρία Αθηνά;
Αθ. Γιατι να μην μπορώ;
Α. Να λέω μήπως είστε κουρασμένη από την βόλτα.
Αθ. Όχι Άννα μου. Δεν είμαι κουρασμένη πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα;
Α. Δεν θέλει πολύ μυαλό.
Αθ. Τι εννοείς;
Α. Τα σημάδια στο λαιμό σας σας προδίδουν.
Η ευτυχία έβγαλε από την τσάντα της ένα καθρεφτάκι και το έδωσε στην Αθηνά
Μόλις τα είδε έβαλε αμήχανα το χέρι της στο λαιμό της...
Αθ. Θα τον σκοτώσω.(είπε γελώντας)
Ευτ. Σιγά κυρία Αθηνά δεν έγινε και τίποτα. Μεγάλοι άνθρωποι είστε και ερωτευμένοι. (και έσκασε στα γέλια)
Αθ. Ακριβώς για αυτό θα τον σκοτώσω γιατί είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και όχι 15χρονα. Για αυτό έχετε σκάσει στα γέλια εσείς οι δύο από την ώρα που ήρθα. Και δεν είπατε τίποτα.
Η Άννα δεν άντεξε και άρχισε να της τραγουδάει.
Α. Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ'τα φιλιά σου....
Αθ. Αννα. (είπε αυστηρά και μετά γέλασε)
Α. Καλά σταματαω.
Αθ. πάω στο αυτοκίνητο να τα καλύψω όσο μπορώ γιατί σε λίγο έχω ραντεβού στο ελαιοτριβιο μην γίνω και ρεζίλι.
Ευτ. Γειά σας..

Η ώρα έχει περάσει η Αθηνά έχει τελειώσει με το ραντεβού της και πάει στο γραφείο του Μάνου να του πει τα νέα. Εκεί είναι και ο Ισίδωρος.
Αθ. Γειά σας ενοχλώ;
Ισ. Όχι Αθήνα κάτσε τι έγινε;
Αθ. Λοιπόν...
(Η Αθηνά άρχισε να τους λέει για την συμφωνία που έκλεισε αλλά δεν είχε καταλάβει ότι ο Μάνος είχε δει τα σημάδια που δεν τα είχε καλύψει καλά. Και άρχισε να την πειράζει.)
Μ. Μπράβο  Αθηνά.
Αθ. Σε ευχαριστώ Μάνο μου.
Μ. Αθηνά να σε ρωτήσω κάτι;
Αθ. Ότι θες.
Μ. Πριν που ήσουν;
Αθ. Στα χωράφια και μάζευα ελιές με τα κορίτσια.
Μ. Αα στα χωράφια με τα κορίτσια.
Ισ. Τι σε έπιασε παιδάκι μου και της κάνεις ανάκριση της γυναίκας;
Μ. Τίποτα τίποτα απλά θυμίστε μου να απολύσω την Άννα και την ευτυχία.
Αθ. Γιατι;
Μ. Για να μάθουν να δουλεύουν και να μην σου αφήνουν σημάδια στο λαιμό.(άρχισε να γελάει τοσο δυνατά που μπήκε και η Ιουλία στο γραφείο να δει τι συμβαίνει.)
Ι. Τι έγινε Μάνο γιατί γελάς έτσι;
Μ. Τίποτα Ιουλία μου εδώ έλεγα στην Αθηνά ότι θα απολύσω την Άννα και την ευτυχία γιατί δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Ι. Πας καλά Μάνο μια χαρά δουλεύουν τα κορίτσια.
Ισ. Πως βρε Ιουλία μου; αφήνοντας σημάδια στο λαιμό της Αθηνάς;
Αθ. Αυτό δεν το περίμενα από εσένα Ισίδωρε. (έκανε να φύγει αλλά την σταμάτησε η Ιουλία)
Ι. Οπα Αθηνά τι γίνεται εδώ;
Αθ. Βρε δεν κόβετε το δούλεμα; (είπε και ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε ο Μιχάλης μέσα)
Αθ. Εσύ μας έλειπες τώρα
Μ. Γειά σας
Μ. Να και η πέτρα του σκανδάλου.
Μ. Ποια πέτρα και ποιο σκάνδαλο τι λένε Αθηνά.
Αθ. Καλά άσε την λένε θα τα πούμε σπίτι εμείς.
Ισ. Ωχ Μιχάλη την έβαψες.
Μ. Γιατι ρε παιδιά τι έκανα;
Μ. Αν κρίνω και τα δικά σου σημάδια στο λαιμό ότι έκανε και η Αθηνά.
Το ξεζούμισες τον άνθρωπο Αθήνα. Όχι ότι ο Μιχάλης άφησε πίσω εσένα... (και έσκασε στα γέλια)
Αθ. Μάνο σοβαρέψου.
Μ. Εγώ Αθηνά μου σοβαρός είμαι.  Άλλοι έχουν τρελαθεί και τους έχει χτυπήσει η καψούρα στο κεφάλι και τριγυρνάνε από δω και από κει να ζήσουν τον έρωτα τους.
Αθ. Μάνο είπα.
Μ. Καλά καλά σταματαω. Αλλά και εσείς βρε παιδιά λίγο πιο σεμνά. Αθηνά άμα ήταν εδώ η μαμά σου τι θα της έλεγες μόλις σε έβλεπε έτσι;
Η Αθηνά πήρε ένα ντοσιέ και το πέταξε στον Μάνο.
Αθ. Δεν υποφερεσε (και γέλασε) Πάμε Μιχάλη γιατί δεν τον βλέπω να σταματάει σήμερα.
Η Αθηνά με τον Μιχάλη έφτασαν σπίτι.
Αθ. Είδες τι μου κάνεις;
Μ. Δεν σου έκανα τίποτα παράνομο. Άλλωστε είσαι γυναίκα μου.
Αθ. Πρώτον δεν είμαι ακόμα και δεύτερον θα έγινα ρεζίλι στον άνθρωπο που ήρθε να μιλήσουμε για δουλειά.
Μ. Καθόλου ρεζίλι δεν θα έγινες δεν θα το πρόσεξε καν.
Αθ. Μακάρι.
Μ. Ειρήνη γυρίσαμε.
Ειρ. Καλησπέρα σας. (είπε καθώς γελασε)
Αθ. Ορίστε είδες μέχρι και η κοπέλα γελάει με τα χάλια μας.
Ειρ. Όχι μην το λέτε αυτό εγώ το βρίσκω πολύ όμορφο αυτό.
Μ. Ορίστε δεν μας κοροϊδεύει.
Ειρ. Βέβαια δεν ξέρω αν θα έχουν και την ίδια άποψη με εμένα και στην εισαγγελία κύριε Οικονομεα.
Η Αθηνά δάγκωσε το κάτω χείλη της και είπε γελώντας
Αθ καλά να πάθεις. Τουλάχιστον εγώ έγινα ρεζίλι στους δικούς μου ανθρώπους.)(είπε και έφυγε για την κρεβατοκάμαρα.
Ο Μιχαλης χαιρέτησε την ειρήνη της είπε ότι δεν την χρειάζονται άλλο και άρχισε να κυνηγάει την Αθηνά μεσ'το σπίτι.
Η Ειρήνη έφυγε για να μην τους ενοχλεί......

Απρόσμενος έρωτας ❤️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt