IKLAN BUKU NOMBOR 2 !!!

21 4 0
                                    

Sooo hello readers!

Please jangan tekejut ye kalau cite ni habis sini je. Jangan risau, kita ada buku nombor 2 yang akan di releasekan nanti!

Kenapa kena ada dua buku?

Sebab cite ni masih panjanggggggggggggggg (bila nak habis pon tak tahu) lagii!

Okay so pada awalnya memang saya cadang nak buat cite ni satu buku je and cite ni at first mmg tk panjang pon.

Butt, faham ii lah author yang sorang ni, sekali dah menulis imaginasi dia tu makin berkembang macam perut saya ni 😞 jadi cite ni menjadi semakin panjangg sampai terflashback ke zaman melayu melaka.

Ha sudoh, bakpo pulorkk sampai melaka nuhh HAHAHAHA itu korang kena nantikan lah sebab cite ni akan ada maybe 3 ke 4 buku depends on how i write lah.

So, readers diharapkan bersabar and jangan marah nohh, tu bukan ending cite ye! Ending book 1 je 😂

Apapun kalau buku ni dpt sambutan harap sgt korg tlg share kat kengkawan, sedara mara, makcik bedah sebelah rumah ke, jiran-jiran tetangga yang dah duda teruna ke (amboii mcm ii lah ko ni isya 🗿)

Btw, buku 2 mungkin akan keluar lambat sbb schedule saya akan jadi padat nanti 😔 (maklumlah, calon SPM 2024. Doakan saya berjaya!)

Haha, ya saya hanyalah seketul gadis yang baru berada di zaman persekolahan. Apa yang saya tulis ni, bukan setakat suka ii dan minat saja.

Tapi saya nak jadikan realiti. Saya nak orang pandang jauh cite ni, dan hasilkan banyak lagi karya nanti Insya Allah. Saya taknak yang saya tulis panjang ii ni jadi sia-sia dan tak berguna.

Karya ini masa depan saya. Saya tekad dan nekad nak jadikan ia nyata dan menjadi sebahagian dari hidup saya. So cerita ini bukan sekadar untuk berada di sini, tapi Insya Allah akan disaksikan oleh dunia.

Ha sudoh lah tu, macam pengetua duk berucap dekat perhimpunan pulak. Apapun, saya sangat hargai pembaca saya walau seorang, walaupun terdiri hanya dari keluarga saya dan rakan-rakan saya. Sejujurnya mereka lah yang banyak mendorong saya dalam mengejar cita ii ni.

Readers: tadi kata nak pomote, ni cite pasal masalah hidup ni 🗿

Ha, ha yelah! Nak citelah ni.

Okay, untuk buku 2 ni dia beza sikit tau. Dia bukan sambungan cite ni, tapi berkait jugak haaa.

Saya cuma harap korang tolongg saya share cite ni. Barulah saya bersemangat!

Hurmm tapi buku 2 mungkin keluar tahun 2025 atau pertengahan tahun 2024 sbb tahun depan dah SPM 🥺. Saya harap readers setia menunggu and kalau nak repeat cite ni pon, silakan! Saya akan cuba sehabis baik untuk siapkan buku 2 tu secepatbyg mampu.

Ok, sekian! Sampai jumpa di buku seterusnya! Stay tune awok semua! ♡♡♡

{BOOK 1}Dystopia: The Begins Of HeroesWhere stories live. Discover now