Memento Mori

339 25 0
                                    

Capitolul 55

(Perspectiva lui Katherine)

Prima zi în care vânez iar împreună cu Dean. Prima dimineaţă împreună de când ne-am despărţit în mod oficial. Eu am dormit în camera mea, iar el a ales să doarmă pe hol. Cu toate că i-am zis că am o cameră de oaspeţi goală, el mi-a refuzat oferta. Sunt aproape sigură că nici măcar nu a apucat să doarmă. M-am îmbrăcat cu o preche de blugi albaştri şi un pulover roşu. Afară era destul de frig, iar semnele toameni târzii mă întristau. Când am coborât în bucătărie, Dean tocmai intra de afară, îmbrăcat gros şi cu căciulă pe cap.

- Ce schimbare radicală de vreme! afirmă el, iar eu dau din cap afirmativ.

- Ai mâncat ?

- Da, nu-ţi fă griji pentru mine. Voi pleca cu un caz în Salem.

- Vin şi eu, desigur! Doar nu voiai să mă ţii acasă.

- Dacă doreşti, eşti liberă să vii.

Îmi pregătesc armele şi îmi mai iau o jachetă cu mine, în timp ce Dean îşi împachetează şosete groase şi încă un pulover. Când a devenit aşa de frig ?

- Ce avem acum ?

- E vorba de ea.

Dean îmi arată o poză cu o fată brunetă de 19-20 de ani, proaspăt internată într-un ospiciu din Salem. Articolul de ziar ataşat pozei spune că fata şi-a omorât părinţii şi prezintă dizabilităţi psihice majore. Este un pericol pentru locuitorii oraşului.

- Ce este aşa special la ea? Doar şi-a omorât părinţii.

Dean îmi mai arată un articol.

„Tânăra adolescentă care şi-a ciopârţit familia a fost găsită! Ginevra, adolescenta de 19 ani care şi-a omorât familia într-un mod îngrozitor a fost găsită îngheţată de frig în pădurea din apropierea oraşului. Tânăra va fi testată de cei mai buni psihiatrii din ţară pentru a stabili dacă era în deplinătata facultăţilor mintale atunci când a săvârşit crima. Ginevra şi-a ucis părinţii, răstingnindu-i cu susul în jos pe o cruce satanistă. La capul lor se aflau mai multe animale decapitate, iar pereţii erau scrijeliţi cu semne sataniste. Tânăra studia ştiinţele oculte într-o facultate privată din Salem. Dacă acele cursuri au influenţat-o, facultata riscă închiderea şi sancţiuni enorme. Dacă va fi găsită vinovată, Ginevra va oscila între închisoare pe viaţă şi moarte prin injecţie letală"

- Ştiinţe oculte, zici.

- Am căutat pe internet ritualul ei. Este unul foarte vechi folosit de primii fanatici ai diavolului. Şi ai mai auzit tu de ştiinţe oculte la facultate ?

- Da, adică nu ştiu pe nimeni care să o fi urmat-o, dar am înţeles că se studiază la istorie, sau ceva de genul.

- Simbolurile sunt luate din cărţi sataniste. Asta le învaţă la facultate?

- Acum cred că te bucuri că nu ai făcut una.

- Poate.

Conducem pe ritmul muzicii rock până în Salem.

- Nu m-aş caza la vreun motel de aici nici dacă mă împuşti.

- Dacă avem noroc, poate terminăm până când se lasă seara.

- Ador ospiciul, mint eu, cuprinsă de un frison.

- Şi eu.

Eu şi Dean am intrat pe uşa din spate a ospiciului şi ne-am oprit la camera în care s depozitau îmbrăcăminte.

The Hunter and the HuntressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum