Vatan Sana Canım Feda

2.6K 249 53
                                    

Helikopterden dışarıyı izlerken son kez düşüncelerimde göz gezdiriyor her şeyi en arkaya atıyordum.

Zaman kazanma zamanıydı...

Şehitlerin intikamını alma zamanıydı...

Yerde kan bırakmama zamanıydı...

Devir, bizim devrimizdi...

"Komutanım?"

"Efendim?"

"Zor olucak, şehit vericez, belki hepimiz şehit olucaz dimi?"   ismail

Sanki düşüncelerin de bir kusur aramak ister gibi sorduğu soruyla derin bir nefes aldım.

"Beyler, bayanlar açık açık söylüyorum yüzünüze şehit olmaya gidiyoruz...
Yılların intikamını almaya ve şehit olmaya gidiyoruz. Bizim için de intikam almaları için, bizim için de kanımız yerde kalmasın diye gidiyoruz... Nice şehitler gider ve yine nice şehitler onların intikamını almak için gider... Zaman hem intikam alma hem de şehit olma zamanı. "

" Emredersiniz komutanım. "

" Son kez emir veriyorum size hayatta kalmaya çalışın, hayatta bırakmaya çalışın ama sadece kardeşlerimizi."

"Emredersiniz!"

"Helal edin lan hakkınızı."

"Sonun kadar helal olsun komutanım, sonuna kadar."

"Size şehit olmadan önce anlatmam gereken bir gerçek var. Bu planı albayla biz yaptık her şey önceden planlıydı. Çağrılıcaklar, roller, insanlar, timler her şey. Zamanı zamanına gerçekleşti. Ve yine planlı ki biz inşallah şehit olucaz."

"Komutanım, her şeyi biliyordunuz? Bu bölünme meselesinin çünkü bir anda olması pek mümkün değildi." erdem

"Evet. Diğer timdekiler, şehit olmaları erken olan. Beyler ve bayanlar şu bir gerçek ki bu helikopter de ki çoğumuzun arkasında kalan bir şey yok. Kaybedebileceğimiz neredeyse hiç bir şey yok. Biz kendimizi kandırmayalım. Biz öksüzlerdik ve öksüz olarak gidicez. Onların daha zamanları var. Alınmayın sizi bu time aldırdığım için şehitlik her yiğide nasip olmaz. "

" Eyvallah komutanım iyi ki, iyi ki bu timdeyiz. ". Polat

" Asıl benden eyvallah. "

...

" Kurtlar hazır mıyız? "

" Sonuna kadar komutanım, sonuna kadar. ". Zeynep

" Gazamız mübarek olsun o zaman. "

Az sonra kesilmeyecek kurşun sesleri başlıyacak, acı feryatlar duyulacak, intikam alınacak ve geri de sadece adımız kalacaktı. Belki de düşüncelerimin arasına giren kurtulma ihtimalimiz gerçekleşecekti.

"Allah'tan umut kesilmez komutanım, biz emek verelim de gerisi önemli değil."Erdem

"Hayırlısı olsun o zaman."

"Amin amin." &

"Beyler bayanlar o zaman başlıyoruz. Üç dememle...
3!"

Kurşunlar...

"Hi gays, Hi babysss!" ismail

"Olum ölmeden önce yapılacaklara falan mı yazdın!?" polat

"Valla yazdım!" ismail

"Ben de yazdım ama şuan yaparsam Zeren beni keser!"  Zeynep

"Az sonra hepinize sıkıp kendim çatışıcam ona göre bu da benim ölmeden önce ki listem de var!"

~Özlemekle Geçmiyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin