The World has turned and left me here

714 51 0
                                    

Capitolul 11 – The world has turned and left me here

(Perspectiva lui Katherine)

A trecut o săptămână de la întâlnirea „divină" cu îngerul Castiel. Nu am mai auzit nimic de el. Am încercat să mă axez mai mult pe cazuri şi să nu mă gândesc la sora sau fratele meu malefic pe care nu l-am cunoscut niciodată. Am găsit un caz în South Dakota legat de nişte dispariţii ciudate şi prezenţa unui animal cu descriere ce se potriveşte domeniului nostru.

- Katherine, eşti gata? Trebuie să plecăm acum dacă vrem ca mâine dimineaţă să ajungem în S. Dakota.

- Vin imediat! Strig.

Mă îmbrac într-o rochiţă albă cu flori roşii, o giacă de blugi şi cizme maro. Îmi iau geanta cu arme şi i-o dau lui Dean să o pună alături de celelalte ustensile. Pe drum ascultăm emisiuni radio plictisitoare legate de politică şi divertisment. Într-un final, Dean se plictiseşte şi închide radio-ul. Abia atunci realizez că nu am discutat niciodată despre seara în care ne-am îmbătat şi era să o facem într-o baie. Am avut destule probleme pe cap şi am tot amânat subiectul acesta. Nici nu mai ştiu ce să mai cred.. Îl iubesc sincer pe băiatul acesta, sau vreau doar să experimentez ceva nou?

- De ce te uiţi aşa la mine? (spune el, iar eu îmi dau seama că mă holbam de ceva vreme la el)

- Nu semeni foarte mult cu Sam.

- Te gândeşti la fratele sau sora ta?

- Cum este să ai un frate?

- Ţi se pare că se află lângă mine în acest moment?

Oftez şi mă fac confortabilă pe scaunul din dreapta. Închid ochii şi mă prefac că adorm. Într-un fel, chiar reuşesc să fac asta.

(Perspectiva lui Dean)

Mai am 30 de minute şi ajung la destinaţie. Nu pot să cred că micuţa manipulatoare nu a vorbit încă de incidentul din baie. Nu sunt eu expert în relaţie, dar nu ar trebui să vorbim despre asta sau ceva? Adică totul a fost prea.. intens.. nu se poate să fie de la băutură. Sigur nu mă place, nu simte nimic. Ar fi vorbit despre asta. Vorbeşte despre toate rahaturile. Parchez maşina în faţa unui motel şi o trezesc neglijent pe Katherine.

- Trezirea rază de soare, e timpul să ne cazăm. (strig spre ea cu zâmbetul larg pe buze)

- Oh, Dumnezeule... e 6 dimineaţa!

- Aşa e.. mai bine ne-am duce la o cabană aproape de pădure. Am auzit că poliţia e în drum spre ea.

- Şi unde presupui că ne vom schimba? Adică nu am venit deja costumaţi...

- Hm... aşa e. Ia geanta. Ne vedem la baia motelului în 5 minute.

- Tu ce vei face?

- Voi ţine recepţionera ocupată ca tu să furi o cheie şi să te furişezi cu geanta.

(Perspectiva lui Katherine)

Îmi face cu ochiul şi pleacă. Eu trebuie să fac treaba cea grea cât timp el flirtează cu fiecare fată pe care o vede. Ugh...Nu nu sunt geloasă. Pot şi eu să-mi găsesc un tip cu care să-mi petrec noaptea şi să mă prefac că face parte din rutina zilei. Intru în motel şi iau o cheie la întâmplare. Dean se află incredibil de aproape de recepţioneră. Îi arunc o privire mortală şi fug spre scări. Un tip dă peste mine şi scap geanta din mâna. El mi-o ridică. Mă abţin de la o înjurătură, dar îmi trece imediat după ce-l văd pe tip. Este foarte chipeş, înalt, părul aranjat şi ochi verzi, exact ca a lui Dean.

- Scuză-mă.. mă grăbeam foarte tare să prind autobuzul! Numele meu este Stefan Salvatore, sper că nu te-am rănit!

- Oh, stai liniştit, aproape că mă bucur că s-a întâmplat asta. Numele meu este Katherine.

The Hunter and the HuntressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum