Capitolul 26 - All Hell Breaks Loose
(Perspectiva lui Dean)
Katherine îmi povesteşte prin ce a trecut în Iad, iar eu mă încrunt prosteşte la ea ca şi cum nu aş crede ce îmi tot spune.
- Dean, eşti măcar atent la ce spun eu? strigă ea puţin irascibilă
- Nu, nu mă interesează faptul că Apocalipsa vine... nu am nici o treabă cu asta, spun sarcastic.
- Uite, nu ştiu cum am făcut ce am făcut, dar cred că puterile mele speciale ne pot ajuta. Lilith s-a simţit intimidată de ele. Scorpia aia este rea, dar poate să fie învinsă.
- Eşti sigură? Ai stat doar o zi cu ea. Mă gândeam c-o pui la suflet.
- Nu râde, Dean. Este exact cum mă aşteptam. O târfă demonică cu un trecut sinistru care vrea să se răzbune pe lume, deoarece nu o înţelege.
- Îmi sună cunoscut, zic eu.
- Ce ? ţipă ea spre mine
- Nu, nu mă refer la tine, ci la fosta mea prietenă.
Katherine mă priveşte confuză, apoi Castiel rupe tăcerea:
- Dacă Lilith e pregătită de război, aşa trebuie să fim şi noi. Nu pot să mai amân. Trebuie să-i spui lui Rafael tot.
- Ce să-mi spui?
Arhanghelul Rafael a apărut în camera noastră, costumat ca un adolescent brunet, destul de bine făcut. Mă aşteptam să apară sub forma unei matahale gigantice care ar băga frica în tot ce mişcă.
- Rafael, îl salută plin de respect Cas.
- Nu voi sta în cameră cu un demon, spune el spre Katherine.
Ea se înfurie, dar Castiel o scoate din încăpere pentru a nu face ceva ce ar regreta după.
- Dean. Arăţi bine
- Măcar sunt în corpul meu original, spun eu plictisit.
- Dacă aş fi venit în forma mea originală, aş fi ras statul de pe faţa pământului.
- Te mai umfli mult în pene?
El se încruntă, iar Castiel intră iar în cameră, de data aceasta fără Katherine. Castiel începe să-i povestească despre faptul că am găsit-o pe Lilith în Iad şi că armata este pregătită de luptă. Nu a spus nimic despre Purgatoriu şi asta mă bucură puţin. Fulgul ăsta nu merită să ştie tot. Ascultă cu mare atenţie, ca şi cum cuvintele lui Castiel chiar ar conta pentru el. Singurul lucru pe care l-a înţeles Rafael este război şi armata pregătită. Normal, doar asta îşi dorea. Uitându-mă la el, îmi vine să-l iau la pumni, să-i pun o bombă şi să o trimit în Iad.
- Ei bine, aţi eşuat, spune el. Se pare că vei fi nevoit să lupţi până la urmă, Dino.
- Nu, nu trebuie. Şi dacă voi lupta, o voi face pentru omenire.
- Omenire, ce îţi pasă de ea? spune el plictisit. Tu vei supravieţui pentru că eşti cu noi. Ce-ţi mai pasă de restul?
- Îmi pasă, pentru că sunt familia mea! spun eu enervat. Mutaţi-vă disputa pe altă planetă şi lăsaţi-ne în pace.
- Mă tem că este imposibil.
- O voi ucide pe Lilith, şi astfel războiul nu se va întâmpla.
- Lilith are puteri mai mari decât ţi-ai putea imagina. Te va omorî în jumătate de secundă dacă te duci singur la ea.
- Pe mine m-ar omorî, dar nu şi pe sora ei.
CITEȘTI
The Hunter and the Huntress
Hayran KurguThe Hunter and the Huntress prezintă aventurile vânătorului Dean Winchester şi ale lui Katherine Pierce, două personaje provenite din vieţi total diferite care şi-au unit destinele pentru a lupta împotriva răului. În fiecare capitol este prezentat c...