Piyon~

1.6K 161 79
                                    

Tim toplanmış tim odasında dalgın dalgın düşünüyorlardı.

İki tim birleşmişlerdi ve herkesin aklı bulanıktı. Yiğitte yanlarındaydı ve en çok onun sarsıldığı belliydi.

Şevketin gözleri masanın üzerindeki 9 tane Galatasaray maçı biletine kaydı.

Oysa o gün komutanlarının odasına koyup sürpriz yapıcaklardı.

Polat sinirle masanın üzerinde ki biletleri alıp parçalamaya başladı. Hınçla hepsini masanın üzeri savurup kapıyı çarparak odadan çıktı.

Bu an bir kaç kişinin gözünden ilk damlayı akıtmaya yetmişti.

Yüzbaşı Ali Osman da ayaklandı. Kimsenin yüzüne bakmadan kısık sesiyle konuşmuş odadan çıkıp gitmişti.

"İşim var."

"Yaptı mı?"

Dedi Yiğit kendi düşünemezken herkesin ne düşünebildiğini bilmek istiyordu.

"Yapmamıştır olum... Yapmamıştır dimi lan?"

Lütfü masumca gözlerini herkeste gezdirdi. Kimseden ses çıkmadı. Gözünden bir yaş daha aktı gitti.

"Ya yapmışsa?"

Dedi Boğaç. Ya yapmışsa ne olacaktı? Ne yapacaklardı? Nasıl ayağa kalkıcaklardı tekrar?

"Nolucak abi en fazla yıkılırız daha da ayağa kalkamayız..."

İşte ismailim bu sözü herkesi tekrar derin bir sessizliğe itti.

...

Ayaklarımı masanın üzerine keyifle uzatıp elime telefonu aldım.

Bağlantı karargaha bağlandığında ses verdim.

"Alo albayım? Nasılsınız?"

"Kimsin?"

Duyduğum sert sesle biraz dikleşip devam ettim.

"Bir hayranınız diyim siz anlayın."

"Ne istiyorsun?"

"Hayırdır ya sen sanki gergin gibisin. E tabi benim de bunda hem aranıza hain sokmam artı olarak da askerlerinizi esir almam olabilir. Haklısın."

"NE istiyorsun dedim!"

"Sakin ol şampiyon AA daha film yeni başlıyor a yoksa fragmanı sevmedin mi? E ne yapalım el de bu kadar imkan var dimi... Her neyse albay gelgelelim seni rahatsız ettiğim mükemmel konuya. Anlaşma yapalım?"

Ciddiyete büründüğümde karşıdan kısa bir süre ses gelmedi.

" Ne anlaşması? "

" Güzel ilgini çekebildim yani he. Her neyse kısa ve net söylüyorum. Askerini al, askerimi ver? Nasıl fikir ama bence de mükemmel. "

" Askerini al, askerimi ver diyorsun? "

"Aynen öyle bak ben sana iki asker veriyorum ama düşün yani extra paket kimse yapmaz öyle şeyler he değerimi bil."

"Sağlam istiyorum?"

"Şu saatten sonra ne İşgence ne de başka bir şey, hayattalar merak etme."

"Nerede, ne zaman?"

Sessizce gülüp devam ettim.

"Sana yabancı numaradan gelen alanda ortada bağlı olarak istiyorum. Zamanı da 
Sabah olsun. Sabah... 10 suları sana uyarım?"

"Sana nasıl güvencem, pusu kurmadığına yada?"

"Ben sana güveniyorum askerimi almak için sende bana güven askerini almak için."

~Özlemekle Geçmiyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin