Prince of Blood

398 27 0
                                    

(Perspectiva lui Dean)

*După un an*

- Ce vrei să mănânci, scumpete?

- Pe tine!

O iau în brațe pe blonda care-mi pregătea cina. Arăta seducător, îmbrăcată cu o rochie fină și scurtă, care să-i pună în valoare toate rotunjimile. Arăta exact așa cum îmi place. Îi mușc umărul, apoi o iau pe sus și o duc în dormitor.

Dimineață când mă trezesc, blonda nu mai era lângă mine. Mhm, trebuia să mă aștept la asta. Îmi fac rutina zilnică, apoi îmi strâng bagajele și plec cu Impala din oraș. E timpul să mă duc în Chicago. Micuțul meu nepot împlinește astăzi un an, iar peste două săptămâni este ziua mea. 28 de ani de singurătate. Nu înțeleg de ce vrea să ne întâlnim tocmai acolo. I-am spus că nu vreau să fiu deranjat în acest sfârșit de săptămână, iar el tot insistă.. Am 10 apeluri nepreluate de la el, dar nu le bag în seamă. De un an țin legătura cu el și mă pune să-i fac treburile murdare, dar este un preț pe care trebuie să-l plătesc. Cu Castiel mai vorbesc din când în când, atunci când nu este ocupat să conducă armata îngerilor. Rafael nu s-a mai întors, iar restul îngerilor au crezut că Lilith chiar l-a omorât. Singurul înger care are abilitățile perfecte de condus este Castiel, așa că eu și Bobby l-am încurajat să preia controlul. Singurul obiectiv pe care Cas îl are de îndeplinit este să-l găsească pe Dumnezeu. Din când în când, acesta mai apare neanunțat în camera mea și mă întreabă cum mă simt. Mi-au spus să iau o pauză și să mă recuperez după marea bătălie, dar eu aveam nevoie să simt adrenalină și să-mi umplu gândurile cu fel de fel de cazuri. Ziua căsăpeam demoni, iar noaptea o petreceam în cluburi. Nu am mai avut un somn ok de un an. Îmi place viața haotică în care trăiesc. M-am obișnuit să fiu singur și să fac totul după bunul meu plac. Tata nu s-a mai întors, iar asta m-a îngrijorat destul de tare. Castiel mi-a spus că tata s-a săturat de vânătoare și de viața haotică pe care a trăit-o, iar sufletul său se odihnește alături de mama în Rai. Da, cine crezi că ar înghiți o asemenea poveste tâmpită? Lilith l-a omorât pe tata, iar eu am distrus-o pe nenorocită. Dacă tata este în Rai sau în Iad, asta e partea a doua pe care nu mă privește. Aș fi putut vorbi cu Cas ca să-l aducă înapoi, dar știu că tata dorește ca ce e mort să rămână mort. Dispariția tatălui meu nu m-a distrus, așa cum credeam că o să se întâmple, ci m-a făcut mai puternic. Acum îi mulțumesc că a fugit de mine în ultima parte a vieții sale și că niciodată nu m-a văzut mai mult decât un soldat.

- Melancolic, Dean?

- La dracu, de ce căcat de furișezi așa în mașina mea? Ți-am zis să nu mai faci asta nciodată! țip la Crowley.

- Ți-am zis că treaba este urgentă și că nu pot să aștept până vezi puiul de om.

- Nu e un pui de om ci nepotul meu. Iar dacă te apropii de el, sau de fratele meu de jupoi de viu, apoi îți ard oasele.

- Ok, nu credeam că putem să devenim prieteni într-un an.

- Ce ai pentru mine? spun după ce oftez.

- Așa te vreau, zâmbește el diavolește.

Eu și Crowley am ținut legătura în tot acest timp, pentru a curăța Iadul. Mai bine zis, eu sunt cel care torturează demonii pe care Crowley mi-i aduce. Șocant, nu? Cum se poate ca sfântul Dean Winchester să tortureze pentru Crowley în Iad? Ei bine, am nevoie de un job și în plus, nu fac asta din plăcere (uneori o fac) ci din obligație pentru demon. După ce fata a murit, l-am rugat pe Crowley să-mi șteargă memoria în schimbul serviciilor mele non-stop. Toate amintirile mele legate de ea s-au dus, iar tot ce știu despre ea este că a fost partenera mea care a murit și într-o oarecare măsură a fost vina mea. La ce să mă aștept? Winchester vine la pachet cu moartea, iar amândoi trebuia să știm în ce ne băgăm. Nu-mi aduc aminte nimic despre ea, iar toate cazurile în care am fost însoțit nu mi le pot aminti decât vag.

Crowley și cu mine ne aflam acum într-o cameră de tortură a Iadului. Am trecut pe aici de atât de multe ori, încât știu fiecare colțișor al încăperii cu ochii închiși. Camera este murdară, văruită cu litrii de sânge de toate culorile, care s-a uscat și oferă un miros respingător. Măsuța pe care se aflau obiectele de tortură (sare, apă sfințită, lame și cuțite, seringi, etc) se afla mereu în același loc, iar instrumentele mortale erau așezate în ordine, sugerând profesionalismul. Crowley este cel care m-a învățat cum să torturez diferite creaturi. Nu a fost greu de învățat, deoarece Regele Iadului mi-a spus că am un talent special. Am ajuns să-l cred. Pe masa de tortură se afla Stefan Salvatore, vechiul meu prieten. Îmi va face al naibii de multă plăcere să-l torturez. Acesta râde cu poftă când mă vede. Crowley se refugiază într-un colț și ne privește satisfăcut. Am impresia că suntem la un show tv, iar el este sponsorul pe care trebuie să-l distrăm.

- Parcă erai demon.

- Ați înghițit atât de multe minciuni pe care vi le-am spus încât și dacă ziceam că sunt unicorn, voi m-ați fi crezut, răspunde el.

- Acum e vremea judecății, îi spun eu dur.

- Tu mă vei tortura pe mine? Te rog, ești făcut din pluș. Nu puteai să o faci chiar tu? îi spune lui Crowley.

Mai întâi iau patru seringi cu sânge de mort, pe care i le înfig în membre, iar acesta paralizează. Îl stropesc cu apă sfințită pe tot corpul, iar carnea după el sfârâie. El țipă cu toată puterea, dar nimeni nu este aici să te ajute, vampirașule. Iau verbină și i-o bag pe gât, iar acesta sfârâie și sângerează puternic. Îmi scot sabia și îi tai picioarele, deoarece a încercat să mă lovească cu ele. Se pare că nu i-am administat suficient sânge de mort. Chiar dacă îi venea să sară pe pereți de durere, nu putea să scoată un sunet din cauza verbinei care-i topea gâtul pe interior. Nu meriți să-mi pierd timpul cu tine, spun dur, apoi îl decapitez. Crowley se ridică și pocnește din degete, iar cadavrul și tot sângele dispare după masă.

- De ce m-ai pus să fac asta? Doar nu ai obținut nimic de la el.

- Știu, Dean. A fost un cadou pentru tine, ca semn al recunoștinței pentru toată treaba bine făcută. Sunt mândru de tine, omulețule. Ai sânge rece în tine. Poate cine știe.. există un demon nedescoperit care zace în tine.

Nimeni nu mi-a mai spus că are încredere în mine, dar nu mă bucură că el îmi spune toate aceste cuvinte. Fiul lui Crowley nu a fost suficient de rău, iar Lilith a fost prea malefică. Eu să fiu perfect pentru Crowley? neah. Într-un singur lucru a avut el dreptate: mi-a plăcut al dracului de mult să-l torturez și ucid pe Stefan.

The Hunter and the HuntressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum