Şaşkınlıkla gözlerini izlerken ağzım açık kalmıştı.
O gözlerini ayırıp Güneş'e dönerken ben anın şokuyla ayaklanma ya çalıştım.
"Sülalesine sövdüğümün çürük yaprağ! Hay anasını!"
Düştüğümde de hızla kalkıp yürümeye başladım. Ellerimle arkamı temizleyip hızla arabaya ilerledim.
"Ebesine nikah bastığı, noluyo lan?!"
Arabayı hızla açıp koltuğa oturdum. Ağzım açık hala şaşa kalırken istemsizce sövmeye devam ediyordum.
"Götü cerrağa kaptırmışızda haberimiz yok anasını!"
Arabayı hızla çalıştırıp hastaneye sürdüm. Ölmüşü mölmüşü bırak telefondan Zeren'i aradım.
Açılan telefonla yüksek ses arabada yayıldı.
"Kimsiniz?!"
"Zeren, anasını satıyım ben götü kaptırdım herhalde! Nikah mikah diyorlar! Basarım diyorlar lan!"
Valla şaşkınlıktan ben ne dediğimi bilmezken o da benim şaşkınlığımla konuştu.
Zeren "Anasını babasını!"
Zeynep "Ya nikah diyorlar olum! Basarım diyorlar lan!"
Zeren "Hay götünü! Zeynep!"
Zeynep "Ya! Götü kaptırdım! Valla ben de anlamadım!"
Zeren "Götüne pamuk dıkadığım ne diyon lan?!"
Zeynep "Nikah!"
Zeren "Nikah?"
Zeynep "Basmışlar!"
Zeren "Basmışlar?"
Zeynep "Zeren?"
Zeren "Zeynep?"
Zeynep "He?"
Zeren "Ne?"
Zeynep "Hı?"
Zeren "Zeynep, ağzına SIÇACAM gel şuraya ya, boş oda bekliyorum!"
Tamam dememe kalmadan bu saçmalığı Zeren bitirdi.
...
Kapıyı kilitleyip arkamı döndüm. Zeren ile burun buruna gelmemle sıçradım.
"Napıyon olum?"
"Zeynep, sen benden çok ayrı kaldın bak. Beyin ayarların gerilemiş. Mal mısın kardeşim sen?"
"Of sorma ya. Acil kendime gelmem gerek."
"Bencede. Heh! ŞİMDİ söyle kim götüne nikah basmış?"
"Bunu mu anladın onca şeyden, brave yani."
Ellerimle alkış yaparak içeri geçtim. Yatağa uzanıp ellerimi ensemde bağladım, ayaklarını üst üste atıp derin bir nefes verdim.
"Zeynep..."
Bana açıklama bekler gibi bakınca hemen söze girdim.
"Heh! Bak şimdi ben ne duydum! Biri bana diyor nika-"
"Zeynep."
"He?"
Oflayarak elini alnına attı. Biraz ovuşturup yanda ki koltuğa çöktü. Ayaklarını omzumun dibinde üst üste atıp . Ellerinide önde bağdaştırıp tekrar konuştu.
"Şimdi iletişim kurucaz tamam mı? Beynini kullan şuan. Zeynep, hortlamadan nasıl hayatta olduğunu anlat."
Zeren tane tane konuşunca söze girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Özlemekle Geçmiyor~
Teen FictionBugün günlerden Pazar saat akşam 06.32 ve ben yine terkettiğim sokaklardayım. Pişman olmak istemiyordum. Asla pişman olmak istemiyordum! Buraya gelme sebebim de buydu, tek sebebim yani. Ölümle burun buruna olmak, onlarla yüzleşme hissi uyandırıyordu...