Capitolul 36.
(Perspectiva lui Katherine)
Nu știu de ce mă pierd mereu în preajma lui și de ce acționez așa impulsiv. Când sunt lângă el, creierul meu nu mai funcționează așa cum trebuie. Eu l-am sărutat, deși el nu mai este conștient de relația noastră din trecut, iar eu nu am făcut decât să-i reamintesc că o parte din el este ștearsă. Îl urăsc pentru că a făcut asta, dar îl și înțeleg. A făcut asta pentru mine, ca să nu ajungă să mă urască într-un final. M-am pierdut în ochii lui verzi ca de smarald și în atingerile sale grijulii. Dean Winchester nu are niciodată grijă de sentimentele unei fete. Sărutul a fost cel mai inocent și mai liniștit pe care l-am avut în întreaga mea viață. În timpul sărutului mi-am dat seama că nu l-am uitat niciodată și că mereu va face parte din inima mea. La dracu, vreau să fie ultimul bărbat din viața mea. Dacă l-ai cunoaște pe Dean Winchester, nu ți-ar mai trebui alt bărbat. Respirația mea devine din ce în ce mai accelerată și nu o pot controla. În preajma lui nu mă pot controla niciodată. El se desprinde din sărut și mă fixează cu privirea, iar degetul său îmi mângâie obrazul. La dracu, Winchester! Te vreau acum. Poate că mă privește cu milă, poate crede că trăiesc în trecut, sau poate mă vede slabă, slabă în fața lui, ca o cârpă pe care o poate folosi. Nu, l-aș distruge dacă m-ar răni, iar el nu ar face-o niciodată.
- De ce îmi faci asta? mă întreabă el în șoaptă
- Să-ți fac ce? răspund în timp ce-mi fixam privirea pe buzele sale, în timp ce ale mele erau amorțite de mușcătura lui. Abia acum îmi dau seama că ele erau roșii de sânge, iar asta e doar opera lui. Un zâmbet mi se ivește în colțul gurii. Ești doar al meu, Winchester!
- Asta! îmi răspunde cu o nervozitate în glas și se lipește cu corpul său de al meu, mâinile sale fiind încolăcite pe șoldurile mele, iar buzele sale mușcându-le iar pe ale mele.
Nu l-am pierdut niciodată, îmi spune conștiința. Dean Winchester e al meu și va fi mereu. Îi arunc tricoul și blugii, iar el rămâne surprins de agilitatea mea. Am devenit profesionistă. Corpul său era medicamentul meu pentru toate rănile. Îi fac semn că sunt bine și că rana nu mă mai doare, așa că îmi rupe bluza și colanții. Sper că eu și Jess ne potrivim la măsura hainelor. Doar lenjeria intimă de mai desparte, iar amândoi ducem un război al dominării. Săruturile se adâncesc din ce în ce mai mult, iar aerul pe care îl respirăm se rarefiază. E ca și cum am vrea să ne ucidem unul pe altul. Îmi este destul de greu să-l domin atunci când el este deasupra mea și mă presează cu corpul său bine lucrat. Îmi înfig unghiile în spatele său perfect pe care iubesc să-l ating, iar el geme zgomotos, simțindu-i zâmbetul pe gâtul meu. Îmi mușcă umerii și îmi sărută fiecare părticică a corpului. Îl iubesc. Îl iau prin surprindere și preiau controlul situației, răsucindu-mă cu viteza luminii, acum el fiind sub mine. Dean Winchester nu este dominatorul suprem. Îmi ridic sprânceana în semn de satisfacție și îl asaltez cu săruturi peste toate cicatricile și rănile de pe piept și abdomen. Îi simt corpul cum se relaxează sub săruturile mele, iar mâinile sale se joacă în buclele mele. Acum vine partea cea mai bună. Mâinile sale coboară până la fesele mele și își înfige degetele în ele, eu fiind învăluită de plăcere. Acum, lenjeria intimă a dispărut complet, iar el își efectuează mișcările du-te vino, care-mi provoacă atât de multă plăcere. Îl mângâi pe spate, iar mâna mi se murdărește de mici picături de sânge provenite din zgârieturile mele cu unghiile. Dacă el mă mușcă, eu de ce să nu-l zgârii? Astea sunt semnăturile noastre. Partea care-mi place cel mai mult este că eu mă vindec mai repede decât el. Buza deja mi s-a vindecat, iar sângele de pe ea a dispărut. Am câteva semne pe umăr, dar și ele se vor vindeca în 1-2 zile. De data aceasta nu am făcut-o de mai multe ori, pentru că am fi putut continua până la ivirea zorilor, iar Jess și Sam ar fi fost stânjeniți. În plus, nu vreau ca ei să pună întrebări legate de noi.
(Perspectiva lui Dean)
Telefonul care suna pe noptieră mă trezește din dulcele somn. Sam mi-a dat un mesaj cum că într-o oră o să ajungă acasă. Îi răspun cu un ok, apoi las telefonul pe noptieră și îi mângâi părul lui Katherine, care dormea pe mine. Diavolița asta știe să se folosească de un bărbat în ultimul hal. Știe ce vrea, știe de ce are nevoie și știe ce să ofere. Iubesc asta la ea. Vreau să mă ridic, dar corpul ei gol și lipit de al meu nu mă lasă. Înțeleg că sunt bun la pat, dar nu și că aș putea să fiu un pat. Încerc să o dezlipesc de mine, dar se trezește imediat.
- Unde crezi că te duci? spune ea aruncând o privire perversă, care nu mă face decât să-i mușc iar buza
- Asta primești pentru că m-ai folosit pe post de pat. Sam mi-a dat mesaj, iar într-o oră vine acasă.
- Putem să facem multe într-o oră, îmi răspunde cu aceeași privire perversă.
- Chiar vrei să ne găsească așa? Nu uita că suntem în sufragerie.
Katherine aruncă o privire la poziția noastră și dă din cap nepăsătoare. Adevărul este că nu eram nici măcar înveliți. Îmi mai oferă câteva săruturi și mângâieri, apoi amândoi ne ridicăm din cap și începem să facem curat. Îmi iau niște boxeri, iar Katherine îmi aruncă și un tricou alb
- Dacă te vor vedea la bustul gol își vor da seama că ceva s-a întâmplat, spune ea.
Katherine se duce în camera lui Jess ca să-și găsească altă haine, iar eu o urmez. Iubita mea nu are nicio problemă cu umblatul în casă doar în lenjerie intimă. Toate hainele lui Jess îi sunt mari și largi, din cauză că Jessica a fost însărcinată și a luat câteva kilograme în plus. După ce o ajut și eu (chiar dacă la început am râs de ce fel îi veneau) găsim un tricou și o pereche de boxeri pe măsura ei. Am găsit și o lenjerie intimă foarte sexy. Se pare că Sam și soția lui nu au o viață de noapte plictisitoare.
- Pune dracu alea înapoi! îmi zice Katherine dezgustată.
- Cred că-ți voi cumpăra și ție așa ceva. (ea îmi aruncă o privire urâtă) Sau nu.
- Ce îmi vei lua de ziua mea? mă întreabă punându-și brațele în jurul gâtului meu
- Ce îmi vei lua tu mie? o întreb cuprinzându-i talia.
Își apropie gura de a mea și mă sărută scurt. Eu o apuc de fund și o salt în sus, iar picioarele ei se încolăcesc în jurul taliei mele. Mă deplasez până în camera de oaspeți și încui ușa. Nici Sam nu mă poate face să renunț la ea.
(Perspectiva lui Katherine)
Dimineață mă trezesc din cauză că am uitat să închid draperiile. Mă ridic buimacă, ciufulită și fără chef de a mă mai trezi vreodată. Dean Winchester doarme lângă mine, ținându-și mâna pe talia mea.
- Bună dimineața! îi șoptesc eu.
- Deja e dimineață? spune el somnoros.
- Da. Eu trebuie să plec și să fac un duș. Ne vedem jos?
- Da... nu. De ce pleci?
- Poate că Sam și Jessica nu s-au trezit și ..
- Nu mă interesează. El se cuibărește la loc în pat, iar eu mă târăsc până la ușă. Simt două mâini care se joacă în părul meu și un zâmbet imprimat pe gâtul meu. Mă întorc, și îl văd pe Dean care avea pregătite bandaje.
- Pentru ce-s astea?
- Le spunem că ești în camera mea ca să te bandajez.
- Dar nu mai am nevoie...
- Ei nu știu asta. În plus, cred că am nevoie de un plasture sau ceva. Mă ustură spatele îngrozitor.
Eu chicotesc și îl așez pe pat. El se poziționează pe burtă, întins, iar eu mă așez pe fundul lui. Dean surâde și sigur are o privire perversă. Îmi tor puțină cremă în mână, apoi i-o aplic pe spatele zgâriat. E ca și cum s-ar fi bătut pe viață și pe moarte cu o pisică. Mă uit mai atent pe ceafa lui și zăresc un semn pe care acesta nu l-a avut seara trecută.
CITEȘTI
The Hunter and the Huntress
FanfictionThe Hunter and the Huntress prezintă aventurile vânătorului Dean Winchester şi ale lui Katherine Pierce, două personaje provenite din vieţi total diferite care şi-au unit destinele pentru a lupta împotriva răului. În fiecare capitol este prezentat c...