GÖRÜŞÜCEZ-YAYLALAR!

7.4K 483 59
                                    

"Bizim oğlan aşıktır,delo delo yaylalar!"

Sıkıldım be. Sabahtan beri boş boş oturmak cidden can sıkıcıydı ve buradan cidden bir çıkış bulamıyordum.Tabi ki bende çözümü yaylalar da buldum.mükemmel ötesi karga sesimle burayı yıkmayı planlamaktan daha güzel bir plan gelmedi aklıma ,cidden.BENİ BURADAN ALIN!

Artık cidden TSK'nin beni unuttuğunu düşüneceğim.HEY BEN BURADA ÇÜRÜYORUM ,EN İYİ ASKERİNİZ!

Öyle yani buradan çıkışta tımarhaneye uğrayacağım.

Öftü , pöftü.

...

"Komutanım."

"Söyle."

"Son bir yer kaldı işaretlediğimiz yerlerden,gerisi üst seviye tehlike alanı."

"Zaten hep en sona kalır en önemli yerler,gerisinin tehlikeli alan olması umurumda değil.Benimle gelmek isteyenler devam,gitmek isteyen gidebilir ama ben askerimi itlerin arasında bırakmam .Ya ölüme ya dirime."

"Ya ölümüze ya dirimize komutanım."

"Bende öyle düşünmüştüm."

Yüzbaşı Osman gözlerini çekmediği dağlardan tekrar yolu kontrol etti. Polat ve Boğaç iki kanata geçmiş,arka da Şevket ve Erdem'e kalmıştı. en önde sert adımlarla ilerleyen ise tabi ki yüzbaşıydı.Şevket konuşmak için mikrofonunu etkinleştirdi.

"Osman komutanım."

Yüzbaşı hızlı bir nefes alıp verdi.Bir sabır çekip elini yukarı aşağı yüzüne sürttü ve geri dağlara döndü.

"Söyle Şevket'im söyle ben de sana söyletecem sen söyle!"

"Komutanım..."

"He?"

"Unuttum."

"Şevket ağzını açarsan cidden bu sefer zararlı çıkarsın aslanım. Kes sesini o yüzden."

Şevket tekrar yutkundu.onun suçu değildi ki yüzbaşı öyle bir söyle demişti ki unutmuştu korkudan.erdem göz ucuyla Şevket'e bakıp önüne döndü ve Şevket' e konuştu.

"Şevket."

"Evet komutanım."

"Unuttum."

Yüzbaşı güldü bu sefer.Erdem her seferin deonun yerine intikam alıyordu.

"Aşk olsun komutanım."

"Ne dedin Şevket ,ben karargaha gidince siz dur diyene kadar koşarım mı?, ben de öyle düşünmüştüm."

Şevket düştüğü durumu kabullenir gibi bir baş hareketi yaptı.Yüzbaşı daha da güldü.Keyfi yerine gelmişti.Bence de ceza işlerini Erdem'e kitleye bilirdi.

...

"Komutanım ne zaman?"

"Polat ,mekan tespit ."

"Emrederesiniz!"

Yarım saat sonra Polat'tan tekrar ses geldi.

"İçeri girmedikleri bir yer var komutanım ama neredeyse her dakika önünden geçerek alttan alttan bir kontrol yapılıyor .%99,9 orada tutuluyor.Arkası dağa dönük olduğu için kaçmaya daha da engel.Çünkü,ön taraf tam orta meydana bakıyor.Kaçmaya çalışılsa kolayca fark edilir.Artı olarak çok adam yok güya burada tutmadıklarını sanmamız için önüne adam bile dikmemişler."

"Güneş battığı gibi emrimle dağılıyoruz ve meydana dalıyoruz."

"&Emredersiniz!"

...

~Özlemekle Geçmiyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin