Angel Heart

549 37 0
                                    

(Un capitol din perspectiva lui Castiel)

Să călătoreşti ca un om nu este la fel de rău cum mi-au spus fraţii mei. Este chiar plăcut să mergi şi să priveşti toate minunăţiile de pe acest pământ. Nu am mai fost pe această planetă de 200 de ani şi într-un fel mi-a lipsit. Este păcat să nu cunoşti aceste fiinţe pe care tatăl meu le-a realizat, dar sunt şi o ispită pentru noi, îngerii, deoarece ne fac să credem că pe ei Dumnezeu îi iubeşte mai mult. Înafară de arhangheli, nimeni nu l-a văzut pe Dumnezeu în adevărata sa formă, iar asta îi neliniştea pe Bobby şi John, noii mei prieteni. Mi-au spus că nu sunt altceva decât un soldat şi că trebuie să fac ceva, să schimb regimul nostru din Rai. Arhanghelul Rafael a preluat conducerea Cerului, după ce Dumnezeu a plecat. Nimeni nu ne-a spus de ce, ci doar că a plecat. Am venit aici pe pământ mai mult ca să îl găsesc şi să-l aduc acasă. Îngerii doresc Războiul, deoarece noi suntem soldaţi şi cel mai bine ştim să ne luptăm. Fără Dumnezeu, Raiul este corupt. Toţi îngerii se luptă pentru putere, iar singura cale din a linişti pe moment lucrurile au fost ca un arhanghel să preia conducerea. Sigur, acum s-au format tabere pro şi contra lui Rafael, iar cei neutri sunt omorâţi. Fraţii şi surorile mele se împuţinează pe zi ce trece din cauza puterii. Rafael crede că oamenii sunt nişte mici insecte şi că demonii sunt principala noastră ameninţare. Ei trebuie exterminaţi cu orice preţ, chiar dacă asta ar ucide capodopera tatălui meu. Fără Dumnezeu, oamenii au devenit din ce în ce mai răi. Îngerii spun că demonii au corupt această lume şi că singura lor şansă de a deveni puri este prin moarte. Am ajuns să urăsc Raiul. Nu mai este acasă pentru mine. Eu m-am oferit să vin aici pe Pământ pentru a-l proteja pe Dean Winchester până va avea loc Marele Război. Nu pot pleca pe pământ fără să anunţ pe cineva care este scopul vizitei mele. Rafael m-a lăsat, iar asta mi-a luminat aura. Am o şansă să salvez lucrurile! Am ajuns aici pe pământ şi am posedat un tânăr credincios aflat pe patul de moarte. Acesta m-a acceptat şi mi-am început căutarea lui Dumnezeu. Tradiţia spune că un îngeri îi va simţi prezenţa tatălui, dar eu nu am simţit nimic până acum. Sunt pe pământ de 27 de ani, de când s-a născut Dean. M-am obişnuit cu toate obiceiurile umane şi am început să iubesc să trăiesc printre ei. Bineînţeles că au şi părţi rele, dar asta înseamnă imperfecţiunea, iar pentru mine e mai bună decât Raiul. Încă îl caut pe Dumnezeu şi mă rog Lui să mă ajute, să nu-mi pierd speranţa. I-am cunoscut pe John şi Bobby, după ce am aflat că cercetează Poarta Iadului. Am ştiut că atunci este momentul să mă arăt lor. I-a luat cu mine în ascunzătoarea mea secretă din Rai. A fost riscant să duc nişte muritori în Rai, mai ales că trebuiau să rămână ascunşi. Câteva săptămâni planul meu a funcţionat, dar minciun are picioare scurte şi în Rai. A trebuit să plec cu ei şi să ne căutăm cercetările pe Pământ. John şi Bobby cred că eu sunt doar un paznic pentru Dean şi o sursă de informaţii. M-am chinuit puţin până m-am apropiat de ei. Ei doi sunt vânători care ucid demoni şi alte creaturi supranaturale malefice, ce ameninţă binele şi viaţa oamenilor. Au văzut cele mai îngrozitoare lucruri din lume, iar existenţa îngerilor li s-a părut de natură SF. Cu timpul, le-am arătat că există şi îngeri cărora le pasă de oameni. Cel mai greu de convins mi se pare Dean, misiunea mea. Când i-am cunoscut pe cei doi mi-am impus să fiu mai dur, deoarece duritatea intimidează oamenii. Lui Rafael nu i-ar plăcea dacă oamenii s-ar crede superiori îngerilor. Cei doi m-au atacat şi m-au jignit pe mine şi pe familia mea în toate modurile, dar nu le puteam face nimic deoarece au în mare parte dreptate. Aşa multe dezastre, iar noi nu i-am ajutat cu nimic! Dacă vreau să salvez umanitatea, trebuie să ucid omul pe jumătate demon, aşa că toată atenţia mea a fost axată pe Katherine Pierce. Ea arăta foarte bine, un corp perfect lucrat, mereu aranjată şi cu o personalitate puternică. Ea este exact stilul de fată rea de care am tot auzit. 
Nu mă mir că este pe jumătate demon. Dacă nu ar fi, asta nu ar mai face-o Katherine 
Pierce. Cu toate că are răutatea în sânge, nu ea este cea care se va alia cu demonii.  Familia Pierce se trage din Crowley, regele Iadului, un demon de răscruce foarte şiret şi puternic. Nu m-am întâlnit niciodată cu el, deoarece nu a fost nevoie şi în plus, Iadul trece printr-o perioadă la fel de grea ca Raiul. Crowley nu-şi doreşte războiul, deoarece şi-ai pierde Regatul, iar acum este echilibrul perfect între marile puteri. Cei care nu-l agreează pe Crowley sunt cei mai puternici demoni şi Cavalerii Iadului, care sunt cei mai bătrâni. Crowley şi-a omorât toţi descendenţii până la Katherine Pierce. El e a aflat că ea nu va conduce demonii la luptă, ci sora ei. Toţi am căutat-o pe tot globul şi nu am găsit absolut nimic. Singura opţiune pe care o avem este Iadul. Probabil că demonii au găsit-o înaintea noastră şi asta nu e de bine. Poate că ei deja o antrenează şi dacă e aşa va fi şi mai greu de doborât. Chiar dacă lui Katherine nu-i va plăcea asta, va trebui să înveţe să-şi folosească puterile. Este la fel de puternică ca şi sora sa. Cum să fac eu să-i câştig încrederea lui Dean? Evident nu dă 2 bani pe mine şi nici nu mă ascultă. Sper că planul meu va reuşi altfel,vorba lui, am pus-o.

The Hunter and the HuntressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum