BABA YAPMA!

1.5K 154 69
                                    

"Şevket sen şey yaptın mı?"

Diye bir soru Osman komutandan Özge'ye dik dik bakan Şevket'e gelmişti.

"Çok güzel şey yaptım komutanım."

Şevket gözlerini çekmezken önünde ki manzara tamamen çiğköftesine odaklanmış yiyen bir Özge'ydi.

Her zaman böyle dış dünyadan ayrı bulamazdı onu.

"Oğlum içine düşüceksin !"

Diye bu sefer Lütfü Şevketin kulağına fısıldadı. Şevket anında dikleşip Lütfü'ye döndü.

"Ne alaka lan!"

Diye yükselerek Lütfü' nün kafasına geçirdi.

"Abiğ! Napıyon ya!"

"Kaşınma Lütfü."

Diye masada ona bakan gözlerle bir an göz göze geldi.

"Ne dik dik bakıyorsunuz ya!?"

"Şevketcim. Davetiye ne zaman ulaşır elimize?"

İşte en çok da Osman komutanına alet olmuştu.

Al sana Osman...

"Komutanım demeyin öyle..."

Ortamda eksik Erdem abinin hiç bir şeyden haberi yok ev de sinirini bağırarak atıyordu.

Önüne gelene patlayıp sinirini sindirmeye çalışıyordu ama pek de başarılı olduğu söylenemezdi.

Özge kafasını bir anlık kaldırıp masadakilere baktı. O sırada çenesini Zeren'in parmakları kavrayıp kendi yüzüne çevirdi.

"Afiyet olsun gülüm. Sen onlara bakma. Onlar hayvani bir yapı da yedikleri için gözüne insani olarak farklı gelebilir."

Özge gülümsemekle yetindi.

"Buranın çiğköftesi iyiymiş ya."

"Evet bu arada,  yediğim en iyi çiğköfte, feci bağımlılık yapıyo. İsmail işte çiğköfteci gurmemiz aramış taramış seçmiş seçtirmiş en güzel çiğköfteciye getirmiş bizi, eksik olmasın."

"Tabi ki komutanım, işim bu!"

Diye ağzında çiğköfte olan İsmail atladı. Boğaç onun ensesine vururken uyarı dolu bir sesle konuştu.

"Ağzındakin bir yut ağzındakini, görgüsüz!"

Polat hunharca çiğköfte gömenlere kısa  iğneleyici bir bakış atıp önüne dönerekten hunharca çiğköftesini yemeye devam etti.

"Çiğköfte, anlatmaya gerek yok görüyorsunuz."

Diye bu sefer tekrar İsmail atıldı.

Özge bulunduğu grupta küçük bir tebessüm ederek gözlerini gezdirdi. En son gözleri onu izleyen Şevketin gözlerine kaydı.

Gözleri anında önünde ki çiğköfteyle buluştu. Aklını karıştıracak  iki şey vardı artık.

1-Çiğköfte
2-Çiğköfte yerken bile ona sevgiyle bakan gözler

2.madde çok önemliydi. Her yiğidin harcı değildi.

"Abi bu gün Erdd... Emli bir arkadaşımı gördüm. Anlatamam nasıl değişmiş nasıl değişmiş."

Lütfü boğazın da kalan cümleyi çevirebildiği kadar çevirmiş ama ona bakan kızgın gözlere çare olamamıştı.

O sırada tamamen aklını başından alan çiğköftesiyle Özge bu durumu fark etmemişti bile.

~Özlemekle Geçmiyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin