Stála uprostřed místnosti a pohled ji běhal, z jednoho člena rodiny na druhého. Viděla na dětech, že jsou netrpělivé, jen netušila proč. Popravdě ani ve snu by ji nenapadlo, co se o chvíli později stane. Cítila, že není čeho se bát, no i tak byla nervózní z onoho okamžiku, jelikož netušila, co je tak důležité, že to donutilo, vždy sebevědomě vystupujícího muže s modrýma očima, působit tak nejistě. No její nervozita trvala, jen do té chvíle, než muž jejího srdce promluvil.
„Tak lidičky, uklidněte se." Upozornil všechny, s pohledem upřeným na svou dcerku a Colina, kteří se samým očekáváním, trochu rozdováděli, přičemž si neustále něco šeptali. Naštěstí se po jeho slovech uklidnili a tiše čekali, co bude dál. Pohledem klouzal po přítomných a byl neskutečně rád, že má tak úžasnou rodinu.
První při kom se jeho zrak zastavil, byla jeho princezna, která na něj vždy s láskou vzhlíží a pro kterou by udělal snad cokoliv na světě. Hned vedle ní stál Colin, který se mu dostal do srdce tak rychle, jako jeho sestra a kterého miluje stejně, jako své vlastní děti. O kousek dál stál Derek, který měl své ruce obmotané kolem Saskie, přičemž se k ní s láskou tulil, co ho ujistilo v tom, že jeho bratr, je nekonečně zamilovaný a spokojený. Což dokazovalo i to, že od doby, co poznal svou vyvolenou, jeho noční výlety do pochybných podniků, jakoby šmahem ruky skončily.
Vedle mladého zamilovaného páru, stála jeho mamka, která v náručí držela jeho synka, který už zanedlouho nebude nejmladším členem rodiny. Vypadala úžasně, jako vždy a bylo znát, že nedočkavostí s celé situace, kterou zosnoval, snad vyletí i z kůže. I Moris nebyl daleko. Tak nějak patřil do jejich rodiny, i když prozatím ne oficiálně, co mu připomíná, že by si měl s matkou promluvit o jejich vztahu nevztahu. A jelikož chtěl, aby byla šťastná, nebyl pro něj problém, přijmout ho do své rodiny, i oficiální cestou.
Nakonec se rozhodl je nenapínat a jednat, jelikož si všiml, že žena jeho srdce má co dělat, aby se od nejistoty, která ji v tu chvíli obklopovala, udržela na vlastních nohách. „Lásko." Oslovil ženu stojící po svém boku, čím upoutal její pozornost, která se do té chvíle upírala na chichotající se děti. „Vím, že se neznáme tak dlouho, ačkoliv pokud bychom to brali od té doby, kdy jsme se spolu prvně setkali, dalo by se o tom polemizovat." Ve chvíli, kdy vyřkl poslední slovo se zastavil, jelikož si uvědomil, že od nervozity, kterou cítil snad v celé své bytosti, se odklonil od původního záměru. Zhluboka se nadechl, aby měl možnost uspořádat si myšlenky a hluboce se jí zadíval, do jejích očekáváním naplněných očí.
„Casey." Málem přestala i dýchat, když muž něžně vyslovujíc její jméno, s pohledem upřeným do toho jejího, si před ní klekal na jedno koleno, přičemž z kapsy svých kalhot, vytahoval červenou sametovou krabičku, kterou přitom i otevíral. „Miluji tě už přes jedenáct let. Po celou tu dobu jsem si tě přál mít po svém boku, co se mi časem, i nevím jakým zázrakem splnilo." Tušila, co přijde dál a snažila se zůstat klidná, no nedařilo se jí to. Slzy ji od štěstí, že se jí vlastně plní její nejtajnější sen, vesele stékaly po tváři. Jeho pohled ji přímo touhou propaloval, když vyslovil ta slova, u kterých ji srdíčko málem vypovědělo službu.
„Casey Diamond, uděláš mi tu čest a vezmeš si mě?" Konečně vyslovil slova, která jakoby ho osvobodila a s nejistotou vepsanou ve tváři čekal, co mu jeho kráska odpoví. Srdce mu u toho, jak jí žádal ruku, tlouklo jako zběsilé, že měl co chvíli pocit, zda ho ještě v hrudi má a jestli mu tím vzrušením, náhodou i někam neuteklo. Byla to jen chvíle, než mu jeho zelenooká divoška odpověděla, ale i ta, se mu zdála být nekonečná.
„Ano! Ano! Ano!" Vykřikla, přičemž děti začali radostí křičet i poskakovat a vzápětí se sesunula k jeho nohám, jelikož už ten nápor emocí, co v ní proudili, neustála. „Taky tě miluju Huntře Robine Blackwelle a ráda se stanu tvou manželkou." Ujistila ho ve chvíli, kdy ji na prsteníček levé ruky navlékal prstýnek, který ho bude zdobit do konce jejich dní. Ten prsten ji přímo ohromil. Byl krásný, i jednoduchý, se vsazeným diamantem, co jí ujistilo, že ji Hunter opravdu zná, jelikož věděl, že by sotva na ruce nosila, něco moc okázalého.
Po velkých gratulacích, které se nesly od všech účastníků, počínaje dětmi, které byli přímo u vytržení z toho, že půjdou na svatbu, jako družba i družička, se snoubenci odebrali, samozřejmě až po tom, co už před nějakým časem uložili děti do postýlek, do své ložnice. „Huntře už mě můžeš položit." Vytrhla ho z přemýšlení žena, kterou si nesl z obýváku, kde se rozloučili se zbytkem osazenstva, co tam ještě pobývalo, jelikož po tom, co uložili děti, se za nimi ještě na chvíli vrátily.
„A co když to nemám v úmyslu?" Ten vzrušující pohled, kterým se na ni díval a u kterého i vlnil obočím, ji natolik roztoužil, že se jí mezi stehny tvořily vodopády. „Princi, to...." Nestihla ani dopovědět svou myšlenku, týkající se jejich milování, po kterém tolik toužila, ale nemohla ho momentálně mít, když se jí dravě přisál, na její, po jeho polibcích bažící, rty.
„Můžeme dělat cokoliv nás napadne. Nemusíš mít strach." Ujistil ji mezi polibky, kterými na ni rozhodně nešetřil. Byl tak nabitý sexuální energii a tuhou po jejím těle i ji samotné, že měl co dělat, aby se ovládl. No věděl, že musí zpomalit. „Jsi si jistý?" Zeptala se ho nejistě, dívajíc se mu do očí. Nečekal a přitom, jak jí svlékal, ji obeznámil s rozhovorem, který vedl s lékařem, ještě předtím, než opustili jeho ordinaci, přičemž ji ujistil, že se není čeho bát.
Netrvalo dlouho a před ním ležela žena, s mírně zakulaceným bříškem, ve kterém rostli jeho potomci. Byla tak krásná, že už jen z toho pohledu na ni, se mu tajil dech. To uvědomění, že se mu po těch letech, co po ní toužil, jeho sen opravdu splnil, ho dělá snad nejšťastnějším člověkem na zemi. A to, že žena jeho srdce, je a navždy bude, jen a jen jeho a nikoho jiného, ho vynáší přímo do oblak.
*********
Tak lidičky a máme tu předposlední část ❤️
Snad se vám líbila a pevně doufám, že mě za tu poslední, co bude následovat nezabijete 🤣😂🤣
Přeji vám hezkou noc ❤️
Vaše Shiori ❤️❤️❤️
ČTEŠ
I sny se občas plní
RomanceHunter Robin Blackwell je nejvýš postavený boss v hierarchii mafie. Na Sicílii by ho nazvali Capo Di Tutti Capi. U nás by to byl šéf šéfů, nebo boss bossů. Je neúprosný, cílevědomý a když se pro něco rozhodne, tvrdě si jde za svým. Ale taky je vdo...