ÖNSÖZ

1.9K 26 19
                                    


Amerika'da aldığı istihbarat eğitiminden sonra Türkiye'ye dönen Zeynep Tufanlı Milli İstihbarat Teşlikatı'na amir olarak atanmış ve görevini ifa ederken Türkiye iç işleri bakanı Ünal Beyoğlu tarafından bir göreve çağırılmıştır.

Ünal Beyoğlu'nun Zeynep Tufanlı'ya verdiği gizli görev;

Karadağ Aşireti'nin kurduğu örgütün içine ajan olarak yerleşmesi, ve bilgileri istihbarata taşımasıydı.

2013'de hayatını kaybeden aşiret ve örgüt lideri Reha Karadağ;

Koltuğunu tek oğlu olan Kerem Karadağ'a bırakmıştı.

Bakanlık tarafından adı ve soyadı değiştirilen Zeynep Tufanlı örgütün içine istihbaratın verdiği 'Misha Olivia' adıyla sızacaktı.

Ve fakat ne bakanlık ne de istihbarat Zeynep Tufanlı'nın büyük bir aşkın esir olacağını, istihbarata sırtını döneceğini bilemezlerdi.

Örgüt lideri Kerem Karadağ'a aşık olan Zeynep Tufanlı'nın MİT'in gönderdiği bir ajan olduğunu öğrenen Kerem Karadağ ise kalbindeki aşka acımamış, ajan Zeynep Tufanlı'nın karnındaki çocuğun dahi infaz emrini vermişti.

Örgütü ve Kerem Karadağ'ı korumak için kurulan silahlı savunma ordusu Pícaro'nun Kurmay'ı Kaya Bağdat ise, bu hikâyenin dönüm noktasıdır.

• • •

Türkiye'de herkes tarafından aranan örgütün lideri Kerem Karadağ ile onu deşifre etmek için yola çıkan istihbaratçı Zeynep Tufanlı'nın hikâyesine hoşgeldiniz.

"Her hikâye;
mutlu bitmek zorunda değildir."
- ARAL MESTAN

ŞANS OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin