(Capitol surpriză din perspectiva lui Crowley)
*Flashback - 500 years ago*
- Dacă nu vrei să faci asta, atunci eşti liber să pleci din casa mea!
- Sunt liber să plec? Doamne ajută!
- Nu mai pronunţa cuvântul ăsta în faţa mea!!!!
- Eu plec! Nu am ce să fac cu tine. Am încercat, m-am dus peste tot, dar nu se mai poate! Nu e vina mea că ai doar cucuri în cap şi că eşti un laş! Cine crezi că te va ajuta, dacă nici în Dumnezeu nu crezi?
- Dispari, idiotule! Nu vreau să te mai văd vreodată! Te îndoieşti de mine, de propriul tău tată! Eu vreau să-ţi las moştenire lumea, iar tu doar te plângi! Puteam să te vând aşa cum a făcut mama!
- Mama mea nu a vrut să stea cu tine pentru că eşti un monstru! Ai omorât-o!
- Nu-mi vorbi mie de curva aia! A venit la uşa mea şi mi-a spus că vrea bani de întreţire şi căsătorie! Apoi te-a lăsat să am grijă de tine şi a fugit. Nu-mi vorbi tu mie de maicăta!
- Vrei să-mi laşi moştenire? Ce mai exact? Nu faci decât să furi, să mă baţi şi să ţipi, iar când ceva merge prost toate se sparg în capul meu! Nu te mai suport!
- Tu nu mă suporţi, prostule? Puteam să te las pe străzi, dar te-am luat sub aripa mea protectoare. Pleacă din casa mea, dracule împieliţat! Nu meriţi nimic. Dispari din ochii mei!Gavin se încruntă la mine, îşi ia haina ponosită şi pleacă.
- Ştii care-i partea cea mai bună? Bine că nu-ţi ştiu numele de familie, Fergus. Nu aş vrea niciodată să-ţi port numele. Ai fost un orfan, ai avut şansa să oferi o altă soartă copilului tău, dar tu ai ales să te răzbuni pe mine.Trânteşte uşa colibei şi îl văd pe geam cum se îndepărtează. Copil prost, nu va rezista nici 2 zile fără mine. El nu ştie cum este viaţa, nu ştie cât de rea este lumea. Dacă nu are încredere în mine, dacă nu mă recunoaşte şi nu mă respectă ca un tată, atunci să nu mai calce în casa mea!
*200 years later*
În câteva clipe totul va fi pregătit, iar luna plină va ajunge în dreptul altarului. Am făcut toate semnele oculte şi l-am aranjat exact cum trebuie, i-am pus firul de păr şi am rostit toate vrăjile. Din clipă în clipă, el va fi prezent şi-mi va vedea ascensiunea. Niciun demon de răscruce nu a mai făcut astfel de vrăji. Niciun demon nu ştie vrăjitorie mai bine ca mine. Toţi cavalerii iadului mi se vor închina, mie! Luna este la poziţia perfectă. Unde eşti? Unde eşti să-mi spui acum că mi-am pierdut timpul degeaba?
- Fergus, aud o voce groasă care mă strigă pe adevăratul şi insuportabilul meu nume. Mă întorc furios, gata să spulber creatura care îndrăzneşte să-mi spună pe nume. În locul lui văd un tânăr de 22-25 de ani, într-un costum vechi.
- G...Gavin? Tu eşti?
- Aş fi vrut să nu fiu, tată Fergus.
- Numele meu e Crowley şi te-am chemat să-ţi arăt ce am făcut în lipsa ta.
- În lipsa mea? M-ai lăsat să mor! Ştiai de supranatural şi de tot ce mă va aştepta şi nu mi-ai spus nimic!
- Te-am vegheat idiotule, exact cum am putut! Era mai bine aşa. Dacă nu mureai atunci, nu aş mai fi ajuns aici. Nu te-aş mai fi putut readuce în această postură. Nu vezi? Au trecut 200 de ani şi arăţi la fel de tânăr! Te voi aduce la o formă umană şi vom conduce lumea împreună, Gavin.
- Numele meu este Edward. Nimeni nu-mi spune Gavin. Sunt o fantomă, iar tu un demon. Trebuia să mă aştept la asta. Am auzit de Crowley, un demon la răscruce care s-a ridicat din nimic şi a ajuns conducător în Iad. Nu m-am gândit niciodată că tu vei fi acel tiran.
- Edward? Ce nume este ăsta? Pentru mine vei fi mereu Gavin!
- Iar tu vei fi Fergus! Cât timp crezi că te va ţine înşelătoria asta? Iadul este plin de creaturi oribile. Toţi îţi vor vrea capul. Tată, încă te poţi îndrepta. Hai cu mine...
- Vrei să... mor?
- Vreau să ai pace.
- Pacea o voi avea când voi conduce Iadul alături de tine. Îţi ofer nemurire şi un regat, Ga.. Edward.
- Nu le vreau. Eu nu pot să fiu un tiran ca tine.
- Copil prost !! Iar dai cu piciorul unei oportunităţi! Cu ce am greşit când te-am crescut?
- Cu tot. Păstrează regatul. Ai ales Iadul în locul fiului tău. Să nu mă mai chemi niciodată, pentru că nu voi veni.
- Oh da? Tu vei veni la mine!Într-o seringă mi-am recoltat sângele meu de demon. Cu această seringă l-am injectat de Gavin. Sângele meu avea să-l aducă la viaţă pe băiat şi să dea naştere unei noi specii: oameni cu sânge de demon, oameni speciali, cu puteri supranaturale şi abilităţi noi şi.... răi. Chiar dacă Gavin nu vrea să mi se alăture, sângele care l-a readus la viaţă îl va îndrepta spre mine. Îl va face malefic.
L-am educat spunându-i că Dumnezeu nu există şi să facă întocmai cum sunt eu. La cea mai mică greşeală l-am pedepsit cu violenţa ca să fiu sigur că iese bărbat din el şi că nu mă chinui degeaba. Am studiat fenomenele supranaturale şi am constatat că demonii sunt exact creaturile perfecte, care fac ce vor, când vor şi conduc o lume: Iadul. Am fost ambiţios şi am cunoştiinţe în vrăjitorie care mă vor ajuta să-mi ating ţelul. Am învăţat cum să invoc un demon şi care sunt tipurile de demoni; demonul căpetenie este conducătorul care este nemuritor (dar nu indestructibil) care conduce Iadul şi este cel mai puternic demon. Mai sunt demonii de rând, care umblă pe pământ, posedă oameni, trăiesc în Iad. Demonii "dread doctors" care se ocupă cu torturatul sufletelor şi sunt puternici; cavalerii iadului sunt primii şi cei mai puternici demoni, dar rar doresc să conducă Iadul. Ei prefer să critice sau să se trezească când are loc un eveniment biblic ce implică îngerii. Mai sunt multe tipuri, dar cel care-mi este la îndemână este demonul de răscruce. Poate să fie chemat la o răscruce de drumuri şi împlineşte o dorinţă în schimbul sufletului. După ce-ţi ia sufletul, mai ai doar 10 ani de trăit. Neştiutorii cer bani, faimă, iubire. Eu am cerut să fac parte din această categorie. Am trecut prin toate acestea cât timp Gavin muncea toată ziua pentru o pâine. Nu că-ţi vine să-l baţi?* now *
Idiotul a preferat să plece, să moară, să trăiască printre oameni decât să fie cu mine. Cum am putut eu să creez aşa ceva? Sunt cel mai dezamăgit tată din istorie, iar partea cea mai proastă este că nu am avut parte decât de extreme. Gavin a fost un căţel prost, iar Lilith a fost tot ce mi-am dorit de la viaţă. Nu am ştiut niciodată ce s-a ales de Gavin, dar ştiam că a procreat. Castiel, unul dintre războinicii cerului mi-a spus că un demon din regatul meu va vrea să distrugă lumea, va porni un război cu îngerii. Acela va fi pe jumătate om. Când am auzit, am crezut că Gavin va fi acela. Din păcate, căutările m-au condus la Lilith, o fetiţă ce nu lăsa în urmă decât cadavre. O fetiţă ce a fost abandonată, condamnată şi neînţeleasă. Era copilul perfect. Era fiica mea. Din păcate, ambiţia ei i-a întunecat gândirea şi s-a întors împotriva mea, împotriva celui care a crescut-o. Sunt blestemat, este preţul pe care-l plătesc pentru toate înşelătoriile mele. Katherine Pierce este ultima din urmaşii lui Gavin şi surprinzător a devenit vânător. Ea trebuia să fie cea antrenată de mine. Am renunţat la obsesia mea şi am lăsat-o în Purgatoriu după ce a murit. Am ignorat-o şi am pedepist-o pentru soarta lui Lilith. Cu toate că m-a trădat, eu tot ţin la ea.
Acum, mai interesat sunt de Dean Winchester şi de cât de departe poate să meargă cu vânătoarea sa de monşti. Oare va da înapoi, sau se va adânci în supranatural? Am văzut ce multă plăcere i-a făcut să tortureze pentru mine. Îi place sângele, îi place să fie puternic. Castiel spune că el este cel fără de păcat, însă nu-mi amintesc ca un sfânt să aibe o latură aşa neagră. Chiar dacă aş sta departe de el, Dean îşi va găsi drumul înapoi în Iad.- Domnule?
- De ce căcat mă întrerupi, Carl?
- Numele meu e
- Carl, ştiu. Ce vrei?
- Am primit un semnal de la un nou half blood.
- Ce? Altul? Katherine Pierce e însărcinată?
- Nu. Semnele nu coincid. Al doilea vine spre noi..
- Ce căcat zici, prostule? Ţi se pare ţie că poţi ajunge în Iad cu maşina? Cum să vină spre noi?
- Nu ştiu..
- Idiotule! Trebuie să le fac pe toate singur!
Îmi iau sabia furată în luptă de la un înger şi îi tai capul demonului incompetent care habar nu are cum se foloseşte tehnologia. Ce pot să spun? Mereu am fost modern, iar oamenii au minţi mai strălucite decât demonii.
- Dacă vrei să faci o treabă, trebuie să o faci singur.
- Aşa este, Fergus!
CITEȘTI
The Hunter and the Huntress
FanfictionThe Hunter and the Huntress prezintă aventurile vânătorului Dean Winchester şi ale lui Katherine Pierce, două personaje provenite din vieţi total diferite care şi-au unit destinele pentru a lupta împotriva răului. În fiecare capitol este prezentat c...