20.Bölüm

12K 1K 533
                                    

Çok anlamsızdı.

Küçücük bir öpücük hem tüm ruhumu ele geçirip hem de nasıl hiçbir şey ifade etmiyordu?

"Angela kurtulmamın tek yolunun dönüşmek olduğunu söyledi." Dedim bir çırpıda öpücüğü unutturmaya çalışarak.

Tahmin ettiğim gibi,

"Ne?" Diye bağırarak gözlerimin içine baktı.

"Evet." Dedim kendinden emin bir ses tonuyla.

"Beni sonsuza kadar koruyamazsın."

Kısa bir tereddütten sonra,

"İstediğin bu mu?" Dedi.

"Dönüşmek mi istiyorsun Rose?"

Hemen cevap veremedim çünkü daha önce bu ihtimali hiç düşünmemiştim. Tüm his ve tahminlerim ölmek üzerine kuruluydu.

Şimdiyse önümde bir kurtuluş yolu vardı.

Tabi buna kurtulmak denilirse.

Annemi düşündüm.

Benden ve teyzemden başka kimsesi yoktu.

Onu geride bırakamazdım ve gerekirse dönüşürdüm.

"Bilmiyorum ama ölmek istemediğim kesin. Tek yol buysa...Evet istiyorum."

Gözlerini her zamanki ciddiyetiyle bana sabitledi.

"Bu o kadar da kolay değil. Bir vampirin seni ısırması ve vücuduna yayılan endorfinin etkisi geçmeden senin de başka birinin kanını içmen gerekiyor."

Ben ağzımı bir karış açınca gözlerini devirdi.

"Tabi bu işin kolay ve önemsiz zor kısmı dönüşüm sürecinde gelişiyor."

Yutkundum.

"Kan içmek ve ısırılmak" bu işin önemsiz ksımıysa önemli kısmı ne kadar zordu merak ediyordum.

"Değişirken acı dolu nöbetler geçiriyorsun. Dönüşümün tamamlanması ise bir kaç gün sürüyor."

"Dayanabilirim." dedim emin olamasam da.

"Ama ben dayanamam Rose."dedi.

"Her biri ölmek gibi. Gözlerimin önünde
Tekrar tekrar ölmeni istemiyorum. Bu acıyı yaşamanı da."

"Daha açık konuşmalısın. Ne demeye çalışıyorsun? Neden bu kadar önemliyim senin için? "

Gözlerime öylece baktı uzun bir süre.

"Bu imkansız biliyorum" dedi bana yaklaşarak.

"Ama..."

Ben pijamamın fiyonkuyla oynarken cümlesini tamamlamasını bekliyordum ama öyle yapmadı.

Onun yerine ben daha öncekinin etkisinden kurtulamamışken bir daha çekip öptü beni. İşte bu seferki tüm sorularımı cevaplayan bir öpücüktü.

Elimi boynuna atıp her saniyenin tadını çıkardım.

Tüm duyguları tam anlamıyla yaşadığım haz dolu dudaklarını benden uzaklaştırdıktan sonra alnını alnıma dayadığında cümlesini tamamladı.

"Bu imkansız biliyorum ama seni seviyorum. Bir meleze aşık oldum."

Sanki tüm dünya yerle bir olmuş, sadece biz kalmışız gibi hissediyordum.

Karanlığında kaybolmak istediğim siyah gözlere baktım ve güldüm.

"Bir vampire aşık oldum."

Siyah ve Mavi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin