အခန္း ၁၇၃။ သားကိုသြားၾကၫ့္ျခင္း

443 19 0
                                    

အခန္း ၁၇၃။ သားကိုသြားၾကၫ့္ျခင္း

တုန႔္ခ်န္း၀မ္ စကားေျပာၿပီးေနာက္ တစ္ဘက္လွၫ့္ကာ ထြက္သြားလိုခဲ့သည္။ စုယန္လည္း အျမန္ထကာ သူ႔ဇနီးသည္ကိုေပြ့ဖက္ထားၿပီး ေတာင္းပန္သည္။

"မိန္းမ... ကိုယ္သူ႔ကို မျငင္းခ်င္ပါဘူး။ ကိုယ္အခု သူ႔ကိုလက္ခံႏိုင္ပါၿပီ။ သားကကိုယ္တို႔ကို လက္မခံမွာပဲ ေၾကာက္တာပါ"

"အဲဒါကေတာ့ ရွင့္ကိစၥပဲေလ"

တုန႔္ခ်န္း၀မ္ ပခံုးတြန႔္လိုက္သည္။

"ရွင္က တရားခံပဲဟာ။ သားကေတာ့ ရွင့္ကိုလက္ခံမွာမဟုတ္တာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ကြၽန္မကေတာ့ ေနာက္က်ရင္ ဘာေတြဘယ္လိုျဖစ္ခဲ့တာဆိုတာ မဖံုးကြယ္ဘဲ အမွန္အတိုင္းေျပာလိုက္မွာပဲ။ သူကကြၽန္မကိုေတာ့ လက္ခံဖို႔ျငင္းဆန္မွာမဟုတ္ဘူး"

"မိန္းမ... စိတ္လိုက္မာန္ပါမလုပ္ပါနဲ႔ကြာ။ မိန္းမေရ... သားကမၾကာခင္ လက္ထပ္ေတာ့မွာေလ။ မင္းရုတ္တရက္ႀကီး အေျပးအလႊားေရာက္သြားရင္ သူ႔အေပ်ာ္ေတြကို ဖ်က္ဆီးသလိုျဖစ္ေနမယ္မလား"

စုယန္သည္ သူ႔ဇနီးကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ေပြ့ဖက္ထားၿပီး လႊတ္ေပးရန္ျငင္းဆိုကာ ေဖ်ာင္းဖ်သည္။

"မိန္းမ... ကိုယ္သူ႔ကို တစ္ကယ္လက္ခံခ်င္ပါတယ္။ အဲဒီ့အေၾကာင္း ႏွစ္တစ္၀က္လံုး ကိုယ္ေတြးၿပီးၿပီ။ ဒါေပမဲ့ အခြင့္အေရးမရခဲ့ဘူး။ အဲဒီ့အခ်ိန္တုန္းက က်န္းရီကကိုယ့္ကို ေလွာင္ေျပာင္ေနခဲ့တာ။ သားဆီက အသိအမွတ္ျပဳခံရဖို႔ မရဲဝံ့ခဲ့ဘူး။ ကိုယ္ကသူ႔ကို အသိအမွတ္မျပဳခ်င္တာ မဟုတ္ရပါဘူး။ မိန္းမ... ေဒါသမထြက္ပါနဲ႔။ သားကိုမင္းအသိအမွတ္ျပဳခ်င္တယ္ဆိုရင္ သြားၾကတာေပါ့။ မင္းေျပာတာ ကိုယ္နားေထာင္မွာပါ။ ဟုတ္ၿပီလား။ ကိုယ့္မိန္းမေရ... မငိးဘာပဲလုပ္ေစခ်င္ခ်င္ ကိုယ္လုပ္ပါ့မယ္။ ဒါေပမဲ့အခုေတာ့ စိတ္လိုက္မာန္ပါမလုပ္ပါနဲ႔ဦး... ေနာ္...။ မနက္ျဖန္ဆိုသားက လက္ထပ္ေတာ့မွာ။ လက္ထပ္ပြဲမွာ ၀န္ခံလိုက္ရင္ ဘာေတြဘယ္လိုျဖစ္ကုန္မလဲ ကိုယ္မသိဘူး။ အဲဒီ့ေတာ့ အခ်ိန္တစ္ခုေလာက္ ေစာင့္ရေအာင္ပါ။ ဟုတ္ၿပီလား။ လက္ထပ္ပြဲၿပီးမွ ေျပာရေအာင္။ အခုေတာ့ သားရဲ့လက္ထပ္ပြဲကို မဖ်က္ဆီးရေအာင္ပါ။ ေနာ္... မိန္းမေရ... မိန္းမေရလို႔..."

Book(2)ငါ့မှာကိုယ်၀န်ရှိနေပြီ/ငါ့မွာကိုယ္၀န္ရွိေနၿပီ[Completed]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon