STELLA
– Ten tatuaż to chyba zbyt słaba kara...
Ciekawe, czy będzie równie wesolutki, kiedy każę mu wytatuować sobie moje imię tuż nad...
– Gabriel! – Do naszego stolika podbiega dziewczyna mniej więcej w moim wieku. – Cześć, znalazłam cię. Twoja mama mówiła, że się tutaj wybierałeś. – Przytula go i cmoka w policzek.
Przyglądam się nieznajomej, ale nie kojarzę jej twarzy. Chyba jeszcze nie spotkałam akurat tej wielbicielki Gabriela. Jest blondynką z wielkimi zielonymi oczami i choć chciałabym powiedzieć, że przypomina mi coś pomiędzy glistą, a dżdżownicą, niestety wygląda naprawdę ładnie.
I wciąż przytula mojego chłopaka, a on...
On stoi tam, jakby go ścięło. Jest pobladły, a kiedy wreszcie przypomina sobie, że może wypadałoby jednak wyplątać się z macek tej laski, odsuwa jej ręce, ale... Ale drżą mu przy tym palce.
– Co ty tutaj...?
– Przyjechałam do ciebie. – Nieznajoma wchodzi mu w słowo, wciąż śmiejąc się radośnie – Muszę ci coś powiedzieć. Nie uwierzysz. – I znowu go przytula.
Jest w jej gestach coś takiego... Jak gdyby była przekonana, że Gabriel jej nie odtrąci. I patrzy na niego z taką czułością, że coś ciężkiego osadza się w moim wnętrzu.
Wkurzona stukam kubkiem o blat, przypominając o swojej obecności.
– A kim ty właściwie jesteś? – pytam.
Blondynka uśmiecha się do mnie.
– Mam na imię Lucy – oznajmia. – Jestem dziewczyną, Gabriela, a ty?
A ja...
Co ona właśnie powiedziała? Chyba się przesłyszałam, racja?
Już mam poprosić, żeby powtórzyła, bo być może mój zazdrosny umysł płata mi figle, ale jakoś nie mogę wydobyć z siebie głosu. Coś mnie blokuje. Coś, co wie, że to wcale nie był omam słuchowy.
Robi mi się gorąco, a przed oczami zaczynają wirować mi czarne plamy.
A więc zagadka Lucy została wyjaśniona. Oto jest i ona.
Jego dziewczyna.
– Masz dwie dziewczyny? – Zdaje się, że dobiega mnie głos małej Amber.
Dwie?
Robi mi się niedobrze.
Próbuję spojrzeć na Gabriela, ale kiedy tylko zerkam w jego stronę, odkrywam, że on wciąż wpatruję się w... w swoją Lucy.
Nagle zdaje się dzielić nas całe piekło...
***************************************************************
No i mamy to! Ostatni rozdział THE HELL BETWEEN US za nami 😭
Uwaga, będę marudzić na pożegnanie!😁
Pewnie wielu z Was przewidziało pojawienie się Lucy. Początkowo, kiedy zastanawiałam się, czy zrobić z THBU jednotorówkę, miałam zamiar wyjaśnić relację Gabriela i Lucy w paru rozdziałach i zamknąć ten wątek, ale skoro robimy kontynuację, to tak będzie fajniej, w końcu w drugiej części coś musi się dziać, racja?
Co z drugą częścią? Pisze się, ale zanim z nią tutaj do Was wrócę, muszę naklepać trochę rozdziałów, bo jak sami wiecie, źle znosicie dłuższe przerwy między rozdziałami, więc nie zacznę wrzucać, dopóki nie będę miała jakiejś sensownej części historii, co nastąpi pewnie za kilka tygodni, więc robimy sobie małą przerwę.
Jeśli ktoś ma ochotę poczytać coś w czasie tej przerwy, a nie czytał jeszcze NARZECZONEGO POD CHOINKĘ, to ja serdecznie zachęcam. Jest to historia zakończona i jednotomowa. Ponadto za jakiś czas zniknie z wattpada ze względu na jej wydanie w tym roku, więc kto chce jeszcze poczytać, niech korzysta!
Właśnie muszę zadać to pytanie osobom, które przeczytały już i THBU i NARZECZONEGO. Która historia podobała Wam się bardziej?
DEXTER I QUINN czy GABRIEL I STELLA?😊
Osoby, które czytały obie książki, na pewno wyczuwają różnice w klimacie obu historii. NPCH jest raczej lekką komedią romantyczną, a THBU choć jest również romantyczna i ma zabawne momenty, posiada o wiele więcej zawirowań i komplikacji. Tutaj bez przerwy coś się dzieje i plącze, a bohaterowie mają ciężką przeszłość, która wpływa na ich aktualne życie. Chciałam spróbować czegoś takiego, bo miałam nadzieję, że będzie to historia budząca dużo emocji, wciągająca i trzymająca w napięciu, czy mi się udało? To już Wy musicie ocenić.
No więc właśnie, skoro to już nasz ostatni rozdział tutaj, standardowo, będę bardzo wdzięczna, jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci nie tylko gwiazdki, ale też komentarza. Napiszcie, jak Wam się czytało? To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania, co już kilka razy podkreślałam. Dajcie znać na przykład, czy bardziej polubiliście GABRIELA czy raczej STELLĘ? 😊
Ja szczerze mówiąc, lubię tę dwójkę tak samo. Chciałam stworzyć parę na zasadzie kontrastu. Stella miała być zupełnie typową dziewczyną, spokojną, zakochaną w książkach i filmach romantyczką czyli taką trochę każdą z nas. Gabriel natomiast nie miał być żadnym pokręconym bad boyem, jak to czasami bywa w tego typu książkach tylko chłopakiem lubiącym rzeczy zupełnie przeciwne do tego, co pociąga Stellę. Gabriel miał być postacią, która lubi szaleć, lubi adrenalinę i potrafi być duszą towarzystwa. Chociaż czasami źle reaguje na negatywne wydarzenia we własnym życiu i wciąż próbuje uporać się ze złymi wspomnieniami, to w najważniejszych sytuacjach jest osobą bardzo opiekuńczą i czułą. No miał być taką osobą. Miał wkurzać swoimi wadami, ale ostatecznie być przez Was odebrany jako postać pozytywna, która ma naprawdę wielkie serce, ale to ukrywa, bo nie chce być zraniony. I która bardzo zmienia się pod wpływem miłości do Stelli. Taki był plan, a czy faktycznie tak widzicie te charaktery, to już sami powiedzcie?
Czy ktoś przeczytał cały mój nudny wywód? Już kończę, wybaczcie, że się tak rozpisałam😂
Na koniec zachęcam do obserwowania mnie na wattpadzie, jeśli jeszcze tego nie robiliście, bo dzięki temu, dostaniecie powiadomienie o pojawieniu się kontynuacji THBU na moim profilu.
Dziękuję, że jesteście!!! Za każde wyświetlenie, gwiazdkę i komentarz. Gdyby nie Wasze reakcję i masa pozytywnych słów, THBU nie zdobyłby takich wspaniałych osiągnięć, a ja pewnie straciłabym zapał, żeby tak często Wam coś wrzucać.
A i gdyby ktoś jeszcze się zastanawiał, THE HELL BETWEEN US pewnie za jakiś czas też zostanie wydane jak PROPOCYZJA SZEFA i NARZECZONY POD CHOINKĘ, ale na ten moment nie mam na to żadnych konkretnych planów. Gdyby miało się to zmienić, nie martwcie się, też będę informować.
Jeśli chcecie, zapraszam na swój FB https://www.facebook.com/I.M.Darkss
I na instagram: https://www.instagram.com/i.m.darkss/ gdzie też możecie ze mną pogadać.
Do zobaczenia, kochani!!!!💖💖
Daria
CZYTASZ
THE HELL BETWEEN US | Zakończone
Roman pour AdolescentsON - Wielbiciel szybkich samochodów, głośnych imprez i niezobowiązujących związków. ONA - Wielka romantyczka z bardzo ciętym językiem. Osiemnastoletnia Stella przeprowadza się do innego miasta i tak zostaje sąsiadką najbardziej wkurzającego chłop...