Capitolul 4 - Friend or foe
(La media trailer-ul poveștii)
Când ajungem acasă o iau pe Katherine şi încerc să-i dezinfectez rănile. Pe mâna dreaptă avea o tăietură urâtă pe care am bandajat-o cât pot eu de bine. Kath nici nu tresărea, parcă aparţinea unei alte lumi. I-am dezinfectat rănile după gât şi abdomen. Nu voia să pară slabă, dar simţeam cum tresărea când o atingeam. Încerca să-mi evite privirea. Pe obraz avea o rană urâtă. Când am încercat să o ating a scâncit. Într-un final a căpătat încredere în mine şi m-a lăsat să am grijă de ea.
- Eşti o fată misterioasă, Katherine Pierce.
- Ce te face să spui asta ? (mă fixează cu privirea)
- De când suntem parteneri nu mi-ai povestit nimic despre tine şi despre familia ta. Se pare că aveai nişte treburi neterminate cu demonii.
- Nu credeam că problemele mă vor ajunge din urmă aşa rapid. Probabil că aşa este când eşti vânător. Sentimentele tale nu trebuie să mai conteze. Trebuie să gândeşti pentru toată lumea.
- Nu trebuie să te închizi în tine, Katherine. Moartea tatălui tău e un lucru teribil, îmi dau seama. Dacă nu vorbeşti despre asta, te va vâna până la finalul zilelor.
- De ce să mă deschid în faţa ta, Dean? Tu nu ai făcut-o până acum.
- Sunt pregătit să-ţi răspund a orice întrebare, Kath.
- Unde este tatăl tău, Dean ?
- Nu ştiu. (oftez puţin şi mă uit în jos.) Nu vreau să mă gândesc la asta.
- Este ca şi cum ai ascunde adevărul de tine. Nu trebuie să te minţi singur. Măcar eu fac faţă adevărului.
- Ce adevăr, Katherine? Vrei să spui că tata s-a plictisit de mine şi m-a lăsat singur?
- Nu. Vreau să spun că tatăl tău ţi-a urmat propriul sfat. A considerat că este o meserie prea periculoasă pentru a implica persoanele iubite.
- Tatăl meu a fost partenerul tatălui tău, Katherine! Tata nu ar face asta niciodată!
- Şi uite cum a ajuns! Tatăl meu a murit sub ochii lui John. Crezi că el ar fi vrut să ai aceeaşi soartă? Eşti prea tânăr pentru asta, Dean! La dracu, (izbucneşte în plâns şi se agită). Tu ai pe cineva care sigur ştii că te iubeşte! Îl ai pe John, pe Sam, la dracu chiar şi Jessica simte ceva pentru tine!
Eu rămân fără cuvinte, iar ea pleacă din cameră.
(Din perspectiva lui Katherine)
M-am dus în camera mea. Winchester sau nu, toţi sunt ca o carte deschisă pe care nu o poţi descifra. Dean pur şi simplu nu vede că familia lui îl iubeşte. Ar trebui să se gândească de două ori la asta. Dacă fiecare partener al familiei Winchester este blestemat să moară, eu îmi asum riscul. Dean nu ţine aşa de mult la mine, iar meseria merită orice sacrificiu. Nu mi-a mai rămas nimic care să mă lege de această lume.
Dean ciocăneşte la uşă. Mă calmez puţin, îmi şterg lacrimile îi deschid.
- Doar nu credeai că eşti singura care are nevoie de ajutor cu rănile. (mi-a oferit un zâmbet cuceritor)
I-am zis că o să fiu gata imediat să-i pansez rănile. Aveam nevoie să merg la baie şi să mă spăl pe faţă. Lacrimile erau ca o otravă pentru tenul meu. Mi-am aranjat buclele ciocolatii şi m-am schimbat. Am luat o bluză neagră cu mâneci şi o pereche de blugi albaştri pe picior. Am renunţat la tocurile de 15 pentru nişte balerini comozi albaştri. Am ieşit din cameră şi m-am dus la Dean. El şi-a dat jos tricoul. Mi s-a tăiat respiraţia pentru un moment. Puteam să-i observ corpul său bine lucrat pe care orice fată şi-ar fi dorit să-l atingă. Probabil că orice fată care a fost cu Dean m-ar fi invidiat. Puteam să-i văd şi să-i ating trupul de model. Cred că şi Dean a observat că mă holbam, deoare l-am văzut rânjind pervers. Mi-am revenit din transă şi i-am dezinfectat rănile. Nu a tresărit deloc. Rănile lui nu erau chiar aşa grave.
- Cred că aveai dreptate, Katherine.
- De ce spui asta?
- Fiecare persoană care pleacă din viaţa mea o văd ca şi cum m-ar fi abandonat. Nu-mi dau seama că şi eu fac acelaşi lucru cu alte persoane, şi o fac pentru binele lor. Sam a plecat, tata a plecat şi au făcut-o doar pentru mine. Nu ştiam ce mă făceam dacă mureau de mâna mea. Familia este un lucru prea greu şi valoros pentru a-l risca în această aventură.
M-am emoţionat puţin. Nu l-am mai auzit pe Dean vorbind aşa de înţelept şi făcând o aşa confesiune. Cred că a căpătat încredere în mine.
- Nu ştiam ce meserie avea tata până la 17 ani. Am aflat de ziua mea când l-am urmărit. Credeam că are o iubită secretă. (râd puţin, iar el zâmbeşte). L-am urmărit la o vânătoare şi aproape am fost ucisă de un spirit răzbunător. Tata m-a apărat, dare a fost rănit. L-am îngrijit şi i-am spus că vreau să fac ce face el. Prima dată nu a vrut să mă înveţe, dar i-am demonstrat că pot să fiu foarte convingătoare. A început să mă antreneze şi să fiu una din echipa lui. Eram eu, tata şi încă 4 rude îndepărtate şi prieteni de familie. Am ţinut-o aşa timp de 5 ani. Într-o vânătoare, am pierdut toată echipa. Rămăsesem doar eu şi tata. El a fost marcat şi nu a mai vrut să vâneze cu mine. M-am descurcat de una singură, încercam să-mi văd şi de studii. Tata şi-a găsit un nou partener, pe John. După 2 ani, tata a fost ucis de demonul acela nenorocit. John urmărea un grup de demoni puternici care făceau ravagii şi care posedau doar creaturi supranaturale, fiind foarte greu de ucis. Nu-mi amintesc exact cum l-a omorât. John nu a vrut să-mi spună. A fost alături de mine timp de 3 luni. Mi-a povestit de tine, de Sam şi de tata. Mi-a zis să lupt până la capăt. Mi-a zis că familia are o valoare nemăsurabilă. (deja aveam lacrimi în ochi.)
- Opreşte-te, Katherine. Ai făcut destul efort pe ziua de azi. E primul pas spre împăcare.
- John Winchester m-a învăţat cât de importantă este familia. Dacă familia mea nu mai există, nu vreau să crezi că nici a ta nu mai este.
Dean mă îmbrăţişează călduros. Amândoi respirăm greu.
- Eşti un prieten bun, Dean Winchester. Îţi mulţumesc că ai grijă de mine.
- Pierce, oricât de mult ne-am certa, nu mai eşti doar partenera mea. Eşti o prietenă, iar prietenii au grijă unii de alţii.
CITEȘTI
The Hunter and the Huntress
FanfictionThe Hunter and the Huntress prezintă aventurile vânătorului Dean Winchester şi ale lui Katherine Pierce, două personaje provenite din vieţi total diferite care şi-au unit destinele pentru a lupta împotriva răului. În fiecare capitol este prezentat c...