Sister's Keeper

480 32 0
                                    

- Bună surioară! mă salută ea când ajunge în dreptul meu şi a lui John.  

Se uită la noi, apoi le comandă demonilor să se retragă şi să-l ia şi pe John cu ei. Eu protestez imediar, dar ea mă asigură că îl vor trata bine pe John. El îmi spune că poate avea grijă singur de el. 

- John.. nu te pot lăsa să pleci! îi spun eu între patru ochi. 

- Ştiu cum să ajung până la Castiel. Lasă-mă să plec cu doi demoni. Voi scăpa rapid de ei şi voi ieşi din Iad. 

- Unde te vei duce? 

- La Crowley. Este singurul care ne poate ajuta.

- Cu tot respectul, dar ai înnebunit ? Crowley este un demon. 

- Unul care nu vrea războiul dintre îngeri şi demoni. Trebuie să ajung la el.

- Dar nu este în Iad? 

- A plecat. 

- Serios? spun sarcastică. Deci toţi conducătorii îşi părăsesc armata.

- Este plecat în Purgatoriu. Am auzit-o pe Lilith vorbind de asta. Vrea să-l găsească pe Regele Iadului, dar acesta vrea să găsească Purgatoriul. Iadul şi Purgatoriul sunt legate între ele, iar eu cred că ştiu unde se află intrarea. 

- Ce rahat mai este şi Purgatoriul? 

- Locul unde se duc sufletele creaturilor supranaturale. Trebuie să-mi promiţi că vei ieşi de aici şi că vei avea grijă de Dean! Ştiu că este impulsiv, dar e un băiat bun. 

- Contaţi pe mine! 

I-am spus surioarei mele Lilith că John se va descurca şi fără armata ei. Sper că va reuşi să scape. Momentan mă aflu faţă în faţă cu sora mea, adevărata ameninţare. Încă nu pot să cred că ea este sora mea. Nu semănăm foarte tare, cu excepţia culorii ochilor. Amândouă am moştenit culoarea căprui de la tatăl nostru.

- Sunt plăcut surprinsă de tine, surioară! Credeam că nu o să-ţi dai seama niciodată. Eşti foarte curajoasă că ai venit în Iad. Chiar eşti o Pierce. 

- Normal că sunt o Pierce. Am fost singura de când m-am născut, spun eu apăsat, iar ea se încruntă

- Speram să pot vorbi cu tine între patru ochi şi să depănăm amintiri

- Amintiri? Nu am nicio amintire cu tine, nu te-am văzut în viaţa mea.

- Mă gândeam că putem să fim prietene, din moment ce avem acelaşi sânge

- Noi două? Să avem o şansă? Şansa s-a pierdut când ai ales să lupţi împreună cu demonii. 

- De ce nu aş face-o? Sunt familia mea, a noastră. Ce au făcut îngerii pentru noi ? Şi ei îşi doresc acest război mai mult decât noi.  Sunt plictisiţi de noi, invidioşi, iar Dumnezeu a plecat. Ce mai contează tabăra, soro? 

- Nu-mi mai spune, aşa! Nu eşti sora mea! Nu faci parte din familia mea. Tu eşti singura care poate porni rahatul ăsta de război.

În prima parte a conversaţiei era calmă şi liniştită, dar eu o ispiteam, o făceam să-şi piardă calmul şi să-şi dea arama pe faţă. Mincinoasa asta nu mă va face niciodată să fiu de partea ei. Răutatea este emanată de toţi porii ei. Chiar dacă vrea să pară fericită că m-a regăsit, am citit imediat invidia pe faţa ei. Sunt mult mai frumoasă decât ea, mai înaltă, mai puternică. Toţi demonii umblau după mine, iar dacă ea nu se arăta, probabil că nimeni nu ar fi descoperit-o. Înainte să moară, Stefan mi-a spus că sarcina mamei lui Lilith i-a oferit darul viziunilor şi că a văzut ce-i va deveni copilul. Viziunile au înnebunit-o şi probabil Lilith a aflat de la ea. Se încruntă imediat după ce eu o reneg, dar vreau să schimb subiectul deoarece sunt prea epuizată. Explozia de energie a fost prea mult pentru mine. 

The Hunter and the HuntressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum