72. BÖLÜM

182 15 28
                                    


Televizyon kanalından canlı şekilde nakledilen son dakika haberlerini izlerken başımı çevirip salona baktığımda herkes büyük bir endişe içindeydi. Kerem iki elini yumruk yapmış öylece bakarken televizyona Kaya kendini olduğu yerde dizlerinin üzerine bırakırken yutkunarak, "Bittik." demişti, güçsüz çıkan ses tonuyla.

DHL HABER KANALI / SON DAKİKA HABERİ

Haberi Sunan Gazeteci / Duygu Çetin

"Sevgili Faruk Uyanık'a, olay yeri ile ilgili verdiği bilgiler için teşekkür ediyoruz. Evet, Türkiye'nin kalbi Milli İstihbarat Teşkilatı'nın uzun uğraşlar sonucu İran bağlantılı Gürbulak sınır kapısında yaptığı bu operasyonu DHL haber kanalı olarak yakından takip ediyoruz. Tarihler 1 Ekim'i gösterirken, sevgili Zeynep Tufanlı'nın da Türkiye sınırları içerisinde olan operasyon bölgesine iniş yapacağı haberinin doğrulandığı bilgisini de yine DHL haber kanalı olarak bildirmekten gurur duyuyoruz. Türk vatandaşlarının bildiği üzere istihbaratın Amir'i Zeynep Tufanlı, cumhurbaşkanı Cerrah Ata Kolcu tarafından 'Karadağ ile iş birliği, iş etiğine aykırı şekilde haberleşme' suçuyla görevine son verilmişti. Ve fakat şimdi, Milli İstihbarat Teşkilatı'nın müdürü Osman Karapınar sevgili gazetecimiz Faruk Uyanık'ın mikrofonuna bir konuşma yapıyor."

Haberi Sunan Gazeteci / Faruk Uyanık

"Günlerden 1 Ekim, saatler 03.22'yi gösteriyor. Milli İstihbarat Teşkilatı'nın müdürü sevgili Osman Karapınar DHL haber kanalına açıklama yapmak için güvenlik koridoru eşliğinde buraya geliyor."

Kameralar sınır kapısına çevrildiğinde Türk polislerinin ve askerlerinin karşılıklı olarak dizildiği güvenlik koridorundan geçen Osman Karapınar, iç işleri bakanı Ünal Beyoğlu'nun yardımcısı şehit olan Bekir Rizvançe'nin oğlu Pars Rizvançe ile birlikte istihbaratın baş komiseri Adnan Uyanık'ın kardeşi Faruk Uyanık'ın uzattığı mikrofonun önüne geldiler.

Saat 03:32 / ARA YAYIN

Haberi Sunan Gazeteci / Faruk Uyanık

"Sayın müdürüm, Türkiye'nin gündemine bomba gibi düşen operasyonun verdiği olumlu sonuç için Türk halkı olarak sizleri tebrik ediyor ve süreç hakkında ki görüşlerinizi merakla bekliyoruz."

Saat 03:34 / İLK RÖPORTAJ

Türk İstihbarat Müdürü / Osman Karapınar

"İstihbaratın yıllardır süre gelmiş araştırmaları hızla devam ederken bu gece yapılan Kamerun Operasyonun başarılı sonuçlandığını bildirmekten gurur duyuyorum. Türkiye'nin her yerinde bir uzantısı olan Karadağ Örgütü'nün lideri Kerem Karadağ'ın İran üzerinden yapacağı sevkiyat abluka altına alındı, dorsenin içindeki yedi yüz milyon dolar değerinde ki organize ve narkotik suç sayılan tır istihbarat tarafından etkisiz hâle getirildi. Sürecin henüz çok sıcak ilerlediğini, devamıyla birlikte gelen gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğimizi söyleyebilirim."

Faruk Uyanık mikrofonu kendine doğru tutarken, "Sevgili Pars Rizvançe, öncelikle Türkiye'nin iç işlerine yapılan darbe girişiminde kaybettiğiniz babanız Bekir Rizvançe için baş sağlığı diliyor ve bu konu hâkkında ki görüşlerinizi merakla dinliyoruz." diyerek, mikrofonu Narkotik Suçlarla Mücadele masasının başkanı Pars Rizvançe'ye uzattı.

N.S.M Başkanı / Pars Rizvançe

"Milli İstihbarat Teşkilatı'nın öncülüğünde yapılan bu operasyonun bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Sevgili babam Bekir Rizvançe'nin Faris Lider German tarafından acımasızca infaz ediliği darbe girişiminin hemen ardından aldığımız bu olumlu operasyon sonucu içinde gerek Türk polis ve askerlerini gerek ise çalışmalarda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Fakat en büyük teşekkürü istihbaratın Amir'i Zeynep Tufanlı'ya bir borç biliyorum. Kendisinin yüksek başarısı ve zekası sonucunda patlatılan bu sevkiyatta büyük bir emeği var. Dakikalar sonra kendisi de olay yerinde olacak. Bu bir ekip işi arkadaşlar, ben Narkotik Suçlarla Mücadele masasının başkanı olarak Karadağ Örgütü'nün kökünü tamamen kazıyacağımıza ve vatanımızın böyle çirkin bir terör örgütünden temizleneceğine olan inancımı asla kaybetmeyeceğimi söylemeliyim. Dilerim daha güzel haberler ile buluşuruz."

ŞANS OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin